93. forduló, 95. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 3. 14h:02'
EZ A 104. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
105. játékheted kezdete: nov. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,29] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 246.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

v 4 0 0 elmormolod a 4. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 236.]

v 27 0 0 elmormolod a 27. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 1577 kézbeveszed/felveszed az 1577. tárgyat
A válladra helyezed a monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[131,28] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy dombi yeti közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Alaron formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. [19 pontot használtál fel, van még 203.]

be 67 bemész a 67. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 3 9 mozogsz 3 9
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [3. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy sírlidérc lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vark. nekromanta az. Fegyvere egy bot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta jobb karját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 163.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 10 mozogsz 10
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nómenklatúra testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nómenklatúra az. {egyik sebzési módja: 4x 2d7.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nómenklatúra bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 215 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy nómenklatúra az. {egyik sebzési módja: 4x 2d7.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. (ld. enc.) Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 6 9 30 mozogsz 6 9 30
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 65 arany, 1 igazgy. fülbevaló, 1 regeneráló gyűrű (ld. enc.), 1 ezüsttőr, 1 varázskő és 7 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [29. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [30. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 33 36 mozogsz 33 36
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Újabb kanyar! [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-11 életpont). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [36. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 74.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

lm 37 38 38 mozogsz 37 38 38
Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [37. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-1 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy Zinthurg az. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 317 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[22 pontot használtál fel, van még 52.]

lm 36 mozogsz 36
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [22 pontot használtál fel, van még 30.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

lm 39 mozogsz 39
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 14.]

m 3 mozogsz délkeletre
[132,29] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az epokitféreg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Iron Cross előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 61-68.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sullár testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár feléd rúg, de nem talál el. A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra.
[12 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAROK, KAPCSOLÓK ÉS EGYÉB KÜTYÜK
Mint hihetetlenül fejlett és tapasztalt labirintus-felderítő, életed során először kerültél szembe egy vérbeli labirintusmélyi kapcsolóval vagy hasonló kütyüvel. Ezek a bigyókák általában ugyanazt a funkciót töltik be mindenhol, lett légyen akármilyen a külsejük. Nevezetesen: sötét és homályos jellegű változások történését idézik elő a labirintus másik végében vagy a szomszéd szobában. E változások mibenlétét nem kívánom taglalni, de annyi bizonyos, hogy a legtöbb kapcsolót mindenképpen érdemes meghúzni/megnyomni stb. Mert valami hasznos dolog fog történni. Következésképp, ezt a dolgot automatikusan meg is fogod csinálni, ha egy ilyen tereptárgyra bukkansz. Azon kevés esetekre, amikor jobb mégsem meghúzni a kart, érdemes beállítani a Semmilyen Kapcsolóhoz Sem Nyúlok parancsot: KPCS. A Mindenhez Automatikusan Hozzábabrálok mód visszaállítására a KPCS 1 parancs szolgál. Lehetőség van a kapcsolók manuális megpiszkálásához is. Ez a KPCS 2 parancs. Ha azon a referenciaponton, ahol állsz, van kapcsoló, akkor ennek a parancsnak a hatására azt átpöckölöd az ellentétes állásba.
Vannak könnyen felfedezhető kapcsolók, és vannak nehezen észrevehetők. A felfedezés esélye egyenes függvénye a Felderítés szakértelmednek és az Óvatosságodnak. 15-ös felderítés szakértelemmel és 5-ös óvatossággal még a legeldugottabb kapcsolók 98%-át is fel fogod fedezni. Lehetőség van még a KPCS 3 parancs kiadására is, ami mindenben megegyezik a KPCS 2 paranccsal, HA az adott helyszínen találtál kapcsolót. Ha azonban nem találtál, nekiállsz 20 TVP-ért igen-igen alaposan átkutatni az adott refpontot, és ha van ott rejtett kapcsoló, akkor azt majdnem biztosan meg is fogod találni, és használod is. A KPCS 3 parancsnak megadhatsz egy második, biztonsági paramétert is, egy referenciapontot: csak akkor fogsz TVP-t áldozni a kutatásra, ha az adott refponton állsz a parancs kiadásakor.

REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios tanítványa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 21 (33) Szint: 20 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 13 (27) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 12 (27) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 20/21 év
Egészség: 14 (26) Életpont: 574/402 Jellem: jó (188) Tul. pont: 16
Szerencse: 11 (45) Varázspont: 383/0 Pénz: 2977 arany Kép. pont: 29
Tudatpont: 28/24 Pszi pont: 64/6
Eddig összesen 877 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 414 TP-t kaptál. Jelenleg 574 136 TP-d van. A következő szinthez még 25 864 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, miksziszi húsgólem, Földrengető.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *24/100 (+5%) ütőfegyverek: 9/49 lőfegyverek: *19/102
dobófegyverek: 5/43

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); kerek kő (#19) (12 -14.); mérgezett tüske (#23) (15 -17.); sallank nyíl (#129) (18 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/90 2. nyomkövetés: 15/98 (+9%) 3. mászás: 5/27
4. csapdakészítés: 9/97 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/57 (+24%) 6. gyógyítás: 7/14
7. titkosírás: 3/66 8. felderítés: 4/17 (+23%) 9. szörnyidomítás: 1/56
10. teológia: 16/14 (+32%) 11. taumaturgia: 7/71 (+45%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 8/10 14. zene: 4/70 15. szörnyismeret: 4/56
16. pszi: 9/57 (+12%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 3/76
19. bányászat: 5/0 20. testépítés: 5/4 21. főzés: 3/1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), gonoszok (#988) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 3. Szerzett pont: 301. Beállított erő: 0 Összpont: 12305

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 26, v 14 2, h 1100, v 4, v 23, v 27, v 16, h 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3846 TU szükséges.)

Összsúly: 180.83 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 3 kaktusztüske (#114) 4 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
113 arany (#50) 1 bot (#4) 1 csontpálca (#329)
7 dözmöng szív (#122) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüsttőr (#322)
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
5 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 4 ragasztó (#83)
1 regeneráló gyűrű (#254) 1 sullár hólyag (#168) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 varázskő (#305) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133
27
28
29
30
(131,28) dombi yeti (#366), a 67. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, sírlidérc (#172), vark. nekromanta (#173), nómenklatúra (#158), Zinthurg (#180)
(132,29) epokitféreg (#147), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, művészi porolit (#720), sullár (#101)

Üzenet küldése a karakternek