92. forduló, 94. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 17. 14h:16'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

GALIRA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO. 1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,98] koordinátán.
Táborozásod egyik napján egy trikornis vágtatott be a táborodba, hátán egy vadul kapaszkodó vikócmajommal. A maki kezedbe nyom egy csomagot, és iszkiri, már ott sincsenek. Kibontogatod Whai Ling csomagját. Találsz benne 1 Krough fejdíszét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 10 Kaldor varázsporát, 26 ében nyílvesszőt, 200 drótszőrt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Ek'Hor pajzsát (4500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 305 305 1133 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 298.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy bogyógránát elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 277. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 5 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 5 VP-t.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 5 VP-t.]

v 227 0 0 elmormolod a 227. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy tátika bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 5 VP-t.]

hh 1100 1269 1253 használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 251. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Különös dimenziókban jársz, és egy lenyűgöző élményvilág tárul fel előtted. 3 750 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 4 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 6 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Rögtön találsz 2 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 506 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 264. Kapsz 2 VP-t.]

kt 554 2 elkészíted az 554. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 tünde nyilat. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy dermesztő lidérc.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 esszenciakristályt. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy mestervarázsló akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tükörpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy mágiatörés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a mestervarázsló jobb karját. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mestervarázsló girhes testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a mestervarázsló bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A mestervarázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 202 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 csontpálcát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Még nincs vége! Ezúttal egy velociraptor készül kirabolni!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor bal lábát. (5 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a mithril kardot a másikra rontasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a velociraptor testét. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a velociraptor testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 eknozolt. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [12 pontot használtál fel, van még 252. Kapsz 12 VP-t.]

at 1152 23 TU-t adsz át az 1152. kalandozónak 23
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 23 TU árán átcsúsztatsz 23 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

hu 657 714 281 hulladék: 657 714 281
Hulladékgyűjtés törölve: aurach fog. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rőtmanó kacagányt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz raptor karmot. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

jlk 1741 jelszó kimondása 1741
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 103 tapasztalati pontot kaptál.

25 24 23 22 21
20 19 18 17 16
15 14 13 12 11
10 9 8 7 6
1
5 4 3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 30. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 5 VP-t.]

v 181 74 58 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

58 59 60
97
98
99
(59,98) dermesztő lidérc (#645), mestervarázsló (#267), velociraptor (#161)

[74,58] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Épületeket látsz: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.). Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse!
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 10 VP-t.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! De... mi ez? Az Istenek nevére! Ahol a figura hozzád ért, bőröd ráncos és sorvadt lett. Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 5 VP-t.]

m 5 6 3 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy mágiatörés. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Találkozol egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Erős fény veszi körül a lovas alakot. Ezüstösen csillogó páncél borítja, min egy dombormű izzik: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Jerome köpenyét, egy klasszikus kitűzőt, egy mentát karkötőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ritualista amulettet, egy szem szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy köpködő bruhatag trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szélkiáltó Wrana. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. (Csábmosoly.) Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Nocsak, valaki itt elvesztett 1 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 8 db szent jogar 600 aranyért; 70 db rákfatty váladék 70 aranyért; 1 db szuperkötél 3 aranyért;
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 3 darázsszárnyat 12 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 14 gyenge mérget 14 aranyért, 9 karbin plazmát 90 aranyért, 5 megsemmisítőt 250 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 5 raptor karmot 60 aranyért, 12 rézgolyót 12 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 rőtmanó kacagányt 10 aranyért, 6 sallank karmot 12 aranyért, 7 sünmedve tüskét 7 aranyért, 3 szárnyas hernyót 6 aranyért, 1 szöges bőrpajzsot 16 aranyért, 15 szvó-ektoplazmát 150 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 39 ugh mérget 78 aranyért, 3 csontpálcát 45 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [73,60] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios hűséges követője. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Holmiját egy királygyík cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is jó.
(Csábmosoly.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Galargamothtal. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
(Csábmosoly.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[21 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 21 VP-t.]

kt 7 1 elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőhegyű lándzsát. Egészséged TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy óriásféreg.

Vad csatakiáltással, felemelve a mithril kardot ellenfeledre rohansz. Mithril karddal párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásféreg testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mithril karddal párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 39 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy csontváz lord. Ez is a tárgyadra pályázik!

Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre mágiatörés varázslatot lősz. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb oldalát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre rontasz. Mithril karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord bal oldalát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontváz lord nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a csontváz lord, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 641 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 szvó-ektoplazmát. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy velociraptor próbálja elrabolni tőled munkád gyümölcsét.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor fejét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a velociraptor farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A velociraptor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 2 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 9 angyalok gyűrűjét. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [12 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 12 VP-t.]

fa 1253 1152 40 feladod az 1253. tárgyat az 1152. kalandozónak (40 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Whai Ling részére szánod. Átadsz 40 csillezsályalevelet. Ennek elküldése 64 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 3 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[59,98] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt járt Armon az ember. És mert hű neki szíve, Fairlight papjai közt, mágia mestere ő. " Látsz egy mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász tatu. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)
[7 pontot használtál fel, van még 189. Kapsz 7 VP-t.]

be 30 bemész a 30. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót, és felkészülsz rá, hogy rengeteg TVP-t fogsz eltölteni odalent. Odabent sötét van. Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Lemászol a rengeteg szobából álló rendszerbe. Itt kemény dolog lesz tájékozódni! [5 pontot használtál fel, van még 184. Kapsz 5 VP-t.]

lm 3 6 10 mozogsz 3 6 10
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A 8. szoba, amelybe érkeztél, semmiben sem különbözik az eddigiektől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy csupasz falú, minden irányba ajtókkal lezárt szoba tárul fel előtted. [7. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 35 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe benyitsz, ugyanolyan jellegtelen, mint az eddigiek. [6. PONT] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egy csupasz falú, minden irányba ajtókkal lezárt szoba tárul fel előtted. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A 8. szoba, amelybe érkeztél, semmiben sem különbözik az eddigiektől. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbmész, és máris a 9. szobában vagy. [9. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ismét egy unalmas, jellegtelen szoba. Vagy mégsem olyan jellegtelen, mint a többi? Apró, nyálkás foltokat látsz mindenhol... [10. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy púpos burástya lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a púpos burástya farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[45 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 45 VP-t.]

lm 20 25 22 mozogsz 20 25 22
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz, és körülnézel. Rossz előérzeted van... [15. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT] Hamarosan egy topránypolipot pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. A földbe nyomódva 5 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahh, végre elértél az útvesztő másik csücskébe, a kincseskamrába! [25. PONT] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 22 arany, 1 szent jogar, 1 aranyló ugarhéj, 2 bakkura bőr (ld. enc.) és 1 ezüst nyaklánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! És mész tovább, pihenő nélkül, a 24. szobába. [24. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő. Jártadban belerúgsz 3 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Folytatod a felderítést a 23. szobával. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Ez a szoba halál birodalma: a falakon játszadozó árnyak megcsúfolják, a te árnyékodat űzik... [22. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy csontváz lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a csontváz bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 62 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 109. Kapsz 30 VP-t.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 104. Kapsz 5 VP-t.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[59,97] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a topránypolip puha testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 9 aranyat. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, csillogó szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sheran híve. Egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tintacsiga trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű.
Összeismerkedtek. Az ő neve Kőkobakos Torm. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [59,96] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sörényes ubuk közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy oltárt. Nem vibrál körülötte mágikus aura - nég nincs felszentelve! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sakál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a sakál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sakál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[28 pontot használtál fel, van még 76. Kapsz 28 VP-t.]

be 1215 7 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délnyugatra indul.
6 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy mély kút; 9 mérföldre az indulási helytől (síkságon): néhány rájanyéket pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik; 12 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy mély kút.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [14 pontot használtál fel, van még 62. Kapsz 14 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

58 59 60
95
96
97
98
99
(59,96) sörényes ubukok (#89), 34. jellempróba, oltár, délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), sakál (#28)
(59,97) rájanyék (#58), mély kút (#93), százfogú (#53), mérges nyukmár (#95), topránypolip (#86), Kőkobakos Torm (3841. kalandozó)
(59,98) dermesztő lidérc (#645), mestervarázsló (#267), velociraptor (#161), a 30. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), vadász tatu (#10), púpos burástya (#92), zombi (#49), topránypolip (#86), csontváz (#48)

[52,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Látsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy színes dözmöng közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a színes dözmöng testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dözmöng szivet. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy agglomerátor. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az agglomerátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
[0 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[53,104] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy malmot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tetemember jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a tetemember bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [54,105] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,106] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

[59 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 36 VP-t.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 22 12 elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 5. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 18.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 tátika bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 28, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +23 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALDOR VARÁZSPORA (1272. TÁRGY)
Miután Rőtszakállú Kaldor, a Vasalt Bunkók oszlopos tagja meglepően jó eredményt ért el az Alanori Olimpián, az általa kifejlesztett trükkös eljárást a kalandozótársadalom nyomására kénytelen volt közkinccsé tenni. Nos, sosem hitted volna, hogy egy olyan semmirekellő ékszer, mint a moa üveggömb még jó lesz valamire. Törd össze egy kőkalapáccsal, és az így kapott port egy fúvócsővel fújd az ellenfél képébe! Garantált lesz a hatás. Sajnos ezt a rendkívül finom port elég nehéz tárolni. Ám némi varázsenergia koncentrálással apró, képlékeny gömböcskékké formázva, már elrakhatod egy alkalmas helyre a zsákod mélyén. Ez az elegáns trükk min. 10-es taumaturgia szakértelmet feltételez, és 1 TVP-nyi időt emészt fel. Egy moa üveggömbből 10 darab varázsporos gömböt készíthetsz (a KT 1272 parancs második paraméterének mindig tízzel osztható számod adj meg!). Ha Kaldor varázsporát használni szeretnéd, csak készítsd be lövedékként a fúvócsövedhez, vagy állítsd be az FLH parancsban. Mikor az üvegpor szemcséi beterítik az áldozatot, az gyakorlatilag képtelenné válik a hatékony harcra. [Minden sikeres találat 3-mal csökkenti az ellenfél támadását, és védekezését a csata időtartamára!] Sajnos az örvénykerítés tökéletes védelmet nyújt hatása ellen, és az ellőtt lövedék mindenképpen megsemmisül, előnye viszont, hogy még a legügyesebb harcművész sem képes félreütni.

KROUGH FEJDÍSZE (1570. TÁRGY)
Ez a fejdísz egy sámáni maszk, félig fej- és arcfedő, félig paróka, melyet Krough törzsi szertartásokon viselt, még aktívabb korában. Az értékes relikviának nem lesz nehéz gazdát találni, ha úgy döntesz, megválnál tőle, de ha lehet ne hamarkodd el a döntésed. Ugyanis ha próbaként másik sisakok helyett a fejedre helyezed ezt a tárgyat, kiaknázhatod Krough fejdíszének bizonyos pozitív hatásait: azaz +70 max. ÉP-t kapsz, és nincs többé olyan szörny, amely félelmet gerjesztő támadásaival elijeszthetne. A fejdísz viseléséhez legalább 12. szintűnek kell lenned.

BOGYÓGRÁNÁT (430. TÁRGY)
A kaktuszbogyó által okozott sebzés önmagában kicsit komolytalan egy magas szintű kalandozó számára, azonban kellő türelemmel halálos bogyógránát készíthető belőle. Mindehhez nem kell mást tenned, mint egy acéltűvel apró lyukat ütni a bogyón, és ezen át a bogyó belsejébe csepegtetni 3 csepp ugh mérget. Ez a tevékenység 5 TVP-t emészt fel, és eredményeképp egy 5D4+12 sebzésű dobófegyvert kapsz, amely használatakor - a szétrepülő mérgezett csillagtüskék miatt - +4 támadásod is van. A bogyógránát megtalálására - érthető okokból - igen csekély esély van.

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 21 (33) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 32 (56) Támadás: 50 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 69 Menekülés: 30 % Életkor: 146/155 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 480/390 Jellem: jó (85) Tul. pont: 30
Szerencse: 32 (50) Varázspont: 883/883 Pénz: 191896 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 67/0
Eddig összesen 1836 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 656 TP-t kaptál. Jelenleg 1 709 158 TP-d van. A következő szinthez még 290 842 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, Ek'Hor. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 34538 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: * 28 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
55,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 15 6. gyógyítás: 3
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 23 11. taumaturgia: 47 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 1 14. zene: 6 15. szörnyismeret: 8
16. zárnyitás: 13 (+1) 17. vadászat: 4 18. bányászat: 10
19. testépítés: 6 20. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 190
6. regeneráció: 2 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) villámmágia (#227) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tűzfőnix (#215)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 25, 27, 30, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 51. Szerzett pont: 5725. Beállított erő: 0 Összpont: 5725

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 acélpengőke (#231) 2 acéltű (#334) 1 aranygyűrű (#193)
1 bot (#4) 41 csillezsályalevél (#1253) 3 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 2 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
10 gyenge méreg (#26) 5 isteni könnycsepp (#260) 9 karbin plazma (#199)
1 kőkés (#6) 1 kőszem (#304) 2 madártoll (#112)
5 megsemmisítő (#1540) 1 mocsári penke (#148) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 púderkő (#119) 3 raptor karom (#281) 12 rézgolyó (#343)
1 rézsisak (#72) 1 rókafarok (#124) 2 rőtmanó kacagány (#714)
9 sáfránypor (#211) 6 sallank karom (#128) 1 sünmedve tüske (#14)
3 szárnyas hernyó (#69) 1 szöges bőrpajzs (#66) 12 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43)
1 tüskecsapda (#242) 39 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
131 arany (#50) 9 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranyló ugarhéj (#100)
2 bakkura bőr (#95) 1 dözmöng szív (#122) 1 eknozol (#540)
1 esszenciakristály (#350) 3 kaja (#2) 3 kis káoszrelivkia (#2643)
1 kőhegyű lándzsa (#7) 70 rákfatty váladék (#333) 3 spiritusz (#170)
9 szent jogar (#150) 1 szuperkötél (#209) 2 tátika bibe (#1905)
2 tünde nyíl (#554) 6 ubuk tüske (#131) 1 vadász tatu bőr (#15)
49 víz (#27)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2021. szept. 17.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 28 TU szükséges.
Események 2021. szept. 16. óta:
Semmi említésre méltó.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2020/9/13 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 44 24 130,92 2021.09.16 20 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 2 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 67 0 55,106 2021.09.17 0 Elenios

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

51 52 53 54 55 56
102
103
104
105
106
107
(52,103) szent tölgyfa (#393), színes dözmöngök (#78), agglomerátor (#138)
(53,104) malom (#1204), Dornodon oltár, 28. jellempróba, barátság szent tüze (#484), tetemember (#123), sünmedve (#33)
(54,105) Fairlight oltár, 24. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2021.09.16 09:08 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek