92. forduló, 94. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 12. 15h:09'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,-73] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 24. pontnál.
Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 5. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 218.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 24 24 24 mozogsz 24 24 24
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 7 1 1 mozogsz 7 1 1
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Tovább kutatsz a pókkeltető nyugati szárnyában. [17. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét utak vezetnek mindenfelé. A terem teteje, egy kupola hatalmas pókhálót formáz, közepén óriási fekete pókkal. [12. PONT] A fal mellett találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres.
Mész tovább, előre. Kellemetlen érzésed van. [10. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [8. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz a jókora ketrecbe. A bűz elviselhetetlen. [7. PONT] Hirtelen egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók egyik lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a szőrös pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a szőrös pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Ahogy elérkezel a hatalmas, rácsos ajtó elé, megérted, hogy miért is hívják ezt a helyet pókkeltetőnek: a rácson túl ugyanis hatalmas hálókat látsz, amelyek minden bizonnyal óriási pókokat rejtenek! [2. PONT]
Elhagyod a rémálomszerű pókkeltetőt.
[42 pontot használtál fel, van még 176.]

t 176 támadod a 176. szörnyet
FT 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt mágus!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 26 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 526 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 31977.
[5 pontot használtál fel, van még 171.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[88,-73] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szürke rinocérosz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngysort.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 528 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32077.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [87,-72] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy óriás csontváz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Tüzet köpsz. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megcsapod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 12 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 530 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32177.
Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 153.]

go 46 gonoszkodsz: 46
Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 143.]

m 6 mozogsz nyugatra
[86,-72] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy mutáns pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 karbin plazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 532 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32277.
Felfedeztél egy ovimon-bokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [9 pontot használtál fel, van még 134.]

go 42 gonoszkodsz: 42
Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 124.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[85,-73] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a sünmedve testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 534 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32377.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy sullár. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sullár farkát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 halálkristályt. Erőd TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 105.]

go 50 gonoszkodsz: 50
Kényelmesen leülsz az öngyilkosjelölt orra elé.
- Ugorj, ugorj már! - kiáltod neki lelkesen.
- De már épp meggondoltam magamat, úgyhogy megyek is. - mondja ő zavartan.
- Na abból már nem eszel! - ugrasz talpra, és egy mozdulattal kirúgod alóla a fatuskót. A fickó még vergődik pár másodpercig, aztán végleg kimúlik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 95.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,-73] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő bíborgörény mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bíborgörény testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a bíborgörény nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy autentikus vámpír.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy óriás csontváz. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) Rövid karddal alaposan megvágod a sünmedve jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [9 pontot használtál fel, van még 86.]

go 40 gonoszkodsz: 40
Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 76.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[83,-74] A bozótos terep átvált hegyvidékre. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szulfin. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy vaskohót. Felfedeztél egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [82,-73] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontlepke.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 tintát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 538 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32577.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [81,-72] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trikornis. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trikornis testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a trikornis bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a trikornis. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 540 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32677.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálmadár bal lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 5 7 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[80,-71] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy autentikus vámpír száll szembe veled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 4 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 542 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32777.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [79,-70] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy csontváz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 544 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32877.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [78,-71] Tovább barangolsz a fák között.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy zombi.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szintszívó.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 546 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32977.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 104 keresed a 104. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy trikornist. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 12.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

kt 138 10 elkészíted a 138. tárgyat (10 darabot)
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ubuk dobónyílat is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2018. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 27, 24.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 16 (20) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 250/250 Jellem: gonosz (125) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 (21) Varázspont: 319/78 Pénz: 428 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/10 Pszi pont: 83/14
Eddig összesen 1236 szörnyet (32 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 566 TP-t kaptál. Jelenleg 336 518 TP-d van. A következő szinthez még 3 482 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, harcos, purifikátor. A 91. fordulódban 2515 arany került a bankszámládra. 2515 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/37 (+28%) vágófegyverek: 24/35 (+9%) ütőfegyverek: 2/98
dobófegyverek: 22/81 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << vaskard (#2084) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 95

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 169 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/43 (+24%) 2. nyomkövetés: 25/50 (+50%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 1/28 5. csapdakészítés: 13/39 (+36%) 6. csapdaészlelés: 1/70
7. gyógyítás: 16/48 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/3
10. szörnyidomítás: 5/52 11. teológia: 7/50 (+10%) 12. taumaturgia: 10/93 (+14%)
13. zene: 1/0 14. szörnyismeret: 11/18 15. pszi: 11/55 (+42%)
16. zárnyitás: 9/31 17. vadászat: 2/37 18. bányászat: 18/57 (+12%)
19. főzés: 1/90 20. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod Thargodan csontvázat (#297) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), manaelementál (#290), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
ismeretlen (#9089), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), purifikátor (#157), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> drónkeselyű (#208) lángcsóva (#31) >> vízionár (#66)
kisebb tűzlehelet (#110) >> óriás csontváz (#176)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Készülsz már a varázskomponensek gyűjtésére? Igen? Akkor áldozz 21 csepp spirituszt!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 546 (limit: 1195), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32977.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 19 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 518 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 méregfog (#1553) $2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13) 4 szögletes kő (#17)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 19 ubuk tüske (#131) 3 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138) 8 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * bronzpáncél (#90)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 * rejtőköpeny ($277)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $1 gyöngysor ($192)
1 + nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 * Eldaran karkötője ($373) $2 * umbatari karkötő ($278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 ezüst gyűrű ($180) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 31 csepp tinta (#101), fér még: 9]
6 éjurna (#2368) [bennük 12 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 48]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5]
4 kavadu iszák (#25) [bennük $9 csepp gyenge méreg ($26), fér még: 31]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 44 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
11 uzbány csőr (#169) [bennük $23 csepp ugh méreg ($166), fér még: 109]
4 + vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 32]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125)
8 ¤ deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 1 fáklya (#36)
2 fülemüle síp (#1576) 2 fűszerkeverék (#1170) 3 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 9 halálkristály (#2372) 19 kaja (#2)
1 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 2 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 megsemmisítő (#1540)
4 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 tapasztalatkő (#975) 1 térhajlító kavics (#1539)
2 varázskő (#305) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
9 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253)
14 + csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) $1 darázsszárny ($652)
$3 dorony tüdő ($212) 8 + dözmöng szív (#122) 3 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 3 halálvirág (#2371) 6 kaktusztüske (#114)
$2 karbin plazma ($199) 2 + kazmár gyökér (#205) 1 liumbe hajtás (#655)
127 madártoll (#112) 1 moa smaragd (#377) 1 mutáns csont (#331)
14 pirkit (#153) 3 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 4 smirglilevél (#29) 29 sünmedve tüske (#14)
$2 szulfagor agyar ($677) 2 szulfin (#676) 1 szuperkötél (#209)
36 szvó-ektoplazma (#151) 36 téfea-agy (#172) 2 Tiume batyuja (#660)
3 trikornis szarv (#198) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 vapár ág (#110)
7 varányszem (#30) 6 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 82.42 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
3 bumeráng (#249) 2 esszenciakristály (#350) 5 ezüstdarab (#326)
1 keg gomba (#1615) 2 mutáns csont (#331) 2 purifikátor háj (#269)
38 quwarg tojás (#360) 2 szárnyas hernyó (#69) 7 trikornis szarv (#198)
2 tudás gyöngye (#522) 9 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 bomló esszencia (#2367) 1 csuklyavirág (#133) 1 éjkő (#2369)
1 halálvirág (#2371) 1 szögletes kő (#17) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 1 gyöngysor (#192) 1 halálkristály (#2372)
2 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 10 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 1 rinóbőr (#651) 1 sullár hólyag (#168)
11 sünmedve tüske (#14) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
5 szvó-ektoplazma (#151) 3 tinta (#101) 3 trikornis szarv (#198)
2 ubuk dobónyíl (#138) 6 ugh méreg (#166) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
-75
-74
-73
-72
-71
-70
-69
(78,-71) zombi (#49), szintszívó (#96)
(79,-70) zombi (#49), csontváz (#48)
(80,-71) oltár, autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135)
(81,-72) trikornisok (#104), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), Dornodon rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), halálmadár (#351)
(82,-73) csontlepke (#746), autentikus vámpír (#154)
(83,-74) bíbor szulfagor (#358), csontváz (#48), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(84,-73) bíborgörények (#84), autentikus vámpír (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, 40. jellempróba, sünmedve (#33)
(85,-73) sünmedvék (#33), élőholt mirg (#135), csontváz (#48), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Tharr oltár, 50. jellempróba, sullár (#101)
(86,-72) mutáns pók (#117), sírlidérc (#172), élőholt mirg (#135), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 42. jellempróba
(87,-72) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), egy ismeretlen isten rúnaköve, 46. jellempróba, púpos burástya (#92), óriás csontváz (#176), csontlepke (#746)
(88,-73) szürke rinocérosz (#346), zombi (#49), élőholt mirg (#135), gumifa (#38), Fairlight oltár
(89,-73) a 44. labirintus bejárata, szőrös pók (#100), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek