Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 17. 9h:02' EZ A 144. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 145. játékheted kezdete: máj. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
d 183 1 | eldobod a 183. tárgyat (1 darabot) |
tno 6 5 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 116 40 1 | t. energia kisütése: 116 40 1 |
lm 8 9 11 | mozogsz 8 9 11 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a palotaőr bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 444 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 13 17 17 | mozogsz 13 17 17 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a palotaőr bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a palotaőr bal karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a palotaőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
dd 64 126 72 | eldobod a 64. tárgyat a 126. tárgyat a 72. tárgyat |
lm 18 23 25 | mozogsz 18 23 25 |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A vadászkutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadászkutya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
dd 64 51 45 | eldobod a 64. tárgyat az 51. tárgyat a 45. tárgyat |
lm 26 31 31 | mozogsz 26 31 31 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az udvari mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod az udvari mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az udvari mágus jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadászkutya nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadászkutya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya farkát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az elit palotaőr bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az elit palotaőr jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az elit palotaőr bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
dd 89 90 126 | eldobod a 89. tárgyat a 90. tárgyat a 126. tárgyat |
dd 88 57 64 | eldobod a 88. tárgyat az 57. tárgyat a 64. tárgyat |
lm 35 35 28 | mozogsz 35 35 28 |
lm 27 20 14 | mozogsz 27 20 14 |
lm 10 6 1 | mozogsz 10 6 1 |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [95,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [94,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
szk 42 | keresed a 42. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
SMARAGD KULCS (241. TÁRGY) Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY) Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért). |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY) Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz. |
RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 17 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 19 (20) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 20 (23) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 238/197 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 26 (29) | Varázspont: | 153/76 | Pénz: | 1386 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 30/23 | Pszi pont: | 67/13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18/63 (+9%) | szúrófegyverek: | 2/88 (+114%) | vágófegyverek: | 22/34 (+8%) |
dobófegyverek: | 21/48 (+26%) |
Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (150%) << ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
94,47 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 25/82 (+51%) | 2. nyomkövetés: | 10/23 (+15%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 4/4 | 5. csapdakészítés: | 8/18 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/77 (+12%) |
7. gyógyítás: | 23/31 | 8. titkosírás: | 3/16 | 9. felderítés: | 3/74 |
10. teológia: | 5/14 (+9%) | 11. taumaturgia: | 8/45 | 12. versengés: | 3/13 (+20%) |
13. zene: | 1/90 | 14. szörnyismeret: | 9/53 | 15. pszi: | 12/52 (+20%) |
16. zárnyitás: | 12/35 (+74%) | 17. vadászat: | 3/58 | 18. bányászat: | 10/20 |
19. testépítés: | 20/94 | 20. főzés: | 2/74 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ) |
elfogod uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
óriás csontváz (#176), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 132 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szent jogar (#150) |
93 | 94 | 95 | 96 | 97 | |
46 | |
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|