Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 27. 9h:06' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: márc. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2168 SZÁMLA : XXXX |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [80,-5] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-3] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 10 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 12 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-1] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy rőtmanó berzerker. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [78,0] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Amit elképzelünk, arról soha nem szabad lemondani. -DM " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vérfürdető magszim. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 3 | mozogsz délkeletre |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 34 | bemész a 34. titkos labirintusba |
lm 2 7 9 | mozogsz 2 7 9 |
lm 12 9 7 | mozogsz 12 9 7 |
lm 2 1 | mozogsz 2 1 |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
ARANYLÁNC (191. TÁRGY) Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 24 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 194/124 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 54/50 | Pénz: | 136 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 | szúrófegyverek: | 14 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 8 |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 3 | 6. gyógyítás: | 41 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 4 |
10. harcművészetek: | 11 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. zárnyitás: | 3 |
13. vadászat: | 9 | 14. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
ormánygőte (#18) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse I (#13) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
HŐSTETTEID |
Összsúly: 82.54 kg | Megterheltség: 158% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 15 | víz (#27) |