92. forduló, 94. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 18. 15h:01'
EZ A 1153. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
1154. játékheted kezdete: júl. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [145,81] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+106 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy mutáns pók nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 3 VP-t.]

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 2 VP-t.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 298 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 245. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[145,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy megsebzett kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mágusölővel megkarcolod a kultúrmasztodon bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges quwarg nagymester trófeát, és kiszedsz egy kultúrmasztodon trófeát. 1 602 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [145,83] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy varkaudar felderítő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 16 életpontot sebződsz. Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar felderítő bal vállát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 2 078 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 231. Kapsz 5 VP-t.]

go 45 gonoszkodsz: 45
Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 4 VP-t.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[144,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy borkonyó cserjét.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 207 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 214, gyógyulás: 0, összesen: -214 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 498 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 498 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku csapásvezető. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető bal karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő, ezenkívül 1 ryuku sisak (ld. enc.). 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.

(Továbbmész...) [144,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tamarinai Geodrin formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tüskés harci gromak közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Összefutsz Professzorral. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy dalebg.kristályvértet, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy párducbőr övtáskát, egy Thargodan amulettet, egy Thargodan karkötőt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy hiperéber grymeth trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ében sárkány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kőkés. Jobb kezében egy kitámasztólándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Málhásállata egy sivatagi doareg. {legmagasabb fegyver szakértelme: 40.}
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[74 pontot használtál fel, van még 147. Kapsz 29 VP-t.]

jlk 1915 jelszó kimondása 1915
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 615 tapasztalati pontot kaptál.

12 13 31 29 28
7 38 39
14
15 30 27
40
6 34
16 18
35
3 33 37
17 19 36
1 2 4
26
5 20
32
41
24
11 21
9 22 23 25 43 42
8 10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 85. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 142. Kapsz 2 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[143,82] Még mindig bozótos. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg nagymester került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 2 VP-t.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kibányásztál egy apró darabokra tört elf gerincet. Fújujj! Ocsmány halála lehetett. Tovább dolgozol. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást. {támadása: 42.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Mnebolath nyakát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. Eldobod az értéktelenné vált Ciang Csí trófeát, és kinyersz egy alkalmas Mnebolath trófeát. 3 007 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy orgyilkos tőr. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya támad rád. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. [50 pontot használtál fel, van még 85. Kapsz 20 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+56 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 45. Kapsz 16 VP-t.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [20 pontot használtál fel, van még 25. Kapsz 8 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 22. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 21.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU SISAK (688. TÁRGY)
Igen, a ryuku császári testőrség legendás sisakja! Kékre lakkozott, hosszúkás sisak, oldalán két faragott szárnyacskával. Azonban nemcsak díszes viselet, de praktikus is: védettségedet néggyel, egészségedet eggyel növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 93. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 467/232 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 15
Szerencse: 27 (39) Varázspont: 367/62 Pénz: 1545 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 57/18 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 534 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 747 TP-t kaptál. Jelenleg 430 825 TP-d van. A következő szinthez még 19 175 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, Mnebolath, kultúrmasztodon. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5201 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 22
dobófegyverek: * 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,82 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 32 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 8 (+1)
13. harcművészetek: 8 14. zene: 12 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 9 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 6
19. bányászat: 2 20. úszás: 7 21. főzés: 8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181), szintszívó (#96)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 4 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 aranyló ugarhéj (#100) 3 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 gromak bőr (#268) 15 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 ryuku sisak (#688) 1 Thargodan esszencia (#328)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144 145 146
80
81
82
83
84
(143,82) Thargodan csatamező (#432), quwarg nagymester (#214), Mnebolath (#237)
(144,81) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, művészi porolit (#720), tüskés harci gromak (#156), Professzor (5148. kalandozó)
(144,82) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smaragdgólem (#417), ryuku csapásvezető (#778)
(145,82) kultúrmasztodon (#227)
(145,83) varkaudar felderítő (#7133), 45. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek