92. forduló, 94. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:22'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: máj. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX

ANTILLA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,3] koordinátán.
Arisztotelész átutalt a bankszámládra 6725 aranyat a táborozásod 2. napján.
A táborozás 8. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy sötét kámzsát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy purifikátor trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy goldugar a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+171 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 253.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 10 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 193 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 246.]

vps 55 VP spórolása: 55
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[135,3] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Napsugár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Ki-Nyú Vacc-cal. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy réz masszariasztót, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy eszkimó óriás trófea és egy sarki óriásteknős trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [134,3] Füves síkságra érkeztél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós jobb vállát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rezső a Cukrosbá formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 225.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[134,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 19 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a purifikátor testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,2] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a purifikátor szürke hengertestét. Kritikus ütés! (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. Kritikus ütés! (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a purifikátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (8 életpontot sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy gyilkos mókus egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol egy fekete hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Iván Nitró. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondja: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[16 pontot használtál fel, van még 199.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik.

Látsz egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,4] A homokos partot messze magad mögött hagyod, de növényzet nem tűnik fel. Egy sivatag széléhez értél! A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Ababo, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vörös rakolits közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 4 életpontot sebeztél. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vörös rakolits testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vörös rakolits bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 173.]

vpf 55 VP elővétele: 55
Felszabadítottunk neked 55 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

v 96 98 18 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(131,4) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)
(132,3) Chara-din monolitja (#534)
(133,2) purifikátorok (#157), nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Iván Nitró (3804. kalandozó)
(134,2) Chara-din monolitja (#534), purifikátorok (#157)
(134,3) ryuku légiósok (#361), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Dornodon oltár
(135,3) ryuku gárdisták (#360), Dornodon rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), művészi porolit (#720), oltár, Ki-Nyú Vacc (3035. kalandozó)
(136,3) ryuku légiós (#361)

[98,18] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).
Találkozol Suitora Zolna ával . Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy sullár trófea, egy süvítő rája trófea és egy sóhajtó dorony trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

beaj 1571 beajánlod a K.T.-be az 1571. kalandozót
Mentálisan közlöd a csoportvezetővel, hogy egy új tag szeretne belépni a csoportba, és ajánlod Suitora Zolna felvételét. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

be 562 2 bemész az 562. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 113.]

fu 1571 udvarolsz az 1571. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.

a 50 1571 3117 átadod az 50. tárgyat az 1571. kalandozónak (3117 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3117 aranyat Suitora Zolna részére. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

aa 117 180 158 átadod a 117. tárgyat a 180. tárgyat a 158. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst nyakláncot Suitora Zolna részére. Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst gyűrűt Suitora Zolna részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst karkötőt Suitora Zolna részére. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,4] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ababo lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 105.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[130,3] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Fortuna szentélyét. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bea Melindre, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy E.H.Boldog Bulldog hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1959 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 61.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 31 fejleszted a 3. tulajdonságodat 31 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 27, 10.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +16 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FORTUNA SZENTÉLYE (645. ÉPÍTMÉNY)
Mikor már úgy elkeveredtél a bozótosban, hogy attól tartasz, eltévedtél, különös helyre bukkansz: egy gyönyörű nőt ábrázoló szoborra a bozótos kellős közepén. És a környéke: 13 méter átmérőjű körben valóságos dzsungelt alkotnak a négylevelű lóherék! Ez nem lehet igaz, annyira szerencsés vagy, hogy rábukkantál Fortuna egyik rég elveszettnek hitt szentélyére! Gyorsan használd ki az alkalmat, mert könnyen lehet, mire legközelebb visszatérsz, már nem leled meg ezt a helyet! S hogy mire is tudod felhasználni szerencsédet? Hát még nem hallottál róla, hogy a szobor kezében tartott Kerek Korsóba bedobott MINDEN átkozott tárgyat (igen, a szopókövet is!) Fortuna kedves ajándéknak tekint? Úgyhogy ne habozz, add ki a H 645 <tárgy> parancsot 20 TVP-ért, és próbáld meg magad mellé állítani a szerencsét! [Megjegyzés: a parancs hatására a megadott tárgyból az összestől megszabadulsz.]

A KVATÁCIÓ MEGISMERÉSE, 2. LÉPÉS (17. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ujjongasz magadban - hamarosan eléred a TELJES KVATÁCIÓT, amely virtuális halhatatlanságot jelent, és tudomásod szerint eddig egyetlen alakváltónak sem sikerült végrehajtania. Az atomi és molekuláris szintű átalakítások tovább folynak, tovább növelve átmeneti gyengeségedet (további -2 védettség) ez azonban nevetséges ár a Teljes Kvatáció elérésért. A kvatációs transzformáció melléktermékeként egy újabb, igen értékes képességet is elsajátítottál: ez a kisebb tűzlehelet. Életenergiádat mostantól képes vagy korlátozott mértékben direkt energiává alakítani, és ezt forró tűzleheletként ellenfeledre köpni. A tűzleheletet ugyanúgy kell használni, mint a normál támadó varázslatokat, a TV és FTV parancsokkal. A különbség az, hogy a tűzlehelet használatához nem kell varázspont, alkalmazásakor mindössze 2 életpontot kell feláldoznod. A kisebb tűzlehelet sorszáma 110, [tehát TV 110-el rakhatod be a TV listádra] 7-12 életpont sebzést okoz, amit sikeres mentődobás felez.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 25 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 253/112 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 287/17 Pénz: 1042 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 106/74 EFejl: 23
Eddig összesen 617 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6518 TP-t kaptál. Jelenleg 261255 TP-d van. A következő szinthez még 78745 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar behemót, ryuku ostromteknős. A 93. fordulódban 12230 arany került a bankszámládra. 12230 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22/5 (+17%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 4/79
dobófegyverek: *19/100

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -19.); tolmokov-koktél (#351) (20 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/11 2. nyomkövetés: 25/0 (+38%) 3. mászás: 5/31
4. csapdakészítés: 6/13 5. csapdaészlelés: 1/28 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 3/84 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 15/4 (+10%) 11. taumaturgia: 17/60 (+35%) 12. versengés: 3/15
13. zene: 1/71 14. szörnyismeret: 11/84 (+30%) 15. pszi: 15/91 (+8%)
16. zárnyitás: 1/13 17. vadászat: 2/34 18. bányászat: 6/108
19. főzés: 8/20 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1571. karakternek
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3204 arany (#50) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 rókafarok (#124) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 borkonyó bibe (#312) 8 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 2 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(128,3) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku légiósok (#361)
(129,3) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(130,3) ryuku légiósok (#361), Fortuna szentélye (#645), Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(131,4) phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356)

Üzenet küldése a karakternek