92. forduló, 94. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 20. 12h:07'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,-7] koordinátán.

f 99 kísérletezel a 99. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. Körbevizsgálódsz. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

f 334 kísérletezel a 334. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 243.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 243.]

kno 7 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 titkosírás.)
[0 pontot használtál fel, van még 243.]

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

fm 46 feltételes mászás 46
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

d 48 2 eldobod a 48. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

d 24 eldobod a 24. tárgyat
Elhajítasz 1 kavadu lebenyt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 8 mozogsz északra
[50,-8] Továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Egyetlen módon juthatsz le a bányába, ha lemászol a bejárati mélyedésbe. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. A hely nem üres. Valaki megelőzött. Ez egy nómenklatúra! (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével végigvagdosod a nómenklatúra jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

A menekülést választod. Csörtetve mászol felfelé ott, ahol az imént lefelé jöttél. Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az emberevő bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 11 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek északra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 199.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[49,-9] Még mindig hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a móleon fémes gerincét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a móleon fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [48,-10] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Látsz egy hóhérbimbót. Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-11] Továbbra is dombság. Látsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[46,-11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy megsebzett süvítő rája közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével megcsapod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [45,-11] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-11] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez a nyugati vidék egyik legnagyobb kiterjedésű erdeje, a Gorgota erdő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 99.]

m 8 mozogsz északra
[44,-12] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő karmazsin huhogó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 10 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 84.]

gyk 126 40 gyakorolsz a 126. tárggyal 40 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Még sokat kell gyakorolnod.

[40 pontot használtál fel, van még 44.]

gyk 182 40 gyakorolsz a 182. tárggyal 40 pontért
Döféstechnikádat fejleszted órákig tartó gyakorlással. Még sokat kell gyakorolnod. [40 pontot használtál fel, van még 4.]

fkt 94 8 felt. készítesz a 94. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY)
Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. Ez a 93. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 20 Életpont: 215/211 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 67/67 Pénz: 144 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 593 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 580 TP-t kaptál. Jelenleg 78 914 TP-d van. A következő szinthez még 41 086 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 10 (+1)
ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 4 (+1)
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 2 (+1) 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 3 14. bányászat: 16 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 88.94 kg Megterheltség: 153%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 antilopbőr (#48) 1 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 huhogó bibe (#332) 3 rézdarab (#70)
6 sallank karom (#128) 6 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49 50 51
-13
-12
-11
-10
-9
-8
-7
-6
(44,-12) karmazsin huhogó (#185)
(45,-11) Raia oltár, 13. jellempróba, gyilkos sallank (#85)
(46,-11) süvítő rája (#113)
(47,-11) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), mélységi grittang (#103)
(48,-10) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), 18. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(49,-9) móleon (#68), Dornodon oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(50,-8) világítótorony (#156), elhagyott bánya (#1685), nómenklatúra (#158), emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek