91. forduló, 93. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 15. 9h:07'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 15 csillezsályalevél (eladási ár: 1800 arany, ebből a kezelési költség: 180 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Visszaugrasz a sarok mögé. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy quwarg szabotőr közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Hatalmas strucctojásokat találtál. A mama átrázása nem gond egy ilyen tapasztalt kajagyűjtőnek, mint Te vagy. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

bb 193 2 beraksz a bankba a 193. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 aranygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ea 1533 1 eladod az 1533. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ea 180 2 eladod a 180. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

bb 107 beraksz a bankba a 107. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 rövid íjat. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

lm 1 2 4 mozogsz 1 2 4
Elhagyod a palotát. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)
[6 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 7 9 13 mozogsz 7 9 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 18 23 26 mozogsz 18 23 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 35 28 20 mozogsz 35 28 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 10 1 mozogsz 10 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

ea 65 eladod a 65. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

f 97 83 kísérletezel a 97. tárggyal a 83. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rákpajzsot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg szabotőr volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hmm, csak egy orgyilkos. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. [+6% tau] Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy sötét kastplom (569. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 176.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Röviden beszámolsz kudarcodról. A lény iszonyatosan dühös lesz, és csak hajszál híja, hogy nem büntet ott helyben halállal. Gyengén makogsz, hogy megpróbálsz jobban teljesíteni, mire a csuklyás gyorsan kivezet. Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 171.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 168.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 128.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.]

Egyre éhesebb vagy. [40 pontot használtál fel, van még 88.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 24 TVP-t kell elköltened.] Éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 4 18 fejleszted a 4. tulajdonságodat 18 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 6 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Megpillantasz egy kutat. Felkiáltasz: "Víz!" Három szomjas kinézetű goblin dugja ki a fejét belőle, mohón érdeklődve: "Hol?". A gonosz délibáb szertefoszlik, csak a szomjúság marad. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 17, 25.
Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 5/7 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 202/185 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 176/102 Pénz: 2601 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/6 Pszi pont: 43/37
Eddig összesen 296 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 375 TP-t kaptál. Jelenleg 60571 TP-d van. A következő szinthez még 14429 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, rőtmanó berzerker, Mallon. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/98 szúrófegyverek: 16/23 (+3%) vágófegyverek: 6/92 (+2%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/36 dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); rézgolyó (#343) (12 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
Eltaposott quwargok: össz.: 48 időszaki: 48

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/39 (+10%) 2. nyomkövetés: 17/2 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/19 5. csapdakészítés: 6/11 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/71
7. gyógyítás: 24/62 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. teológia: 2/53 (+10%) 11. taumaturgia: 13/84 (+8%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 1/63 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 3/90 (+18%)
16. pszi: 8/55 (+3%) 17. zárnyitás: 2/10 18. vadászat: 13/30 (+53%)
19. bányászat: 9/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 925.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranygyűrű (#193) 1 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36)
1 rövid íj (#107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,52) quwarg szabotőr (#301), sötét kastplom (#569), orgyilkos (#131)
(93,53) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek