91. forduló, 93. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 9. 15h:09'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,105] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy óriás patkány fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 258.]

vi 8 3 30 viselkedésed: 8 3 30
Mostantól nagyon bátor vagy. Nálad láthatóan nagyobb és erősebb szörnyeket is kihívsz. Merészségi szinted ettől kezdve 8. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

ba 66 nem támadod a 66. szörnyet
BA 66 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 241.]

f 1226 kísérletezel az 1226. tárggyal
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

pbe 63 beraksz a bankba 63 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[78,106] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy vízionár volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mancsával a bundás csirmáz végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. Magad mögé lököd a pitiáner ork bérgyilász trófeát, és diadalmasan beszerzel egy vérfürdető magszim trófeát. 875 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 11%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,106] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ez az óriási, misztikus rengeteg a Szürke Erdő. Sokak szerint direkt kapcsolata van az itt élő lényeknek az innét keletre magasodó, rejtélyes és hatalmas Szürke hegyekkel.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,106] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csodabogár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csodabogár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csodabogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 201.]

m 6 mozogsz nyugatra
[75,106] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy trikornis közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy sebesült gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
127 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy cseréptetős torony (553. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 193.]

be 553 bemész az 553. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. A ház népe nagy örömmel üdvözöl. Te rögvest beszámolsz róla, hogy mi történt legutóbbi találkozásotok óta. [222 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 láncing. (ld. enc.)] Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 188.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[75,105] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy korongfát.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,104] Tovább barangolsz a fák között. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,103] Fák, mindenütt csak fák.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 pular kristály (ld. enc.). Elteszed. [24 pontot használtál fel, van még 164.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[76,102] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 11%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt.

(Továbbmész...) [77,101] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,100] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 124.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Hol fogta meg Ádám az első kanalat?
[5 pontot használtál fel, van még 119.]

gyk 249 30 gyakorolsz a 249. tárggyal 30 pontért
Dobófegyvereidet kézbe ragadva, nekiállsz gyakorolni. Már nem sok kell a következő szinthez. {Lőfegyver fejlődés: össz: 15%}

[30 pontot használtál fel, van még 89.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 49.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 4. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 45.]

* 5. BP: keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 107 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCING (222. TÁRGY)
Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 26 Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 262/152 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 103/86 Pénz: 63 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/1
Eddig összesen 378 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2034 TP-t kaptál. Jelenleg 84697 TP-d van. A következő szinthez még 35303 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, vérfürdető magszim, varkaudar bajnok. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 19/88 (+6%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 5/2 (+14%) lőfegyverek: 14/76 dobófegyverek: 2/93 (+37%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/69 (+10%) 2. nyomkövetés: 3/87 3. mászás: 6/61 (+10%)
4. csapdakészítés: 9/31 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/24 6. gyógyítás: 46/6
7. titkosírás: 3/65 8. felderítés: 2/85 (+6%) 9. teológia: 5/84 (+12%)
10. versengés: 1/47 11. zene: 7/8 (+10%) 12. szörnyismeret: 4/98 (+18%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 8/13 (+10%) 15. bányászat: 10/51
16. főzés: 4/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 9 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Az új képesség készen van, de még 22 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

Összsúly: 66.84 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 kaja (#2) 1 láncing (#222) 1 magszim bél (#103)
1 pular kristály (#239) 4 ugh méreg (#166) 60 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,105) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(75,106) cseréptetős torony (#553), trikornis (#104), gyilkos tetű (#116)
(76,102) ragyás burástya (#111), grok-képződmény (#149), 47. jellempróba
(76,106) Raia rúnaköve, csodabogár (#755)
(78,100) Raia rúnaköve, phua-kúp (#372)
(78,106) vízionárok (#66), grok-képződmény (#149), Raia oltár, 42. jellempróba, bundás csirmáz (#93), vérfürdető magszim (#148)

Üzenet küldése a karakternek