91. forduló, 93. forduló, Galira összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. szept. 16. 8h:54'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5845
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

GALIRA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,86] koordinátán.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Zaks Boelnir királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XXXVI. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2021. szeptember 28., kedd 16 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.)
A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Az olimpiákon a vámpírvért (1614.) nem véd a vámpirizációtól.
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+336 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. Már nem emlékszel rá, hogy pontosan mit álmodtál, de egy házméretű, teli rumosüveg biztosan szerepelt benne. Hitetlenkedve forgatod az üres üveget, de a címkén csak egyetlen szó áll. A közösre fordítva tutira így hangzik: RUM.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 265. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

hh 305 305 1133 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 1133. tárgyat
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 265.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 244.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 244.]

v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 5 VP-t.]

v 78 0 0 elmormolod a 78. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 5 VP-t.]

v 16 0 0 elmormolod a 16. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a csábmosoly varázslatot! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 5 VP-t.]

v 227 0 0 elmormolod a 227. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224. Kapsz 5 VP-t.]

h 1271 1905 0 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy tátika bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 5 VP-t.]

hh 1100 1269 1253 használod az 1100. tárgyat az 1269. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [1 pontot használtál fel, van még 218. Kapsz 1 VP-t.]
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-3 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 4 VP-t.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 6 VP-t.]

v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 205.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 215.]

* 3. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 5. KP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 230.]

amt 1152 20 MXTU-t adsz át az 1152. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. Átcsúsztatsz 20 MXTU-t. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

at 1152 10 TU-t adsz át az 1152. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 11 arany! (+4 szerencse.) 506 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 2 VP-t.]

ftv 33 215 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 215. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ftv 50 215 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 215. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kb 396 310 1222 kiveszel a bankból a 396. tárgyat (310 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 41 álomport. Kiveszel a bank széfjéből 7 galachmitot. Kiveszel a bank széfjéből 13 hattyútollat. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

bb 172 661 1480 beraksz a bankba a 172. tárgyat (661 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 téfea-agyat. Beraksz a bank széfjébe 6 alligátorbőrt. Beraksz a bank széfjébe 2 titanitdukátot. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 554 2 elkészíted az 554. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 tünde nyilat. Egészséged TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy halálosztó kain. (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain tüskés bőrét. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mithril karddal párszor kilyukasztod a halálosztó kain bal oldalát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálosztó kain testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 2 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 remák szivet. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy dermesztő lidérc akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 32 aranyat. Még nincs vége! Ezúttal egy áeratikus hasnyák készül kirabolni!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról mágiatörés varázslatot lősz a másikra. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik karját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 2 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 ómatériát. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [12 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 12 VP-t.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

81 82 83
85
86
87
(82,86) halálosztó kain (#168), dermesztő lidérc (#645), áeratikus hasnyák (#243)

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Észreveszel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 10 VP-t.]

be 709 138 213 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! Odakint leolvad a mosoly az arcodról! Mit tettél! Undorító, ocsmány, szentségtelen dologban volt odabent részed. Úgy érzed, az Ördögi Kör gonoszságának egy része rád is átragadt. (+1 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 201. Kapsz 5 VP-t.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vizestömlőt. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy ekharion.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tükörpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 33 aranyat. 3 582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 9 pirkitet. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy dermesztő lidérc akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 2 hattyútollat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy fagyelementál. Ez is a tárgyadra pályázik!

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fagyelementál testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fagyelementál jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fagyelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 716 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Egy ideig még harci készültségben vársz, de nem jön több ellenfél. Ezúttal megvédted a tulajdonodat. [20 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 20 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A földbe nyomódva 2 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [7 pontot használtál fel, van még 174. Kapsz 7 VP-t.]

vtn 228 varázslat tanulás: a 228. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: kalmárszem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 139. Kapsz 35 VP-t.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[82,86] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével a halálmadár nem tudott megsebezni. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [81,86] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pókvadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ork kunyhót. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [80,86] Fák, mindenütt csak fák. Felfedeztél egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy Elenios avatárja orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal első lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) egy alakkal, akiről azt sem látod, férfi-e vagy nő, mert teljes testét fekete csuklya borítja. Érzékeled auráját: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[21 pontot használtál fel, van még 118. Kapsz 21 VP-t.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+99 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. [1 pontot használtál fel, van még 117. Kapsz 1 VP-t.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délnyugatra indul.
18 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy szopógödör; 24 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy olvasztókemence, egy gnóm kutatóállomás; 33 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy mély kút.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 30 VP-t.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

79 80 81 82 83
85
86
87
(80,86) délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), gyilkos tetű (#116), egy mutáns férfi
(81,86) pókvadász (#59), ork kunyhó (#1683), szent tölgyfa (#393)
(82,86) halálosztó kain (#168), dermesztő lidérc (#645), áeratikus hasnyák (#243), halálmadár (#351), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)

[65,101] A fák között tocsogók, nádasok jelennek meg: a terep mocsarasra vált. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szintszívó került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[64,101] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Felfedeztél egy nekrofunt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy agglomerátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agglomerátor testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az agglomerátor puha masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az agglomerátor feléd harap, de sikertelenül. Az agglomerátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [63,101] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tesh alligátor. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tesh alligátor fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a tesh alligátor bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy lápi hajlékot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [62,101] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz hibátlan gyémántot. (ld. enc.) Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Találsz 2 aranyat! Ez aztán a szerencse!
Összefutsz egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy sullár trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve Baruk. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. (Csábmosoly.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[21 pontot használtál fel, van még 66. Kapsz 21 VP-t.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[61,100] Bozótos terepre értél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,99] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 15 pontot kell rákölteni.) Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni!

(Továbbmész...) [59,98] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt járt Armon az ember. És mert hű neki szíve, Fairlight papjai közt, mágia mestere ő. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
[39 pontot használtál fel, van még 27. Kapsz 20 VP-t.]

kt 22 12 elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Begyűjtöttél 12 tüskét. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy óriásféreg. (ld. enc.)

Marokra fogva a mithril kardot ellenfeledre ugrasz. Mithril karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod az óriásféreg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mithril karddal megvágod az óriásféreg testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriásféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Elhajítod a vacak ekharion trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes óriásféreg trófeát. 3 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 3 spirituszt. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy halálosztó kain akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain testét. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. Mithril karddal kegyetlenül összevagdalod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a halálosztó kain jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 2 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 sáfrányport. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy áeratikus hasnyák. Ez is a tárgyadra pályázik!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy mágiatörés varázslatot dobsz ellenfeledre. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Semmi gond, gondolod, és előkapod a fülemüle sípot! A hang, amit kiad, talán előbb megy a szörny idegeire, mint a tiedre. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 2 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 ómatériát. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [12 pontot használtál fel, van még 15. Kapsz 12 VP-t.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 10. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 3. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 4. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 5. BP: h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kifejlődött a növény Sheran cserepében. Leszeded a termést, 3 tátika bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY)
Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken!

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

KALMÁRSZEM (228. EZÜST KÓDEX VARÁZSLAT)
Egy tapasztalt kereskedőt érheti néha az a meglepetés, amikor a boltban derül ki, hogy a beszerzendő készletek éppen kifogytak, és mehet próbálkozni egy másikba. Mivel az ideje mindenkinek drága (nem csak egy kereskedőnek), az Ezüst Kígyó Szövetsége - Fairlightot követő hatalmas mágusok - létrehozták és lejegyezték ezt az egyszerű varázslatot az Ezüst Kódexbe. Ghalla üzleti életének fellendítése mellett haszonnal forgathatják mágusok is eme rúnákat, mivel néha érdemes betekinteni vele az Ezüst Toronyba, egy-egy újabb varázslat nevének megismeréséhez. A V 228 <épület> parancs kiadásával az aurád kivetíted (legfeljebb a taumaturgiád kétszeresének megfelelő távolságig), és azt az adott épületben megjelenítve, informálódhatsz a kínálatról. A művelethez teljes nyugalom és összpontosítás szükséges, amit legkönnyebben a mindenhol szedhető narkotikum, az álompor segítségével tudsz elérni. A varázslat 11 VP-be és 15 TVP-be kerül. Természetesen a felhasznált álompor a kábulat után nem tér vissza.

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY)
Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe.
- Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.]
De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes?

ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

KARAKTERLAP

Galira, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios elsőáldozója vagy. Az Akryoni varázslórend (#9179) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 21 (33) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 142 cm
IQ: 32 (56) Támadás: 49 Agresszió: 4 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 20 (30) Védekezés: 69 Menekülés: 30 % Életkor: 146/154 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 473/444 Jellem: jó (78) Tul. pont: 26
Szerencse: 32 (50) Varázspont: 860/841 Pénz: 191780 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 67/14
Eddig összesen 1811 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29 403 TP-t kaptál. Jelenleg 1 683 502 TP-d van. A következő szinthez még 16 498 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, Ek'Hor. A 76. fordulódban 33076 arany került a bankszámládra. 34452 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 19 vágófegyverek: 28 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 28

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (230%) << mithril kard (#575) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -14.); tünde nyíl (#554) (15 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -22.); ében nyílvessző (#848) (23 -); ében nyílvessző (#848) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
59,98 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 15
4. csapdakészítés: 24 5. csapdaészlelés: 15 6. gyógyítás: 3
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 7 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 23 11. taumaturgia: 47 12. szerencsejáték: 3
13. versengés: 1 14. zene: 6 15. szörnyismeret: 8
16. zárnyitás: 12 17. vadászat: 4 18. bányászat: 10 (+1)
19. testépítés: 6 20. főzés: 9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 190
6. regeneráció: 2 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 90 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 90 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
vásárolsz szent jogart (#150) (max. 100 darabot ), manakristályt (#500) (max. 100 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 70 darabot ), bunthar bőrt (#733) (max. 70 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 80 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
gonoszok (#988), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), inváziós ellenfelek (#9089), armageddont lövő lények (#9099)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26)
láth. észlelése (#78) csábmosoly (#16) villámmágia (#227) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) a lélek védelme (#57) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
gyóntatás (#56), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), örvénykerítés (#42)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> halálos morf (#7618)
villámcsapás (#50) >> harcias morf (#7619) villámcsapás (#50) >> brutális morf (#7620)
villámcsapás (#50) >> lomha morf (#7621) villámcsapás (#50) >> védelmező morf (#7622)
villámcsapás (#50) >> mágiamorfáló (#7623) villámcsapás (#50) >> domináns morf (#7624)
villámcsapás (#50) >> éltető morf (#7625) villámcsapás (#50) >> változatos morf (#7626)
villámcsapás (#50) >> 20. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> tűzfőnix (#215)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!
2.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 25, 27, 37, 38, 39, 40, 43, 44, 54, 72, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 9, 14, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 924, az összesen kapott pontszám: 99175.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 45. Szerzett pont: 4984. Beállított erő: 0 Összpont: 4984

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: hh 305 305 1133, v 224, v 26, v 78, v 16, v 227, h 1271 1905, hh 1100 1269 1253, v 57, h 211.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
106 arany (#50) 2 acéltű (#334) 5 alligátorbőr (#661)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 evaporőr háj (#105) 1 ezüstdarab (#326)
3 fekete gyöngy (#99) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 mocsári penke (#148)
1 rókafarok (#124) 7 sáfránypor (#211) 1 szent jogar (#150)
4 téfea-agy (#172) 2 titanitdukát (#1480) 1 tükör (#43)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 7 galachmit (#310)
15 hattyútoll (#1222) 4 kaja (#2) 4 kis káoszrelivkia (#2643)
1 kőszem (#304) 3 ómatéria (#2642) 9 pirkit (#153)
1 remák szív (#264) 11 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 tátika bibe (#1905) 2 tünde nyíl (#554) 12 tüske (#22)
1 vizestömlő (#3)

AKRYONI VARÁZSLÓREND (9179. Kt)

jelentés a csoportvezető (Galira) részére

Jelentés kelte: 2021. szept. 16.
Az új KT képesség kifejlesztéséhez még 48 TU szükséges.
Események 2021. szept. 14. óta:
szept.15. Szajlaa (#2570) áttranszformált Whai Ling (#1152) tudatába 3 MXTU-t.

TAGOK LISTÁJA


Az EF oszlop alatt az látható, hogy 2020/9/13 után ki mennyi TU-t rakott a fejlesztés alatt álló képességbe.

# tag neve MXTU TU X,Y FKÉR utolsó lépés EF jellem vallás
1. 1152 Whai Ling 37 12 123,92 2021.09.14 0 seml. Sheran
2. 1422 Szajly 0 0 99,82 2021.09.09 0 seml. Fairlight
3. 1486 Yllaro 0 0 99,82 2021.09.11 0 Raia
4. 2570 Szajlaa 15 0 98,100 2021.09.15 2 seml. Sheran
5. 4976 Yorakh 0 0 99,82 2021.09.10 0 seml. Tharr
6. 5675 Szajlee 0 0 99,82 2021.09.10 0 Raia
7. 5845 Galira 67 14 59,98 2021.09.16 0 Elenios

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62 63 64 65 66
97
98
99
100
101
102
(59,98) mínosz-kúp (#178), óriásféreg (#171), halálosztó kain (#168), áeratikus hasnyák (#243)
(60,99) alpesi tehenek (#91), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(61,100) 43. jellempróba, Fairlight oltár
(62,101) lápi hajlék (#670), Baruk (5550. kalandozó)
(63,101) tesh alligátor (#353)
(64,101) nekrofun (#173), agglomerátor (#138)
(65,101) szintszívó (#96)

Üzenet küldése a karakternek