91. forduló, 93. forduló, Takhisis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 9. 10h:40'
EZ A 421. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
422. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2869
SZÁMLA : XXXX

TAKHISIS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: használod a 72. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

kf 270 57 127 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat az 57. tárggyal a 127. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 247.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

v 1 100 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Csilingelő aprópénz után kutatsz a zsebeidben, de hiába: egy árva aranyérméd sincs. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy semmi pénzed nincs. Azon tűnődve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[99,19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel épp hogy eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+55 életerő.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd, hogy sajnos most nincs nálad elég pénz, de megígéred, hogy legközelebb még élni fogsz az alkalom adta lehetőségekkel. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [99,20] Még mindig bozótos.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Északra fekszik egy helytartói város. " Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 182.]

rm 13 156 80 rombolsz a 13. tárggyal a 156. tárgyat 80 pontért
Oh, oh, sajna nem bukkansz rá dühöd tárgyára. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[100,19] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kérődző etra. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel meghorzsolod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel csak érinted a kérődző etra testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+61 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Látsz egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Ököllel gyengén megütöd a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+59 életerő.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[100,17] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy erődítményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel megcsapod az orgyilkos jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, kék szemű árnymanó férfi táborát. A bőre kreolszínű. Dornodon esszenciájának örököse. Egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tolvaj klánjelvényt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Ylgoroth trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd aurapollátor. Az állat elkezd hozzád dörgölőzni. Vajon mit akarhat? Ez az, de már túl késő! Az aurapollátor zsebkendőnek használta a ruhádat. Micsoda undorító dög ez! Most vakarhatod le ezt a nedves, sikamlós folyadékot. Legközelebb megpróbálsz óvatosabb lenni. Mentális auráját felismered, ő is gonosz. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [100,16] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 álomport 1 aranyért.
Utad során felfedezed egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfi táborát. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy aranygyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasállata egy kőszáli disznó! Auráját érzékelve máris tudod, éjfekete, akárcsak a Tiéd. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [20 pontot használtál fel, van még 62.]

be 567 bemész az 567. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

be 568 bemész az 568. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

ve 713 5 megveszed a 713. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,17] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel épp hogy eltalálod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ököllel meghorzsolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+57 életerő.) Épületeket látsz: egy ékszerbolt (585. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (588. épület.). Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 12.]

be 565 bemész az 565. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

m 4 mozogsz délre
[99,18] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodák kútját. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel meghorzsolod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ököllel épp hogy eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


Találkozol Radonnal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű a hitvány! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

KARAKTERLAP

Takhisis, egy vörös, kontyos hajú, piros szemű mutáns nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon tanítványa vagy. Ez a 92. fordulód.

Erő: 17 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 148 cm
IQ: 23 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 16 Életpont: 213/84 Jellem: gonosz (56) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 192/86 Pénz: 1 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 149/147
Eddig összesen 336 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 103997 TP-d van. A következő szinthez még 16003 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, nómenklatúra, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 (+1) szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 18
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 28 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 9 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 27 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 2
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 18 12. taumaturgia: 10 (+1)
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 18 17. pszi: 19 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 5 20. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), vadász varkaudar (#108) (csak egyszer), gonoszok (#988), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mentális pajzs (#72) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 kőkalapács (#13)
$4 aranypikkely ($415) 1 fáklya (#36)
14 kaktusztüske (#114) 2 mákrózsa virág (#56)

Összsúly: 2.78 kg Megterheltség: 6%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 145 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,17) ékszerbolt (#585), tanácsadó bölcselő (#588), sötét gnóm (#132)
(99,18) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131), Radon (2169. kalandozó)
(99,19) ryuku gárdista (#360), Sheran oltár
(99,20) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(100,16) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), egy troll férfi
(100,17) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), orgyilkos (#131), egy árnymanó férfi
(100,18) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, ryuku gárdista (#360)
(100,19) kérődző etra (#368), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek