91. forduló, 93. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. márc. 14. 14h:49'
EZ A 875. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
876. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,-10] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+14 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy északi aurach nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[78,-10] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku gárdista. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [77,-10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [76,-10] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 206.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[75,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy vízionár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a manifesztátor testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A manifesztátor leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A manifesztátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,-10] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy húsevő magszim. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a húsevő magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [73,-9] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 174.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 szöges bőrpajzsot. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 154.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[72,-9] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. (ld. enc.)


(Továbbmész...) [71,-10] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 138.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 118.]

kt 69 elkészíted a 69. tárgyat
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 1 szárnyas hernyót. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 mozogsz nyugatra
[70,-10] Továbbra is síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Van itt egy adamantit erőd (548. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 100.]

be 548 bemész az 548. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Amikor előszökken mögüled Kankalin, és Lord Kovács József nyakába borul, percekig szólni sem tudnak a boldogságtól. Aztán Józsi hosszú ideig szorongatja a kezedet, és St. Laurel tiszteletbeli apródjává fogad. Egyben közli, hogy holnap felvonulnak, és végső csapást mérnek Morbid megmaradt, szánalmas seregeire. A te utolsó feladatod is ehhez kapcsolódik: meg kell semmisítened az esetleges visszavonulók utánpótlás bázisát. Kicsit gyanakodva nézel, amikor Lord K. átnyújtja Morbid főhadiszállásának térképét, de a várúr biztosít, hogy minden lakó a csatában lesz, az üres főhadiszállás kifosztása csekély feladatot jelenthet csak.

19 8
5
9
2
18 7 4 1
6 3
12
14
13 15 16 17
11 10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 39. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 54, északra 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 mozogsz északkeletre
[71,-11] Még mindig füves síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Találsz egy gumifát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 87.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [30 pontot használtál fel, van még 57.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 24 fejleszted a 4. tulajdonságodat 24 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.]

[24 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 263 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 92. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 15 Életpont: 208/208 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 10
Szerencse: 14 (18) Varázspont: 238/127 Pénz: 498 arany Kép. pont: 18
Eddig összesen 538 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 471 TP-t kaptál. Jelenleg 90 041 TP-d van. A következő szinthez még 29 959 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, karmos tankány, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 19
lőfegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. teológia: 5
10. zene: 2 11. szörnyismeret: 5 12. vadászat: 6
13. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 64 TVP-ért
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 3 csontkés (#11) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 varkaudar lándzsa (#224)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
9 bronzhegyű nyíl (#94) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 71 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * bronzpajzs (#89) 1 szöges bőrpajzs (#66)
Páncélok
3 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpáncél (#90)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * bronzsisak (#88)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 2 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 arany karperec (#194) 3 * ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 105]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
1 huhogó bibe (#332) [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 35 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 15]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 46]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 155]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
3 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 48]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
4 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1) 2 ezüst kulcs (#184)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 30 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 rézkulcs (#75)
1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 5 antilopbőr (#48) 21 aurach fog (#657)
3 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 4 bordacsont (#16)
1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
14 drótszőr (#37) 7 evaporőr háj (#105) 3 fabontó (#106)
8 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
11 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 jégszív (#282)
1 kazmár gyökér (#205) 6 királygyík bőr (#44) 1 lajhár csont (#236)
2 lapockacsont (#33) 39 madártoll (#112) 3 magszim bél (#103)
12 mandibulapenge (#125) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 18 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
4 pirkit (#153) 15 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
31 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 7 smirglilevél (#29)
76 sünmedve tüske (#14) 26 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
4 szulfagor agyar (#677) 1 téfea-agy (#172) 18 tigroszlán fog (#63)
3 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30) 14 varkaudar csont (#1113)
16 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 155.10 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 3 szárnyas hernyó (#69)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
-12
-11
-10
-9
-8
(70,-10) adamantit erőd (#548), Tharr oltár, 38. jellempróba
(71,-11) gumifa (#38), 49. jellempróba, uzbányok (#102)
(71,-10) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 48. jellempróba, Elenios oltár, süvítő rája (#113), gyilkos sallank (#85)
(72,-9) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(73,-9) emberevő (#119), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(74,-10) húsevő magszim (#67)
(75,-10) 39. jellempróba, vízionár (#66), manifesztátor (#124)
(76,-10) alpesi tehén (#91), 40. jellempróba
(77,-10) 35. jellempróba, törpemammut (#115)
(78,-10) ryuku gárdista (#360)
(79,-10) a 38. labirintus bejárata

Üzenet küldése a karakternek