Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 18. 9h:07' EZ A 101. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD 102. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1042 SZÁMLA : XXXX |
fku 40 | felt. kutatás 40 |
f 334 | kísérletezel a 334. tárggyal |
fkt 94 4 | felt. készítesz a 94. tárgyat (4 darabot) |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-8] Továbbra is síkságon vagy. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kaffogó hebrencs. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,-7] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy északi aurach közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drótszőrű pincsi, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [48,-5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gonyolék. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a gonyolék guvadt szemét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gonyolék nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gonyolék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [49,-5] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mérges pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével kilukasztod a mérges pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [50,-7] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.
f 334 | kísérletezel a 334. tárggyal |
gyk 126 40 | gyakorolsz a 126. tárggyal 40 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
PUKKANÓ TŰCSAPDA (336. TÁRGY) Kavadulebenyből és madártollból mirgtojásnyi lufit lehet készíteni. Ha a tollszelepbe beillesztesz egy acéltűt, az enyhe nyomásra kirepül. A toll és a tű rögzítésére használd a gumifa gyorsan száradó nedvét. Ugh méreggel kend be a tűt, és az így elkészített tűcsapdát heggyel felfelé ásd be a tolvaj várható útjába. Ha a tolvaj rálép, a tű kilazul, és a légnyomás a tolvaj talpába lövi a tűt. Még egyszer a hozzávalók: kavadulebeny, madártoll, acéltű, cseppnyi ugh méreg, és egy gumifa. Elkészítése a KT 336 paranccsal történik, 10 TVP-ért, használata a többi csapdához hasonlóan a H 336 paranccsal. Itt azonban megadhatsz egy második, <mennyiség> paramétert is, aminek maximális értéke 10. Minél több tűcsapdát raksz ki, a csapda annál hatékonyabb (annál nagyobb az esélye, hogy a tolvaj felsül). Egy tűcsapda felállítása 1 TVP-be kerül. Négy tűcsapda már körülbelül a nyílcsapdával egyenrangú védelmet jelent, 8-10 tűcsapdán pedig még a legrafináltabb tolvajok sem igen jutnak át. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
PIRANHA ZSÁKVÉDŐ (337. TÁRGY) 2 drótszőrből torziós rugót készíthetsz. A rugóval megfeszíthetsz egy acélpengőkéből és ugh méreggel mérgezett acéltűből készült kart. Ezt a szerkentyűt beépítheted a hátizsákod fedőlapjába. Mielőtt becsukod a zsákot, felhúzod a hátizsákvédő karját. Az illetéktelen zsáknyitogató tenyerébe fúródik a mérgezett tű. A csapda elkészítése 5 TVP-t, felállítása mindössze 2 TVP-t igényel, és közel olyan jó védelmet jelent, mint a nyílcsapda. Az okozott sebzés 3-4 életpont. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 55/55 év |
Egészség: | 19 | Életpont: | 217/217 | Jellem: | semleges (+13) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 67/67 | Pénz: | 144 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 11 | vágófegyverek: | 9 |
ütőfegyverek: | 18 | dobófegyverek: | 12 |
Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
50,41 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 743 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 14 (+1) | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 16 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 4 |
10. zene: | 4 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. zárnyitás: | 3 |
13. vadászat: | 3 | 14. bányászat: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Risara (#1529) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
Összsúly: 90.20 kg | Megterheltség: 155% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 5 | drótszőr (#37) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | óndarab (#85) |
45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|