90. forduló, 92. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 14. 9h:37'
EZ A 397. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
398. játékheted kezdete: szept. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,52] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+53 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+34 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 833. hetének nyerőszámai: 20, 14, 11. 10 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

v 27 elmormolod a 27. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a harmadik szem varázslatot! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

fvh 7 felt. varázslat haszn. 7
Harci varázslataidat használni fogod minden 7. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

flh 999 343 felt. lőfegyver haszn. 999 a 343. tárggyal
Ok, FLH 999 343 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

bb 107 1 beraksz a bankba a 107. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

v 7 64 3 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+3% teo] [3 pontot használtál fel, van még 248.]

v 7 126 6 elmormolod a 7. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 72 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+3% teo] [3 pontot használtál fel, van még 245.]

bb 193 2 beraksz a bankba a 193. tárgyat (2 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ea 1533 1 eladod az 1533. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ea 180 2 eladod a 180. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+34 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 205.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+34 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 165.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,53] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Beugrasz egy kapualjba. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg szabotőr volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az útonálló testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez! A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 1 2 4 mozogsz 1 2 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 7 9 13 mozogsz 7 9 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 18 23 26 mozogsz 18 23 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 35 28 20 mozogsz 35 28 20
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 10 1 mozogsz 10 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 152.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 56 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 16 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 72.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-3 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 25, 2.
Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 5/7 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 16 Életpont: 202/181 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 176/132 Pénz: 981 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/5 Pszi pont: 43/17
Eddig összesen 295 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 89 TP-t kaptál. Jelenleg 60196 TP-d van. A következő szinthez még 14804 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, rőtmanó berzerker, Mallon. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/98 szúrófegyverek: 16/20 (+3%) vágófegyverek: 6/90 (+2%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/36 dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); rézgolyó (#343) (12 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
Eltaposott quwargok: össz.: 48 időszaki: 48

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/29 (+10%) 2. nyomkövetés: 17/2 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/19 5. csapdakészítés: 6/2 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/71
7. gyógyítás: 24/62 (+80%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. teológia: 2/43 (+13%) 11. taumaturgia: 13/76 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 1/63 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 3/72
16. pszi: 8/52 (+19%) 17. zárnyitás: 2/10 18. vadászat: 12/77
19. bányászat: 9/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 925.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bronzpenge (#126) 3 csontszablya (#64)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
111 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,52) sötét kastplom (#569)
(93,53) quwarg szabotőr (#301), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland, útonálló (#130)

Üzenet küldése a karakternek