90. forduló, 92. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 9. 12h:24'
EZ A 140. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
141. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,107] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 267.]

vi 7 3 30 viselkedésed: 7 3 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ba nem támadod parancsok törlése
Minden BA parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ba 104 165 989 nem támadod a 104. szörnyet a 165. szörnyet a semleges jelleműeket
BA 104 parancs tárolva. BA 165 parancs tárolva. BA 989 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ba 990 nem támadod a jó jelleműeket
BA 990 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

flh 9 249 felt. lőfegyver haszn. 9 a 249. tárggyal
Ok, FLH 9 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

tf 5 fejleszted az 5. tulajdonságodat
Sajnos nincs ilyen sorszámú tulajdonságod. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 239.]

gyk 6 10 gyakorolsz a 6. tárggyal 10 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[10 pontot használtál fel, van még 229.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[87,108] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [86,109] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy kazmárt. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[85,108] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy mély kút van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [84,107] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő hattyúkirály mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hattyúkirály testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a hattyúkirály testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Belecsipked a hattyúkirály a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 hattyútollat. (ld. enc.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Kezdenek némi fogalmaid kialakulni arról, hogy hogyan is zajlik valójában a harc. (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [83,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 183.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[83,105] Még mindig bozótos. Látsz egy smirglibokrot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 smirglilevelet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bumerángot.

(Továbbmész...) [82,105] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy királygyík. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A királygyík még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kérődző etra testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 742 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 11%}
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 31, gyógyulás: 3, összesen: -28 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[80,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [79,105] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 97.]

f 267 kísérletezel a 267. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

f 677 kísérletezel a 677. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

bpb bef. parancs berakása:

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 77.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [20 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 56.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

* 4. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 122 TVP-t kell elköltened.]

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 30.]
A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben.

AMIT TUDNI ILLIK A HARCRÓL
Minden szörnyetegnek három védettségi értéke van, ellentétben a játékosokkal: egy szúrófegyver, egy vágófegyver és egy ütőfegyver elleni (lőfegyver esetén a szúró- v. ütőfv. elleni számít, pusztakezes harcnál az ütőfv elleni). Ebből következően, vannak szörnyek, amelyek ellen pl. a vágófegyver a jobb, mások ellen a szúrófegyver. A támadás kiszámításánál egy gépi "kockadobáshoz", amelynek értéke 0 és 19 között van, hozzáadódik a támadásod, a fegyver szakértelmed, (lő- és dobófegyverek esetén az ügyességed is jelent némi pluszt) és az esetleges varázslatokból és varázstárgyakból adódó pluszok, majd levonásra kerül az ellenfél védettsége. A kapott eredménytől függ, hogy eltaláltad-e az ellenfeledet, illetve, hogy mennyit sebeztél rajta. Ha az eredmény nullánál kisebb, nem is találtál. Ha találtál, a sebzést akkor is csökkentheti az ellenfél védettsége (minél jobban meghaladja a támadási érték a védettséget, annál kevésbé csökkenti a sebzést a védettség). Az, hogy hányszor támadsz, a fegyver szakértelmedtől függ. Balkezes fegyverrel jóval ritkábban tudsz támadni, mint jobbkezessel. A fegyverrel okozott sebzés függ természetesen a fegyvertől, az erődtől, és kisebb mértékben a fegyver szakértelmedtől.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 26 Szint: 15 Merészség: 7/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 262/176 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 103/103 Pénz: 63 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/1
Eddig összesen 373 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1872 TP-t kaptál. Jelenleg 82663 TP-d van. A következő szinthez még 37337 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, ork bérgyilász, varkaudar bajnok. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 19/82 (+10%) vágófegyverek: 1/4 (+104%)
ütőfegyverek: 4/88 (+7%) lőfegyverek: 14/76 dobófegyverek: 2/56 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/59 (+20%) 2. nyomkövetés: 3/87 3. mászás: 6/51
4. csapdakészítés: 9/26 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/24 6. gyógyítás: 46/6
7. titkosírás: 3/65 8. felderítés: 2/79 9. teológia: 5/72
10. versengés: 1/47 11. zene: 6/98 (+20%) 12. szörnyismeret: 4/80
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 7/103 15. bányászat: 10/51 (+20%)
16. főzés: 4/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Az új képesség készen van, de még 22 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

Összsúly: 62.77 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 arany (#50) 8 kaja (#2) 3 lajhár csont (#236)
3 spiritusz (#170) 54 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bumeráng (#249) 1 dorony tüdő (#212) 6 hattyútoll (#1222)
1 kazmár gyökér (#205) 1 királygyík bőr (#44) 1 smirglilevél (#29)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,105) phua-kúp (#372), Raia oltár, sóhajtó dorony (#112)
(81,105) kérődző etra (#368)
(82,105) 49. jellempróba, királygyík (#26)
(83,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), ryuku gárdista (#360)
(83,106) tetemember (#123)
(84,107) hattyúkirály (#776)
(85,108) Raia oltár, 43. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(86,109) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(87,108) világítótorony (#156)
(88,107) a 42. labirintus bejárata, nyuhaj karbinok (#110)

Üzenet küldése a karakternek