Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 29. 11h:47' EZ A 375. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD 376. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5224 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 3. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 4. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: v 14 0 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 90 | elmormolod a 90. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
h 1137 | használod az 1137. tárgyat |
kno 4 3 | képesség-növelés 4 |
kno 20 1 | képesség-növelés 20 |
h 1755 250 | használod az 1755. tárgyat |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo törzsfő bal lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a zoloboo törzsfő testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg. ubuk dobónyilat. 1 627 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
kt 13 | elkészíted a 13. tárgyat |
h 313 | használod a 313. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [198,109] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ongóliant. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany, egy nagy bronzkulcs, egy fűszertartó, egy ezüstshuriken, egy arany karperec és egy vas dobónyíl. Elhajítod a vacak quwarg ősmágus trófeát, és kiszedsz egy ongóliant trófeát. 2 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
kt 165 | elkészíted a 165. tárgyat |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [199,111] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy borzalmas varkaudar. {max. életpontja: 151-180.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 gyöngymangó. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy vark. kardtáncos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
h 313 313 | használod a 313. tárgyat |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc és egy aranytű. 1 681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a varkaudar hadúr bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a varkaudar hadúr bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián függő és egy nagy bronzkulcs. 2 680 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}
h 313 | használod a 313. tárgyat |
ft 96 | támadod a 96. szörnyet |
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
197 | 198 | 199 | 200 | 201 | |
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
[187,107] Lakott területre érkeztél.
be 640 200 200 | bemész a 640. épületbe |
szk 131 | keresed a 131. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1576 20 0 | használod az 1576. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG) Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad. |
Erő: | 25 (33) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 32 (40) | Támadás: | 45 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 20 (34) | Védekezés: | 80 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 412/409 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (26) | Varázspont: | 674/79 | Pénz: | 1128 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 18/18 | Pszi pont: | 155/47 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/58 | ökölvívás: | 1/78 | szúrófegyverek: | 23/68 (+9%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 23/13 (+7%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
187,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 199,112 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202 |
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 145 időszaki: 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 65 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/84 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 7/15 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 8/53 (+304%) | 5. csapdakészítés: | 12/51 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 1/42 |
7. gyógyítás: | 4/98 | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 14/11 (+27%) |
10. szörnyidomítás: | 7/36 | 11. teológia: | 16/22 (+53%) | 12. taumaturgia: | 31/64 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 1/1 (+1%) | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 17/62 (+25%) | 17. szörnyismeret: | 5/55 | 18. pszi: | 16/12 (+16%) |
19. zárnyitás: | 1/0 | 20. vadászat: | 5/59 (+100%) | 21. vitalitás: | 1/0 |
22. bányászat: | 2/70 | 23. testépítés: | 1/0 | 24. úszás: | 7/54 |
25. főzés: | 1/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 14 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
agyburok (#90) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), agykorbács (#97), villámsújtás (#89), mágiatörés (#35), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | kobudera (#8) | energiatüskék (#29) | >> | félelem-járó (#56) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 246 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. cirkuszi fősátor (713): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
66, 68, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 16, 18, 34, 41, 44, 49. |
HŐSTETTEID | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 32, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 3 696. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 16. Szerzett pont: 1656. Beállított erő: 0 Összpont: 1656 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2031 TU szükséges.) |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
488 | arany (#50) | 6 | drótszőr (#37) | 4 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | madártoll (#112) | 10 | pirkit (#153) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | mászókampó (#165) | 10 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | Szent Kulacs (#285) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | zöld üveg (#82) |
186 | 187 | 188 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|