90. forduló, 92. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 13. 9h:11'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: okt. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [60,42] koordinátán.
Astrid átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy surranó kígyó fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 213.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 178.]

a 37 3906 4 átadod a 37. tárgyat a 3906. kalandozónak (4 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 drótszőrt Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

d 130 1 eldobod a 130. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[60,41] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal párszor kilyukasztod az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 10, összesen: +2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [59,40] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nektoraf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedéked átfúrja a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megérinted a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Bronzkarddal párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt járt Armon az ember. És mert hű neki szíve, Fairlight papjai közt, mágia mestere ő. " Látsz egy mínosz-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [31 pontot használtál fel, van még 142.]

jlk 3017 jelszó kimondása 3017
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 77 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

25 24 23 22 21
20 19 18 17 16
15 14 13 12 11
10 9 8 7 6
1
5 4 3 2
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 30. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 137.]

be 30 bemész a 30. titkos labirintusba
Kimondod a jelszót, és felkészülsz rá, hogy rengeteg TVP-t fogsz eltölteni odalent. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Lemászol a rengeteg szobából álló rendszerbe. Itt kemény dolog lesz tájékozódni! [5 pontot használtál fel, van még 132.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Hamarosan egy púpos burástyát pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya farkát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöföd a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 11, gyógyulás: 11, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! És mész tovább, pihenő nélkül, a 4. szobába. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 5 10 15 mozogsz 5 10 15
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél a labirintus bal alsó sarkába. [5. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ismét egy unalmas, jellegtelen szoba. Vagy mégsem olyan jellegtelen, mint a többi? Apró, nyálkás foltokat látsz mindenhol... [10. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy púpos burástya az. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Bronzkarddal kilukasztod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Belépsz, és körülnézel. Rossz előérzeted van... [15. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 20 25 24 mozogsz 20 25 24
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT] Hamarosan egy topránypolipot pillantasz meg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a topránypolip testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A topránypolip csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Ahh, végre elértél az útvesztő másik csücskébe, a kincseskamrába! [25. PONT] Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 22 arany, 1 szent jogar (ld. enc.), 1 aranyló ugarhéj, 2 bakkura bőr és 1 ezüst nyaklánc. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 19 14 9 mozogsz 19 14 9
Ez a szoba valamivel büdösebb, mint a többi. [20. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Ahogy belépsz a szobába, halk morgást hallasz nyugat felől, a rácsos vasajtón át. [19. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Valahol a labirintus közepén lehetsz, a 14. helység táján. [14. PONT]
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Továbbmész, és máris a 9. szobában vagy. [9. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 8 7 2 mozogsz 8 7 2
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A 8. szoba, amelybe érkeztél, semmiben sem különbözik az eddigiektől. [8. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 8. pontnál vagy.
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést a 3. szobával. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Átsétálsz a következő szobába. Szép idő lesz, amíg az egészet bejárod. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 1 mozogsz 1
Visszaérsz a sarokszobába, és kimászol. Huh, ez undok próba volt!
[5 pontot használtál fel, van még 42.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[60,39] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb vállát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske farkát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [61,38] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod az emberevő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 11 életpontot vesztettél. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az emberevő testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [62,37] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bibircsók-óriás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás bal karját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bibircsók-óriás fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 rézgolyót.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 sallank nyilat. [39 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. Egy kaját fal föl a királygyík. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 17 (18) Szint: 11 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 19 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 16 Életpont: 179/168 Jellem: gonosz (27) Tul. pont: -4
Szerencse: 15 Varázspont: 54/0 Pénz: 549 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/10
Eddig összesen 501 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 596 TP-t kaptál. Jelenleg 24 537 TP-d van. A következő szinthez még 463 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, dombi yeti, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 17/81 (+3%) vágófegyverek: 12/73 (+28%)
ütőfegyverek: 9/43 (+10%) lőfegyverek: 15/22 (+16%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzkard (#2083)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); rézgolyó (#343) (7 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
62,95 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/8 2. nyomkövetés: 23/99 (+12%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 6/17 5. csapdakészítés: 10/42 (+16%) 6. csapdaészlelés: 2/36 (+12%)
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 2/10 (+22%) 9. felderítés: 3/42
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 7/80 (+14%) 12. taumaturgia: 1/71 (+5%)
13. versengés: 1/8 14. szörnyismeret: 6/77 (+20%) 15. zárnyitás: 2/99 (+11%)
16. vadászat: 12/36 17. bányászat: 8/25 (+28%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
mászol max. 16 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Zúzz apróra az oltáromnál három szent jogart!
3.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 46.27 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 1 fáklya (#36) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaktusztüske (#114) 1 nyílvessző (#108) 1 ragasztó (#83)
3 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128) 6 tüske (#22)
13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bakkura bőr (#95)
1 ezüst nyaklánc (#117) 3 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
3 rézgolyó (#343) 3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

58 59 60 61 62 63
36
37
38
39
40
41
42
43
(59,40) nektoraf (#355), mínosz-kúp (#178), púpos burástya (#92), topránypolip (#86)
(60,39) proteinfecske (#139), 22. jellempróba
(60,41) világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, alpesi tehenek (#91)
(61,38) emberevő (#119), világítótorony (#156), Fairlight oltár
(62,37) olvasztókemence (#86), bibircsók-óriás (#120), mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek