90. forduló, 92. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 7. 9h:33'
EZ A 637. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
638. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,37] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 224.]

* 1. KP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+32 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 189.]

* 4. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 184.]

* 5. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 179.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+32 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 149.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 144.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 139.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 134.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 79.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+32 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 49.]

v 15 316 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 49.]

fm 40 feltételes mászás 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

fas 40 felt. ásás 40 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[100,38] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy epokitféreg közeledik. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel néhányszor megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,38] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót.

(Továbbmész...) [98,39] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. (ld. enc.)

[30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[98,40] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy púpos burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 140 keresed a 140. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy acéldarázst. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 8.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY)
Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető.
A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 12 Merészség: 10/1 Magasság: 258 cm
IQ: 26 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 175/144 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 127/29 Pénz: 142 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/4 EFejl: 8
Eddig összesen 266 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 250 TP-t kaptál. Jelenleg 31169 TP-d van. A következő szinthez még 1831 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, törpemammut, fémbontó szójer. A 79. fordulódban 281 arany került a bankszámládra. 331 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 30 8. teológia: 2 (+1) 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 16 11. zene: 10 (+1) 12. szörnyismeret: 5
13. zárnyitás: 10 14. vadászat: 14 15. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

Összsúly: 61.63 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 2 gyöngymangó (#135) 5 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,39) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534)
(98,40) púpos burástya (#92), Fairlight oltár
(99,38) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(100,38) epokitféreg (#147)
(101,37) drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek