90. forduló, 92. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. máj. 6. 12h:10'
EZ A 155. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
156. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy óriás patkány nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 201.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 199.]

kf 20 137 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 137. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként mérg. ubuk tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

a 85 5001 5 átadod a 85. tárgyat az 5001. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 óndarabot Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. [30 pontot használtál fel, van még 164.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[99,18] Épületek tűnnek fel. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [99,19] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével végigvagdosod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 8 rézdarabot 8 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért.
Találkozol Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [98,18] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével megvagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm nyakát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 12 életpontot vesztettél. Bronzpengével megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [24 pontot használtál fel, van még 140.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
[98,17] Még mindig a városban vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzpengével végigvagdosod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzpengével megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [97,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett sóhajtó dorony. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,17] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 88.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 3 fabontót (ld. enc.). Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [28 pontot használtál fel, van még 60.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[95,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [94,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzpengével súrolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Bronzpengével kicsit megvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,16] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Felfedeztél egy gumifát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzpengével épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. Bronzpengével párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg jobb vállát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 19 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 23.]
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

FABONTÓ (106. TÁRGY)
A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted...

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 (15) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 17 (20) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 224/123 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 128/3 Pénz: 352 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/7
Eddig összesen 502 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 685 TP-t kaptál. Jelenleg 101 143 TP-d van. A következő szinthez még 18 857 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, erszényes elkarog, pordémon.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/31 (+1%) vágófegyverek: 7/55 (+50%) ütőfegyverek: 3/24
lőfegyverek: 9/27 (+20%) dobófegyverek: 5/53

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (100%) << harci kalapács (#174) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,16 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/53 2. nyomkövetés: 13/89 (+18%) 3. mászás: 9/66 (+16%)
4. csapdakészítés: 9/37 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/17 6. gyógyítás: 22/99
7. titkosírás: 1/33 8. felderítés: 1/93 9. szörnyidomítás: 5/24
10. teológia: 8/6 (+6%) 11. taumaturgia: 2/79 (+5%) 12. versengés: 2/33
13. zene: 3/17 (+11%) 14. szörnyismeret: 8/42 (+33%) 15. zárnyitás: 4/70
16. vadászat: 4/37 17. bányászat: 12/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 26 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 235 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 52.26 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bőrsisak (#57) 1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 6 nyílvessző (#108) 5 óndarab (#85)
8 rézdarab (#70) 2 szulfagor agyar (#677) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 3 fabontó (#106)
2 pirkit (#153) 6 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100
15
16
17
18
19
20
(94,16) gumifa (#38), élőholt quwarg (#202)
(94,17) phua-kúp (#372), mélységi grittang (#103), szürke rinocérosz (#346)
(95,17) gumifa (#38)
(96,17) márványtorony (#175), Raia oltár, piromenyét (#99)
(97,16) sóhajtó dorony (#112), márványtorony (#175), Fairlight oltár
(98,17) orgyilkos (#131)
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), sötét gnóm (#132)
(99,17) óriás patkány (#42)
(99,18) útonálló (#130), csodák kútja (#1096)
(99,19) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek