90. forduló, 92. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 17. 9h:23'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,-6] koordinátán.

kt 334 elkészíted a 334. tárgyat
Legyártottál 1 acéltűt. [1 pontot használtál fel, van még 260.]

f 334 kísérletezel a 334. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ollót. (ld. enc.) 111 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 250.]

f 333 kísérletezel a 333. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

fkt 94 4 felt. készítesz a 94. tárgyat (4 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kt 39 elkészíted a 39. tárgyat
Legyártottál 1 zárnyitó készletet. [20 pontot használtál fel, van még 220.]

go 4 gonoszkodsz: 4
Nem hagyhatsz ki egy ilyen helyzetet - vigyorogva mészárolod le a tehetetlen woor-antilopot. (+2 gonoszság.) Szereztél egy antilopbőrt. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 3 6 6 mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra
[50,-5] Dombos terepre érkeztél. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy északi aurach. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [49,-5] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mérges pók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,-5] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy félelem-járó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a félelem-járó testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. (ld. enc.) Felfedeztél egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). [44 pontot használtál fel, van még 166.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[47,-6] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kaszabolósáska. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [47,-7] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy trappoló dinymák. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [47,-8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy királygyík került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével végigmetszed a királygyík testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[84 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[47,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriás patkány nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével végigmetszed az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriás patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó hely tulajdonosa kajával kínál, hát természetes, hogy elfogadod. Ott helyben el is fogyasztod a finom vadított gorombillafarhátot. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 58.]

h 81 119 használod a 81. tárgyat
Megméred a púderkövet: súlya 0.10 kg. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

h 119 használod a 119. tárgyat
Alaposan összemorzsolod a púderkövet, és a kapott finom port a bőrödbe dörzsölöd. A bőröd színe sötétről normálra változott. [8 pontot használtál fel, van még 45.]

h 81 334 használod a 81. tárgyat
Megméred az acéltűt: súlya 0.02 kg. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

fkt 119 2 1 felt. készítesz a 119. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

fkt 92 2 felt. készítesz a 92. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 40.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 96 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLLÓ (335. TÁRGY)
A recept a következő: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd őket középen egy acéltűvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erősíts egy-egy karikába hajlított drótszőrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belső élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló!
Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetőséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következő: H 335 <melyik szőrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következőket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következőkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következőkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át.

MÍNOSZ-KÚP (178. TEREPTÁRGY)
A mínosz-kúpokat évszázadokkal ezelőtt építették. Ezek kb. két méter magas, kőből épült félgömb alakú építmények. Némi keresgéléssel meg lehet találni a bejáratukat. Ahhoz, hogy ezt a poros, kőszobrokkal és egyéb misztikus kőtárgyakkal teli építményt átkutasd, a KUT parancsot kell kiadnod legalább 20 TVP-ért azon a mezőn, ahol a mínosz-kúp van. Ilyenkor automatikusan bemész és körülnézel. [Ha azt akarod, hogy a továbbiakban automatikusan kutass a mínosz-kúpokban és az egyéb, misztikus helyeken, akkor a feltételes kutatás (FKU) parancsot kell kiadnod. Paraméterként add meg, hogy maximum hány TVP-t engedsz meg a számítógépnek ilyesmire költeni. Pl. FKU 40 hatására egy fordulóban maximum két mínosz-kúpot fogsz automatikusan átkutatni. Vigyázat, az FKU mindig kisül a mínosz-kúpra lépéskor, ha a titkosírást még nem fejtetted meg.] Azért érdemes keresgélni, mert a mínosz-kúpok alatt általában egy félelmetes szörnyekkel és kincsekkel teli labirintus húzódik meg. Az ide való bejutás azonban csak egy módon lehetséges: ha megfejted a varázsszót, amely a labirintus kapuját nyitja. A varázsszót általában egy, a belső falra írt titkosírás megfejtésével tudhatod meg. A titkosírásról, arról, hogy hogyan kell megfejteni, hogyan, milyen paranccsal kell a varázsszót kimondani, a mínosz-kúp átkutatása után kapsz részletes információt. Annyit azonban már most tudhatsz, hogy a varázsszó kimondása után térképet kapsz a kúp alatt meghúzódó labirintusról, amelybe ezután bármikor beléphetsz a BE <labirintus szám> paranccsal. A mínosz-kúpokat kifejezetten kalandozók gyakorlatoztatására építtette néhány főmágus, elit osztagok kiképzésére. Nagyon veszélyesek a tapasztalatlan kalandozó számára. A titkosírások szövegei és a jelszók a megfejtő aurájától, szintjétől, és még ezernyi más dologtól függően is változnak, ezért egy megfejtővel még nem juthat be egy másik is. Ha valaki a társa nyomában próbál besurranni, egy halálvarázslat elpusztítja az illetéktelent.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Tharr ministránsa vagy. Ez a 91. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 19 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 19 Életpont: 212/212 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 57/57 Pénz: 144 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 580 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 098 TP-t kaptál. Jelenleg 70 865 TP-d van. A következő szinthez még 4 135 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, karmos tankány, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 9
ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,39 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 3 14. bányászat: 15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod drasmólymot (#60) háló-csapdával (#220)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 85.70 kg Megterheltség: 147%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 10 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 4 madártoll (#112) 3 óndarab (#85)
1 púderkő (#119) 1 rákfatty váladék (#333) 1 rézdarab (#70)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acéltű (#334) 1 antilopbőr (#48) 3 aurach fog (#657)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 4 gyenge méreg (#26) 2 mandibulapenge (#125)
6 tinta (#101) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51
-10
-9
-8
-7
-6
-5
-4
(46,-9) Raia oltár, tűzrakó hely (#1169), 13. jellempróba
(47,-9) óriás patkány (#42)
(47,-8) 19. jellempróba, királygyík (#26)
(47,-7) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, érclelőhely
(47,-6) Fairlight oltár, kaszabolósáska (#83)
(48,-5) félelem-járó (#56), mínosz-kúp (#178), oltár, 29. jellempróba
(49,-5) mérges pókok (#20)
(50,-5) északi aurach (#350), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek