89. forduló, 91. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 29. 9h:27'
EZ A 371. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD
372. játékheted kezdete: márc. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 6 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [172,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+26 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+69 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy tüskés harci gromak nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 272.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 3. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 252.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 317 268 8 eldobod a 317. tárgyat a 268. tárgyat a 8. tárgyat
Elhajítasz 1 varkaudar csizmát. Elhajítasz 7 gromak bőrt. Elhajítasz 2 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

dd 49 158 162 eldobod a 49. tárgyat a 158. tárgyat a 162. tárgyat
Elhajítasz 2 kígyóbőr kesztyűt. Elhajítasz 1 ezüst karkötőt. Elhajítasz 1 borostyán függőt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

tps 238 TVP spórolása: 238 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 238 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [238 pontot használtál fel, van még 14.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz háló-csapdát. (ld. enc.) 52 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

fog 78 220 elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

kno 5 1 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 csapdakészítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 4.]

gyk 28 20 gyakorolsz a 28. tárggyal 4 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ökölvívás: 1. szint). Hirtelen kiváló ötleted támad: a mászókarmot kesztyűként a kezedre húzva (KF 78) megnövelhetnéd az ökölharc sebzését (+4 ép/ütés). [4 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 238 TVP elővétele: 238 pontért
Felszabadítottunk neked 238 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. 2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! 3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[172,62] Még mindig hegyvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy tüskés harci gromak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [173,61] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy ormánygőte irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[16 pontot használtál fel, van még 192.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Turgfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy vark. nekromanta életének!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Zinthurg pallossal épp hogy eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Pengepajzzsal súrolod a vark. nekromanta jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 14, összesen: +1 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralbrakvanbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy nyílvesszőt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott nyílvesszőt 198 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókkulmukkcérr". Hadarva ismerteti a feladatot. Ez a próba ezt teszteli, hogy mennyire vagy jártas a szörnyismeretben. Van előtted három ketrec, három különböző szörny ürülékével. Meg kell mondanod, hogy melyik milyen szörnyhöz tartozik. Kicsit visszataszító a feladat, de azért rábólintasz. Megszagolgatod az ürülékeket, beledugod az ujjad. Végül kijelented, hogy az első sullártól, a második nukleáris cickánytól, a harmadik sóhajtó doronytól származik. Helyes a megoldás! 1100 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve rúnapukkasztás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 10 gyógykenőcs. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

v 181 186 104 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(172,62) tüskés harci gromakok (#156), Fairlight oltár
(173,61) kihívás tornya (#502), Chara-din rúnaköve, Leah oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vark. nekromanta (#173)

[186,104] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány színes dözmöng nyomokat fedezel fel! Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Dobóhálódba teljesen belegabalyodik a színes dözmöng. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Érdekes, a normál kaja iránt nem mutat érdeklődést. Semmi értelmes ötleted nincs, hogy mire lehetne ezt a szörnyet idomítani. Még mindig mosolyogva, felkerekedsz. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy megközelíted a füstös lebujt, már az első pillanatban feltűnik neked a csodaművesek egyik felhajtója. Egy átlagos külsejű, kisnemes csemetének van öltözve, de téged nem verhet át! Az unott ábrázat mögött ugyanis egy jól képzett tolvaj lapul, aki leplezetlen érdeklődéssel vizslatja az erre járó kalandozókat, köztük téged is. Talán kerese valakit, vagy valakiket. A kíváncsiságod közelebb hajt hozzá, és megszólítod. Hamar kiderül, hogy megérzésed ma sem csalt meg. A fickó, bár a bizalmatlanságát meg sem próbálja véka alá rejteni, néhány mondatban vázolja a megoldásra váró problémát.
- Ügyes, mindenre elszánt kalandorokra van szükségem. Egy legalább négyfős csapatra - mondja minden kertelés nélkül, és közben szinte nem is mozog a szája. - Ha ismersz ilyen személyeket (s közben jelentőségteljesen a szemedbe néz... Brrr! Mintha egyenest a vesédig látna!), összetoborozhatnál nekem egy ilyen kompániát. A munka igen sürgős, és felettébb bizalmas jellegű. Ezt talán nem is kell hangsúlyoznom! (...és ismét az a szúrós tekintet! Borsódzik tőle a hátad!) - Találkozzunk a vegyesbolt mögötti sikátorban, egy fertályórával a delelő előtt! Ne késsetek! Jah, igen, még valami: Aki nem konyít a "mesterséghez", jobb ha nem is jön el. Pancser kezdőkkel nem foglalkozunk - azzal anélkül, hogy elköszönne, faképnél hagy. Most már tehát biztos, hogy a helyi tolvajcéh felhajtója volt, és az is biztos, hogy "mesterség" alatt a lopás kétes előjelű "művészetét" értette. De vajon miféle munkára kereshet a tolvajcéh tolvajokat, amit a saját legényeivel nem tud elvégeztetni - tűnődsz, miközben folytatod az utadat. (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 7 teriád féreg (ld. enc.). Elteszed őket. Messze magad mögött hagyod a városi forgatagot, és egy kihaltabb városrészbe érkezel. Düledező házak uralják a környéket, az út porában csak elvétve látsz lábnyomokat. Mind egy irányba vezetnek, egy cégér nélküli épület bejáratához. El tudod képzelni, hogy milyen alakok italozgatnak odabent. Biztos Roxat hírhedt alvilágának színe-java. Nem biztos, hogy jó ötlet betérni közéjük. (716. épület.)
Összeakadsz egy barna, göndör hajú, szürke szemű mutáns férfival. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Összeismerkedtek. Az ő neve Benedicht. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Találkozol egy copfos ősz hajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Wizax Quicklyhand. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[-60 varázspont.] [18 pontot használtál fel, van még 144.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

fog 78 220 elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal
Ilyen szörny már van a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[187,105] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy színes dözmöng közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal egy hatalmas csapással felmetszed a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a színes dözmöng testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A színes dözmöng elhibázza az ütést csápjával. A színes dözmöng összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő, egy ezüst gyűrű és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 21, gyógyulás: 30, összesen: +9 ÉP}

A teret egy hatalmas, sárkány alakú építmény foglalja el. Hiszen ez egy legendás Olimpiai Aréna, számtalan látványos párviadal színhelye! (635. épület.)

(Továbbmész...) [188,106] Továbbmész a város utcáján.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Tátott szájjal bámulsz egy hatalmas és igen különös épületet. Egy óriási, zöld kupola, magas kéményekkel, amelyekből sárgás füst pöfög elő sűrű pamacsokban. A bejáratokon emberek mászkálnak ki-be, óriási kupac pirkitet tolva maguk előtt vagy különös, csillogó tárgyakat hordozva. A bejárat fölött feliratot látsz: KVAZÁR KOHÓ. (629. épület.)
Ezen kívül van itt egy fegyvermester háza (632. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 128.]

be 632 3 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 120 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 78.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 10 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 28.]

be 632 1 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Kiderül azonban, hogy a gyakorláshoz szükséges idő nem áll rendelkezésedre (50-nél kevesebb TVP-d van.) Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight híveié.

A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nővel. Bőre teljesen fehér! Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy derit sodronynadrágot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián ujjkarikát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Lucius szerencsep.ét, egy mithril kesztyűt, egy Natharion amulettet, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg anyakirálynő trófea, egy ősquwarg trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Teherhordója is van: egy mutáns hegyitroll! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve A . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy aranypikkely! [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]
[8 pontot használtál fel, van még 15.]

pki 4000 kiveszel a bankból 4000 aranyat
Kiveszel a bankból 4000 aranyat. A számládon van még 46173 arany. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

be 655 bemész a 655. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db,
szem szimbólum (#142) 24 ap /db, virág szimbólum (#143) 16 ap /db, két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db,
gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db,
pszi kő (#248) 1000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db,
sárga erőöv (#276) 250 ap /db, umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db,
varázskő (#305) 150 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, roxati üvegszem (#443) 540 ap /db,
Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db,
angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, zafír védőgyűrű (#532) 1200 ap /db, Urgod fétise (#561) 18000 ap /db, mópat token (#585) 30 ap /db,
viharamulett (#611) 80 ap /db, Ovgun nyaklánca (#615) 6000 ap /db, rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, ryuku karvédő (#687) 170 ap /db,
ritualista amulett (#708) 100 ap /db, háború gyűrűje (#722) 1200 ap /db, gyémánt védőgyűrű (#726) 1200 ap /db, Zu'lit fülkarikája (#727) 7500 ap /db,
gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db,
Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, natharion opál (#747) 100 ap /db,
esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db,
nyers zafír (#752) 100 ap /db, jácint díszkő (#753) 100 ap /db, csavart smaragd (#754) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db,
obszidián kereszt (#756) 100 ap /db, bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db,
to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db, ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db,
mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db, aranyfétis (#766) 100 ap /db, Sshreakza amulettje (#836) 5000 ap /db,
hókereszt (#843) 1200 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, natharion gömb (#865) 70 ap /db, agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db,
Kabol gyűrűje (#904) 7360 ap /db, ében talizmán (#944) 9900 ap /db, sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db,
éjkristály (#958) 60 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db, drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db,
ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, hollókristály (#1102) 1000 ap /db, törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, csillogó nyakék (#1120) 200 ap /db,
derit láncszem (#1129) 12 ap /db, csigakagyló (#1131) 50 ap /db, torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, kráken gyűrű (#1165) 1600 ap /db,
Élet gyűrűje (#1166) 25000 ap /db, vark. pecsétgyűrű (#1171) 1600 ap /db, csodálatos nyaklánc (#1211) 20000 ap /db, teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db,
ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 420 ap /db, ryuku függő (#1322) 675 ap /db, ryuku nyaklánc (#1325) 360 ap /db, hoarián bőrnadrág (#1345) 24 ap /db,
hakama (#1369) 1200 ap /db, kote (#1375) 1200 ap /db, szerencse gyűrűje (#1391) 1542 ap /db, fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db,
ryuku talizmán (#1506) 345 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, Raia csataszoknyája (#1537) 2400 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db,
Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, mentát karkötő (#1551) 270 ap /db,
hősiesítő medál (#1558) 540 ap /db, életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, szithon vízfókusz (#1654) 600 ap /db,
vérpettyes gyűrű (#1659) 120 ap /db, fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 7500 ap /db,
vérkristály (#1732) 900 ap /db, törpe ékkő (#1842) 200 ap /db, gyémánt gyűrű (#1854) 1000 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
agvari manafókusz (#890) 300 ap /db, arany masszariasztó (#437) 14 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranygyűrű (#193) 12 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, gyémánt karperec (#728) 120 ap /db, gyémánt védőgyűrű (#726) 200 ap /db, háború gyűrűje (#722) 200 ap /db,
hoarián bőrnadrág (#1345) 12 ap /db, két kard szimbólum (#144) 10 ap /db, natharion gömb (#865) 35 ap /db, Natharion karkötő (#738) 370 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, Ovgun nyaklánca (#615) 400 ap /db, ryuku karvédő (#687) 85 ap /db, ryuku nadrág (#691) 85 ap /db,
smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, zafír fülbevaló (#477) 50 ap /db, zafír védőgyűrű (#532) 200 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, borostyán függő (#162) 6 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 10.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[186,106] Továbbmész a város utcáján.

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 2.]

be 617 bemész a 617. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

kotb 9146 belépés K.T.-be: 9146
Belépésedet fogod kérni a Vértestvérek K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 2 20 megveszed a 2. tárgyat 20
Vásároltál 20 kaját. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ve 305 15 megveszed a 305. tárgyat 15
Vásároltál 15 varázskövet. 2250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

bb 249 692 693 beraksz a bankba a 249. tárgyat (692 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 bumerángot. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku csizmát. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. Meghűl az ereidben a vér: egy adószedő! Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 10, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 231 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT)
Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között.

TERIÁD FÉREG (1276. "TÁRGY")
A teriádok bulldogszerű fejébe apró szimbióta férgek vannak ágyazva - ettől kicsit úgy néznek ki, mint a medúza, a fejükből kinövő kígyókkal. Miután legyőztél egy teriádot, fogd a vágófegyvered, és óvatosan szabadítsd meg ellenfeled testét a szintúgy elpusztult férgektől. Persze a mélyen beágyazódottakhoz nem juthatsz hozzá, de egy-két darabot belőlük talán magaddal vihetsz. Később még jó lehet valamire.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. Ez a 90. fordulód.

Erő: 21 (31) Szint: 18 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 25 Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 78 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 (27) Életpont: 301/298 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 536/149 Pénz: 1966 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 164/182 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 483 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7134 TP-t kaptál. Jelenleg 301343 TP-d van. A következő szinthez még 38657 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 90. fordulódban 46173 arany került a bankszámládra. 46173 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 2 (+2) szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 24 (+1) ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 21

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 25 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 12 (-2) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 4
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 29 12. taumaturgia: 29
13. versengés: 2 14. szörnyismeret: 10 15. pszi: * 19
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 1 18. bányászat: 2
19. úszás: 2 20. főzés: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
színes dözmöng (#78) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel! (teljesítve)
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 3 bumeráng (#249)
1 ezüst karkötő (#158) 6 gromak bőr (#268) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku köpeny (#693) 1 szöges bunkó (#8)
1 varkaudar csizma (#317) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1563 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 borostyán függő (#162)
1 dözmöng szív (#122) 1 ezüst gyűrű (#180) 10 gyógykenőcs (#313)
14 kaja (#2) 7 teriád féreg (#1276) 13 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,104) színes dözmöng (#78), füstös lebuj (#716), 34. többszemélyes kaland, Benedicht (1109. kalandozó), Wizax Quicklyhand (2479. kalandozó)
(186,106) vegyesbolt (#617), fegyverbolt (#620)
(187,105) színes dözmöng (#78), olimpiai aréna (#635), részeg kalandozó (#187)
(187,107) bank (#626), kaszinó (#640), ékszerbolt (#655), Fairlight oltár, A (3520. kalandozó)
(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Suitora Zolna 90. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98)
piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103)
trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147)
vérfürdető magszim (#148) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156)
purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161)
kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173)
dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180)
gnóm szolgáló (#181) ezoterikus mardel (#184) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) vércápa (#193) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) degradátor (#210)
quwarg nagymester (#214) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
orbitális mackósajt (#229) woorgard (#231) ekharion (#232) adószedő (#234) Raia szent lovagja (#239)
sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244)
kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) pszi őselementál (#258) őrjáratozó katona (#274) ősdentor (#282)
kronotapír (#286) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
partravetett medúza (#363) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746)
magger (#747) csodabogár (#755) ryuku futárbérenc (#765) élőholt tigris (#766) ekharion bébi (#768)
proteinsólyom (#771) hattyúkirály (#776) ryuku csapásvezető (#778) roguena (#779) ork bérgyilász (#781)
Quirov (#975) Földrengető (#7011) varkaudar felderítő (#7133)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61)
ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71)
rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81)
zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132)
csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137)
ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142)
virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182)
vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187)
mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) arany karperec (#194)
obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225)
obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233)
tankány karom (#237) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
templom (#256) szent kehely (#257) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270)
szuper hálócsapda (#274) sárga erőöv (#276) umbatari karkötő (#278) Tharr Keresztje (#287) bíbor erőöv (#291)
kőszem (#304) varázskő (#305) ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) $varkaudar csizma (#317) ezüstkard (#325)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) mutáns csont (#331) acéltű (#334)
királyi korona (#338) rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) zafír erőöv (#397) főutca (#399) ház (#400) kristálypalota (#401)
rájabőr úszógatya (#405) királyi emlékmű (#411) aranypikkely (#415) teknőcpajzs (#417) pengepajzs (#425)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) Thargodan csatamező (#432) Vlagyimir szobra (#433) törpe bánya (#435)
arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) kristályfolyadék (#449)
térkapu (#452) mágusköpeny (#453) mithril láncing (#457) mithril kesztyű (#463) törpe bakancs (#475)
zafír fülbevaló (#477) cápaölő tőr (#480) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) sárkánytanya (#492)
Arénagödör (#497) kihívás tornya (#502) bolondok aranya (#506) varkaudar szablya (#516) zafír védőgyűrű (#532)
Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) bűvös shuriken (#562) főnixtoll (#563) gyilkos csalán (#581)
csalánvirág (#582) Ovgun nyaklánca (#615) kulcskarika (#648) sámán erszény (#650) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) ryuku karvédő (#687)
ryuku sisak (#688) ryuku mellvért (#689) ryuku kesztyű (#690) ryuku nadrág (#691) ryuku csizma (#692)
ryuku köpeny (#693) medúzacsáp (#703) kobudera csont (#705) etra hályog (#712) rőtmanó kacagány (#714)
Zinthurg pallos (#716) művészi porolit (#720) háború gyűrűje (#722) gyémánt védőgyűrű (#726) gyémánt karperec (#728)
Natharion karkötő (#738) nitmák penge (#837) natharion gömb (#865) agvari manafókusz (#890) csodák kútja (#1096)
brakkara (#1099) Éjmágus tükre (#1100) moa varázsdoboz (#1133) varkaudar pálinka (#1137) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) malom (#1204) régészeti lelőhely (#1208) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) sólyomcsőr (#1223) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) teriád féreg (#1276) hoarián bőrzeke (#1342)
hoarián bőrnadrág (#1345) hoarián saru (#1346) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) méregfog (#1553)
tündöklő szobor (#1587) Kalmárok Kémgömbje (#1589) illatos rózsaszál (#1595) vérvörös rózsa (#1622) krónika (#1725)

Receptek

főtt étel (#1) halászlé (#9) ropogós rókafarok (#16)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HH   tárgy [tárgy] [tárgy]    par*(?+1)  gyors tárgyhasználat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TK   kaland kalandozó                 ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
USZ  TVP                            TVP  úszás
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek