8. forduló, 10. forduló, Széleshát Geon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. júl. 22. 10h:00'
EZ A 102. JÁTÉKHETED, 9. FORDULÓD
103. játékheted kezdete: júl. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2713
SZÁMLA : XXXX

SZÉLESHÁT GEON KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,53] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 fúvócsövet (felajánlva 500 aranyért).
A táborozás 2. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát és egy vassisakot visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Cseresznyevirág. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon megintcsak találkozol Cseresznyevirággal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 fúvócsövet (10 arany kikiáltási áron), 1 szárnyas hernyót (10 arany kikiáltási áron), 1 gyöngymangót (10 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (101 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 fúvócső (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 1 szárnyas hernyó (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany), 1 gyöngymangó (eladási ár: 250 arany, ebből a kezelési költség: 25 arany) ellenértékét.
A 13. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, félszemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah hittérítője. Egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy Vlagyimir-díjat és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy ryuku futárbérenc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
A 15. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (37).} Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Yarea. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Pszi energiáid is töltődnek. (+4 pszi pont.) A lottó 823. hetének nyerőszámai: 23, 17, 28. 4 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy útonálló nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

m 1 mozogsz északkeletre
[93,52] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [10 pontot használtál fel, van még 123.]

be 572 4 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy ütőfegyverek szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik az oktatás! A tapasztalt oktató keze alatt sokkal könnyebben megy a tanulás, mintha élesben, egy borzalmas vadász tatuval vagy iszonyatos szárnyas gömböccel szemben kellene a technikára rájönni. (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 40 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 73.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 69 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gyilkos sallankot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 32.]

* 2. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 49 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 12 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 37 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 12, 4.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 145 pontot. A következő körben tehát 145 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Széleshát Geon , egy hollófekete, copfos hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 9. fordulód.

Erő: 16 Szint: 6 Merészség: 5/1 Magasság: 183 cm
IQ: 20 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 258 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 14 Életpont: 117/117 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 4
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 590 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 9/4
Eddig összesen 16 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 89 TP-t kaptál. Jelenleg 1098 TP-d van. A következő szinthez még 902 TP szükséges. Trófeád: útonálló. A 9. fordulódban 1344 arany került a bankszámládra. 1344 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 2
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 5 (+1) lőfegyverek: 2
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 1
16. szörnyismeret: 2 (+1) 17. pszi: 1 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 1 21. testépítés: 1
22. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) háló-csapdával (#220), démontetűt (#15) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
orgyilkos (#131)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 arany (#50) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,53) jósda (#575)
(93,52) útonálló (#130), fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek