Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 1. 16h:03' EZ A 142. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD 143. játékheted kezdete: máj. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
t 297 1 | támadod a 297. szörnyet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
hu 225 | hulladék: 225 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [94,53] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 593 | bemész az 593. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | tinta (#101) 2 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | dözmöng szív (#122) 6 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
spiritusz (#170) 2 ap cseppje, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, | grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, |
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, |
karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, |
ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, |
furulya (#233) 14 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | dorony duda (#235) 56 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, |
remák szív (#264) 24 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, |
purifikátor háj (#269) 36 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, |
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, |
varázskő (#305) 150 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, |
mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | acéltű (#334) 2 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | mithril (#352) 16 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, |
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, | moa zafír (#381) 80 ap /db, |
moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | moa katalizátor (#386) 80 ap /db, |
halcsont (#390) 4 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, |
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | kholden kulcs (#470) 40 ap /db, |
ostromlétra (#510) 10 ap /db, | moa töltő (#525) 200 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, |
toxyl (#591) 16 ap cseppje, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, |
sárkányfog (#617) 40 ap /db, | pszi kristály (#618) 60 ap /db, | törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
aurach bőr (#658) 28 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, | alligátorfog (#663) 20 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, |
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, | szulfin (#676) 40 ap /db, |
szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | medúzacsáp (#703) 10 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, |
gnóm csont (#706) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | bunthar bőr (#733) 10 ap /db, |
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, |
párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, |
cetuszony (#1075) 20 ap /db, | hókutya nyakörv (#1077) 20 ap /db, | szélgömb (#1080) 60 ap /db, | behemótköröm (#1081) 20 ap /db, |
hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | kis ónixkulcs (#1110) 1425 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, |
hűségérme (#1141) 4800 ap /db, | isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, |
ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, |
moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | ogwawa kulcs (#1376) 240 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, |
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, |
quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, | quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, | fenőkő (#1618) 300 ap /db, | dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, |
őrjöngő agyar (#1914) 400 ap /db, | negátortoll (#1947) 40 ap /db, | mogul szemgolyó (#1976) 800 ap /db, | ősöreg yetibőr (#1980) 500 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, |
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, |
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | ezüstdarab (#326) 4 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | fenőkő (#1618) 100 ap /db, | fülemüle síp (#1576) 90 ap /db, |
furulya (#233) 7 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | grifftojás (#179) 10 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, |
karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, |
kötél (#92) 1 ap /db, | lajhár csont (#236) 3 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | manakristály (#500) 100 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, | megsemmisítő (#1540) 50 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, |
ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | pszi kő (#248) 100 ap /db, |
purifikátor háj (#269) 18 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rakolits por (#669) 7 ap /db, |
remák szív (#264) 12 ap /db, | rókafarok (#124) 3 ap /db, | sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, | sáfránypor (#211) 20 ap cseppje, |
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
szent kehely (#257) 50 ap /db, | Szent Kulacs (#285) 100 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
tinta (#101) 1 ap cseppje, | trikornis szarv (#198) 12 ap /db, | uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
varázskő (#305) 30 ap /db, | vasérc (#152) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, |
xirnox szív (#213) 10 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
be 590 | bemész az 590. épületbe |
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | ásó (#34) 10 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, |
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, | bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, |
szöges páncél (#65) 48 ap /db, | szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézpáncél (#71) 48 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, |
rézpajzs (#73) 28 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, |
bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, | bronzsisak (#88) 18 ap /db, | bronzpajzs (#89) 32 ap /db, | bronzpáncél (#90) 64 ap /db, |
bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, | bakkura csizma (#96) 22 ap /db, | rákpajzs (#98) 20 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
rövid íj (#107) 16 ap /db, | nyílvessző (#108) 2 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | hosszú íj (#111) 40 ap /db, |
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | bronzpenge (#126) 24 ap /db, | mandibulakasza (#127) 50 ap /db, | sallank nyíl (#129) 8 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, |
vassisak (#160) 44 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, | vasvért (#164) 164 ap /db, | rövid kard (#171) 46 ap /db, |
harci kalapács (#174) 72 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, |
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | láncing (#222) 400 ap /db, |
varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 8 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 60 ap /db, |
szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, | sárga erőöv (#276) 400 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, |
energiapajzs (#290) 12000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, | elit csatavért (#295) 60 ap /db, |
Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, |
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, | ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, | ezüstkard (#325) 44 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, |
csontpálca (#329) 75 ap /db, | királyi korona (#338) 300 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, |
Baghar korbácsa (#357) 2000 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 300 ap /db, | szigony (#389) 28 ap /db, | zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, |
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, | agyartőr (#420) 1500 ap /db, | bányászcsákány (#434) 46 ap /db, |
Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, | zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, | arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, |
obszidián tüske (#481) 120 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | tünde íj (#553) 60 ap /db, | tünde nyíl (#554) 12 ap /db, |
csatabárd (#555) 62 ap /db, | bronz taider (#641) 10000 ap /db, | dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, | ryuku kopja (#694) 140 ap /db, |
ryuku szablya (#695) 140 ap /db, | ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, | sötét kámzsa (#699) 480 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, |
rubin fejék (#729) 280 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | angyali sisak (#971) 14000 ap /db, |
Olimposz (#974) 20000 ap /db, | hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, | csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, | varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, |
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, | ryuku evező (#1152) 60 ap /db, | vadászkés (#1264) 24 ap /db, | teriád tőr (#1277) 200 ap /db, |
teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, | teriád pöröly (#1283) 600 ap /db, | teriád kard (#1284) 600 ap /db, | teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, |
biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, | biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, | draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, | haramaki (#1367) 1200 ap /db, |
sode (#1374) 1200 ap /db, | mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db, | angolna szálka (#1465) 155 ap /db, | ryuku tűvető (#1521) 2300 ap /db, |
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, | méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, | féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, | trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, |
méregfog (#1553) 1200 ap /db, | Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, | Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, |
grifftoll kesztyű (#1578) 825 ap /db, | díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, | Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db, | csonttű (#1870) 6 ap /db, |
nerub csontszablya (#1881) 300 ap /db, | jégkorona (#1978) 22500 ap /db, | bronzkard (#2083) 30 ap /db, | vaskard (#2084) 72 ap /db. |
ásó (#34) 5 ap /db, | bakkura csizma (#96) 11 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, | ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, |
harci maszk (#1739) 50 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, |
rőtmanó kacagány (#714) 5 ap /db, | rövid kard (#171) 23 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, |
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 6 ap /db, | vaskard (#2084) 36 ap /db áron. |
ve 15 8 | megveszed a 15. tárgyat 8 |
ve 225 4 | megveszed a 225. tárgyat 4 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 578 | bemész az 578. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 166.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 156.]
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a törpemammut bal hátsó lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a törpemammut jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [92,50] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 19 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan csontváz jobb lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 14 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [93,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a manifesztátor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár jobb vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt sullár testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Elhajítod a vacak autentikus vámpír trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő élőholt sullár trófeát. 1 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [5 pontot használtál fel, van még 116.]
be 46 | bemész a 46. titkos labirintusba |
lm 3 8 12 | mozogsz 3 8 12 |
lm 5 7 1 | mozogsz 5 7 1 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 5 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 5 pontért |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. - A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod). - A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
DERMESZTŐ LIDÉRC (645. SZÖRNY) Első pillantásra nehéz lenne megmondani, hogy ez a teremtmény a túlvilág sötét bugyraiból, vagy éppen a fagy jéghideg létsíkjáról érkezett, mert mindkét létsík lakóinak legrémesebb tulajdonságait ötvözi magában: fagyos lehelete egyben a halál közelségének érzetét hozza magával, karmainak érintésére pedig szó szerint végigfut az ember hátán a hideg... és persze az elfén is... na és természetesen a többi faj képviselői sincsenek biztonságban, ha összefutnak egy dermesztő lidérccel. |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
Erő: | 27 (32) | Szint: | 16 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 18 (19) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 19 (23) | Védekezés: | 20 (23) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 230/145 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 26 (29) | Varázspont: | 137/104 | Pénz: | 1118 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 25/6 | Pszi pont: | 61/21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/46 (+27%) | vágófegyverek: | 22/21 (+4%) | dobófegyverek: | 20/73 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (2 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/63 (+49%) | 2. nyomkövetés: | 9/85 (+44%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 4/4 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 7/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/47 |
7. gyógyítás: | 23/31 | 8. titkosírás: | 3/16 | 9. felderítés: | 3/74 |
10. teológia: | 4/75 (+16%) | 11. taumaturgia: | 8/35 | 12. versengés: | 2/73 (+20%) |
13. zene: | 1/90 | 14. szörnyismeret: | 9/53 (+22%) | 15. pszi: | 11/72 (+7%) |
16. zárnyitás: | 9/14 | 17. vadászat: | 3/58 | 18. bányászat: | 10/8 |
19. testépítés: | 20/94 | 20. főzés: | 2/47 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ) |
elfogod uzbányt (#102) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), Thargodan csontváz (#297) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
óriás csontváz (#176) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 50, 53, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1119 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 16 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
122 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
9 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | |
47 | |
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|