88. forduló, 90. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 5. 9h:09'
EZ A 628. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
629. játékheted kezdete: márc. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,13] koordinátán.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy drótszőrű pincsi nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 251.]

* 1. KP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. Ez jól esett! (+26 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216.]

* 4. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

* 5. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. Ez jól esett! (+26 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[94,14] A bozótost dombság váltja fel. Utad során felfedezel egy vaskohót.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,15] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manifesztátor. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a manifesztátor nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a karmos tankány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Felfedeztél egy gumifát. [30 pontot használtál fel, van még 146.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+29 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 111.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[95,17] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank jobb hátsó lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,18] Továbbra is síkságon vagy.

Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [95,19] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy proteinfecske. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske bal vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
Összefutsz egy göndör aranyhajú, csillogó szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vas fejpántot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy epokitféreg trófea és egy varkaudar kósza trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Málhásállata egy púpos burástya. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shyna Ran Alaeina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[30 pontot használtál fel, van még 81.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. [30 pontot használtál fel, van még 46.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. Ez jól esett! (+29 varázspont.) Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 16.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 11.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 6.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 12 Merészség: 10/1 Magasság: 258 cm
IQ: 26 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 174/174 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (27) Varázspont: 127/42 Pénz: 142 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 7/7 EFejl: 4
Eddig összesen 261 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1462 TP-t kaptál. Jelenleg 29681 TP-d van. A következő szinthez még 3319 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, törpemammut, fémbontó szójer. A 79. fordulódban 281 arany került a bankszámládra. 323 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 14 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 30 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 9 (+1)
10. harcművészetek: 16 11. zene: 9 (+1) 12. szörnyismeret: 5
13. zárnyitás: 10 14. vadászat: 14 15. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

Összsúly: 60.58 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 sallank karom (#128)
1 tankány karom (#237)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(94,14) vaskohó (#155)
(94,15) Sheran oltár, tetemember (#123), manifesztátor (#124)
(94,16) karmos tankány (#137), gumifa (#38)
(95,17) gumifa (#38), gyilkos sallank (#85)
(95,18) Leah rúnaköve, Fairlight oltár
(95,19) proteinfecske (#139), gumifa (#38), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba, Shyna Ran Alaeina (4398. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek