88. forduló, 90. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 22. 12h:13'
EZ A 153. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
154. játékheted kezdete: ápr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,22] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy süvítő rája trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy rőtmanó berzerker trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Thorgukk Gurtnisson. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Thorgukk Gurtnissonnal. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak találkozol Thorgukk Gurtnissonnal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon újból összeakadsz Thorgukk Gurtnissonnal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon ismét találkozol Thorgukk Gurtnissonnal. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Könnyűkéz Ssiqua, amikor összefutottatok, adott neked 4 vasércet és egy antilopbőrt.
Ezüst Larian, amikor találkoztál vele, adott neked 4 vasércet.
Vörös Gondró egyszer odajött hozzád, és adott neked 2 vasércet.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 7 pirkitet és 2 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+40 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy óriás patkány nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

tv 38 támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 3 mozogsz délkeletre
[93,23] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dombi yeti jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti nyakát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dombi yeti még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 220.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 218.]

kt 51 1 elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

kt 164 1 elkészíted a 164. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vasvértet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [60 pontot használtál fel, van még 128.]

kf 164 kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[94,24] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőszáli disznó került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a bronzpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzpengével végigmetszed a kőszáli disznó jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Látsz egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. A ritka hegyi levegőtől nehezen lélegezel. Felméred az eléd táruló látványt. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (558. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,23] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy fémbontó szójer. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Marokra fogva a harci kalapácsot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Harci kalapáccsal meghorzsolod a fémbontó szójer bal középső lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a fémbontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vaskulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Harci kalapáccsal súrolod a fémbontó szójer nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fémbontó szójer jobb vállát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [95,22] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra támadsz. Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Bronzpengével kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [52 pontot használtál fel, van még 76.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[95,21] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzpengével néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [95,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy süvítő rája lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a süvítő rája testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a süvítő rája testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [95,19] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 49.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[94,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.


(Továbbmész...) [94,17] Síkság, továbbra is csak síkság.

Észreveszel egy phua-kúpot. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 31.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nem érez fájdalmat, szomorúságot,
Nem gyűlöl, nem szeret,
Nem haragszik már senkire,
És nem vágyik már semmire...
[5 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

id 102 30 idomítod a 102. szörnyet 26 pontért
Megkezdődik az uzbány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 14 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [26 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál az uzbány. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 (15) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 17 (20) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 222/222 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 124/1 Pénz: 336 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/5
Eddig összesen 492 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 825 TP-t kaptál. Jelenleg 98 002 TP-d van. A következő szinthez még 21 998 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, erszényes elkarog, pordémon.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/28 vágófegyverek: 6/70 (+36%) ütőfegyverek: 3/16 (+8%)
lőfegyverek: 9/7 dobófegyverek: 5/53

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (100%) << harci kalapács (#174) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,17 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/53 (+11%) 2. nyomkövetés: 13/40 (+22%) 3. mászás: 9/42 (+5%)
4. csapdakészítés: 9/7 5. csapdaészlelés: 2/17 6. gyógyítás: 22/71
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/93 (+7%) 9. szörnyidomítás: 4/86 (+28%)
10. teológia: 7/104 (+13%) 11. taumaturgia: 2/70 (+17%) 12. versengés: 2/33
13. zene: 3/6 14. szörnyismeret: 7/99 (+20%) 15. zárnyitás: 4/70
16. vadászat: 4/37 17. bányászat: 12/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
uzbány (#102) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 60.00 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 kaja (#2) 2 kerek kő (#19)
30 pirkit (#153) 20 vasérc (#152) 8 víz (#27)
1 antilopbőr (#48)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 3 spiritusz (#170) 1 vasvért (#164)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
(93,23) Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 21. jellempróba, dombi yeti (#366)
(94,17) phua-kúp (#372)
(94,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(95,19) gumifa (#38), Sheran oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(95,20) süvítő rája (#113), 48. jellempróba, Raia oltár
(95,21) vérszomjas csüldő (#114), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(95,22) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 48. jellempróba, Raia oltár, manaelementál (#290)
(95,23) fémbontó szójer (#150), Sheran oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek