Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 28. 15h:17' EZ A 370. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD 371. játékheted kezdete: febr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
ek 7 5 3 | t. energia kisütése: 7 5 3 |
v 21 1 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
im | imádkozol |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
fog 78 220 | elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal |
v 181 186 105 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,105] Lakott területre érkeztél.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 22 életpontot vesztettél. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 43, gyógyulás: 29, összesen: -14 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a tüskés harci gromak fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Szarvaival a tüskés harci gromak megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a tüskés harci gromak. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 7, gyógyulás: 20, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [172,60] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy jégtroll nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (26 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a jégtroll bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a jégtroll jeges testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A jégtroll mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a jégtroll nyakát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A jégtroll mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 26, gyógyulás: 25, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [173,59] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 3, gyógyulás: 22, összesen: +19 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ekharion bébi lába tövét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával az ekharion bébi végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 123 életpontot vesztettél. Az ekharion bébi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 139, gyógyulás: 25, összesen: -114 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 20, gyógyulás: 84, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [173,61] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod az ekharion testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 2002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 9, gyógyulás: 33, összesen: +24 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
erki | erőszakos kilépés |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb hátsó lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal súrolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz a tüskés harci gromak patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő bal lábát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 23 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal súrolod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző és 1 varkaudar csizma. 1584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 41, gyógyulás: 21, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [172,63] Továbbra is alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rhiannon Daddy vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 18 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 (27) | Életpont: | 299/219 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 31 (38) | Varázspont: | 531/36 | Pénz: | 403 arany | Kép. pont: | 9 |
Pszi pont: | 164/133 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | * 23 |
ütőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 21 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 25 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 14 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 4 |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 29 | 12. taumaturgia: | 29 |
13. versengés: | 2 | 14. szörnyismeret: | 10 | 15. pszi: | * 19 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 1 | 18. bányászat: | 2 |
19. úszás: | 2 | 20. főzés: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | bolondok aranya (#506) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 4 | gromak bőr (#268) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
2 | szöges bunkó (#8) | 1 | varkaudar csizma (#317) |