87. forduló, 89. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 18. 15h:16'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,105] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 19 ugh mérget (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+75 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 264.]

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[89,106] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Felfedeztél egy sziklafészket. Észreveszel egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [88,107] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Kevés hó szitál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 248.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] egy Tugt-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Tugt-ork bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Tugt-ork megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 905 3 900 mozogsz 905 3 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 4 905 7 mozogsz 4 905 7
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). [15 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 900 8 905 mozogsz 900 8 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs (ld. enc.), 1 ezüst gyűrű és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 7 900 15 mozogsz 7 900 15
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [15. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 16 16 16 mozogsz 16 16 16
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [16. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bibircsók-óriás van előtted! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 651 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 53, gyógyulás: 9, összesen: -44 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót és 1 ezüst karkötőt. Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 188.]

lm 15 905 14 mozogsz 15 905 14
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [15. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. [15 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 900 12 12 mozogsz 900 12 12
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kőkorszaki szaki van előtted! (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a kőkorszaki szaki megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] egy kőkorszaki szakit veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 12 11 10 mozogsz 12 11 10
Egyhelyben toporogsz.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás patkány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás patkány nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 905 3 900 mozogsz 905 3 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [3. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! [20 pontot használtál fel, van még 113.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 112.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

* 4. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 109.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni.

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 26 Szint: 15 Merészség: 6/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 262/186 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 103/86 Pénz: 111 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/5 EFejl: 2
Eddig összesen 359 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1364 TP-t kaptál. Jelenleg 77214 TP-d van. A következő szinthez még 42786 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, ork bérgyilász, varkaudar bajnok. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 19/52 (+2%) ütőfegyverek: 4/81 (+14%)
lőfegyverek: 14/76 dobófegyverek: 2/45

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/19 (+10%) 2. nyomkövetés: 3/70 3. mászás: 6/45
4. csapdakészítés: 9/11 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/24 (+53%) 6. gyógyítás: 46/6
7. titkosírás: 3/65 8. felderítés: 2/79 9. teológia: 5/72
10. versengés: 1/47 11. zene: 6/38 (+20%) 12. szörnyismeret: 4/80
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 7/103 15. bányászat: 10/11
16. főzés: 4/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 3 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 1)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 17 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 334 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

Összsúly: 82.57 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kőszem (#304) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(88,107) nyuhaj karbinok (#110), a 42. labirintus bejárata, Tugt-ork (#46), bibircsók-óriás (#120), kőkorszaki szaki (#109), óriás patkány (#42)
(89,106) sziklafészek (#167), világítótorony (#156)

Üzenet küldése a karakternek