87. forduló, 89. forduló, Sverker Karlsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. febr. 17. 12h:15'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: febr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5440
SZÁMLA : XXXX

SVERKER KARLSSON KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,81] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 7 tudatpontot, és 40000 tapasztalati pontot. Thoron - Laure átadott neked a 4. napon 30 TU-t.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+74 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 1064. hetének nyerőszámai: 15, 17, 23. 5 db 0 találatos szelvényed volt.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 2. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

* 5. KP: használod az 1546. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 218.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+3% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

75 76 77
80
81
82

[72,59] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 2 rézsisakot 14 aranyért.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, szürke szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Fekete a bőre. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy tükörpáncélt, egy vassisakot, egy vérvörös köpenyt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy ongóliant trófea és egy sivatagi doareg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sye Rock. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [+5% tau] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 124 1 megveszed a 124. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 122 1 megveszed a 122. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ve 328 1 megveszed a 328. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[76,81] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Elsőnek egy ork sámán száll szembe veled.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bal lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 589 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 14, gyógyulás: 22, összesen: +8 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy varkaudar mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 23, gyógyulás: 12, összesen: -11 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy varázskő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,81] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 25, gyógyulás: 24, összesen: -1 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár! (ld. enc.)

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a légirozmár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra támadsz. {GYD:} Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár testét. Kritikus ütés! (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 11 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [74,82] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Észreveszel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal megkarcolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 2285 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 71, gyógyulás: 31, összesen: -40 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 570 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 37, gyógyulás: 21, összesen: -16 ÉP}

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy ork bérgyilász.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász jobb lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 1130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 11, gyógyulás: 27, összesen: +16 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy varkaudar.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rontasz. {GYD:} Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gernim balzsam. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 140.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[73,83] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kharón Nan Akherón előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Quwarg szagot érzel! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1318 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 14, gyógyulás: 31, összesen: +17 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Elsőnek egy varkaudar száll szembe veled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Csontszablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy vark. nekromanta.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a vark. nekromanta jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1369 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 43, gyógyulás: 14, összesen: -29 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy gernim balzsam. Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,84] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy térkaput. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Ellenfeled ezúttal egy ork bérgyilász.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász jobb vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 1130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 16, gyógyulás: 20, összesen: +4 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar kölyök.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó. Egy igen furcsa építmény tűnik fel előtted: karcsú, tökéletesen sima és fekete falú torony, egyetlen ablak nélkül. Lehet vagy 20 méter magas, és az egyetlen szabálytalanság rajta valami ajtószerűség az alján. Óvatosan közelebb merészkedsz, hogy megvizsgáld, mikor a nyílásban két apró, vörösen izzó pont jelenik meg. Ajajj! Most már nem is vagy benne olyan biztos, hogy be akarsz menni. Gyorsan elfordulsz. (664. épület.)
Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 122.]

be 664 bemész a 664. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája. - Mit akarsz? - kérdezi a figura mély torokhangon. - Nyilván te is azok közé tartozol, akiket a varázslatok megtanulásának lehetősége csábított ide. Bezzeg amikor építkezni kellett... - a köpenybe burkolódzó alak elhallgat, majd kisvártatva folytatja - Szerencséd, hogy mesterem olyan elnéző veletek, "kalandozókkal" szemben. Kövess!
Ahogy belépsz a másik után a toronyba, émelyítő érzés vesz rajtad erőt egy pillanatra, biztos vagy benne, hogy valahová máshova teleportálódtál. Egy furcsa, opálos üvegszerű helyiségbe érkeztetek, a fény a falakon keresztül dereng a szobába. Körös-körül mindenféle különös kacat, elképzelni sem tudod, mire lehetnek jók, de valami meghatározhatatlan érzés azt súgja, jobb, ha nem mész közelebb hozzájuk. Vendéglátód egy, a levegőben lebegő hatalmas kristály elé vezet, majd néhány gyors mozdulattal rúnákat rajzol a levegőbe. A kristályban - mint egy közönséges ablakban - megjelenik a torony előtti tér képe, majd a kép hirtelen vált, és most Libertan főterét látod.
- Látod, innen MINDEN eseményt nyomon tudunk követni. De ahhoz, hogy bele is avatkozzunk a dolgokba, a hozzád hasonlók szolgálatára is szükség van. Ezért döntött úgy mesterem, hogy tanítani fogja azokat, akiket arra érdemesnek talál, mert segítenek neki.
[Ha már eddig is segítettél, illetve ha ezután fogsz, akkor jutalmul "mágiapontokat" kapsz, melyekért cserébe valamelyik kőtoronynál varázslatokat tanulhatsz (ehhez a VTN parancsot használhatod, amelyet a nagyvárosok varázslótornyaiban szerezhetsz meg. Ha a VTN parancsot még nem ismered, akkor itt sem tanulhatsz varázslatot). Ha kíváncsi vagy, milyen varázslatokat tudsz elsajátítani, add ki a BE <torony száma> 1 parancsot. Vigyázz! Olyan varázslatokat, amelyek több mágiapontba kerülnek, mint amennyivel rendelkezel, nem tanítanak meg neked, és ha elfogytak a mágiapontjaid, nem tudsz több varázslatot tanulni.]
- Hát akkor kezdetben valamilyen egyszerű feladatot adok. Mesteremnek néhány apró varázskomponensekre van szüksége. Hozz egy-egy darabot az alábbiakból: Thargodan-esszencia, remákszív, xirnoxszív, dözmöngszív, rókafarok és praglonchártya. Most mi van? Tudhattam volna! Ha csak ennyire vagy képes, ezt az utolsót elhagyhatod. A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

be 664 bemész a 664. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[73,84] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy démontetű vigyorog kajánul.

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy ork sámán áll veled szemben.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rohansz. {GYD:} Csontszablyával végigmetszed az ork sámán fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 589 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 13, gyógyulás: 9, összesen: -4 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy ork bérgyilász.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. [+1% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal megdöföd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 csontszablyát. 1130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szvó-ektoplazma. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,84] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Az első ellenfél egy ork bérgyilász.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. Kritikus ütés! (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregfoggal eltalálod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 csontszablyát. 1170 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 23, gyógyulás: 23, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar kölyök.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gernim balzsam. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vadász quwarg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg torát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megbököd a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 1852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mérges nyukmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mérges nyukmár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Csontszablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézkulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 71.]

ek 7 19 4 t. energia kisütése: 7 19 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 úszás.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 71.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Szinte azonnal a víz alá merülsz, kalandra éhesen. Kezedben a hatékony méregfogat markolod, harcra készen. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy opati polip! (ld. enc.)

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Méregfoggal teljesen átdöföd az opati polip puha testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (8 támadástól 60 életpontot vesztesz.) {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjait vérre éhesen a bal lábadra tapasztja. (8 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 polip szívókát. (ld. enc.) 169 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Egy halcsont! Felmarkolod. A tüdőd a pattanásig feszül, ahogy a felszínre emelkedsz. Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 51.]

ek 503 116 82 t. energia kisütése: 503 116 82
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

71 72 73 74 75 76 77
80
81
82
83
84
85
86
(72,84) kőtorony (#664), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, térkapu (#452), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, ork bérgyilász (#781), varkaudar kölyök (#685)
(73,83) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), quwarg királynő (#153), varkaudar (#64), vark. nekromanta (#173)
(73,84) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), ork sámán (#345), ork bérgyilász (#781)
(74,82) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), smaragdgólem (#417), élőholt quwarg (#202), ork bérgyilász (#781), varkaudar (#64)
(74,84) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 49. jellempróba, ork bérgyilász (#781), varkaudar kölyök (#685)
(75,81) quwarg harcos (#201), grok-képződmény (#149), Sheran oltár, légirozmár (#94)
(75,85) vadász quwarg (#241), mély kút (#93), tavacska, 45. jellempróba, mérges nyukmár (#95), opati polip (#195)
(76,81) ork sámán (#345), varkaudar mágus (#128)

[116,82] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Roxxon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Ellenfeled ezúttal egy varkaudar behemót.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a varkaudar behemót bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal rájössz, hogy egy Mnebolath ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Tápmentes Megabye-jal. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy örökkévaló napkövét, egy q. demoralizátort, egy q. pusztító éremet, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy orbitális mackósajt trófea, egy Mnebolath trófea és egy káoszteknőc trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad.
Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+7 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Smaragd Sybellel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkévaló napkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy mocsárivérc trófea és egy varkaudar hírnök trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi.
Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 46.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Tölgyfapajzsos Turgfil". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy ovimon-bogyó. Tökéletes választ adsz. - Rendben, de azt tudod-e, hogy milyen egy gyöngysor. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 108 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 26.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 76.]

ef 26 507 energia fejlesztése 26
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2014. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 119 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 17, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +10 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY)
A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony.

GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

TÉRKAPU (452. TÁRGY)
Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.)

OPATI POLIP (195. SZÖRNY)
Ez a kisebb polip főként a patakokban, tavacskákban les áldozatára. Izmos csápjaival megragadja áldozatát, és - ha tüdővel lélegzik - addig tartja a víz alatt, amíg meg nem fullad. A víziharcban valamennyire jártas (értsd: nem teljesen kopasz zöldfülű kezdő) kalandozó számára az opati polip könnyű prédát és finom vacsorát jelent.

POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM)
Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén.
Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása.

KARAKTERLAP

Sverker Karlsson, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr eljövendő papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 25 (41) Szint: 23 Merészség: 10/6 Magasság: 152 cm
IQ: 20 (29) Támadás: 38 (40) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 15 (22) Védekezés: 38 (42) Menekülés: 15 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 350/172 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 16 (34) Varázspont: 489/30 Pénz: 1033 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 51/23 Pszi pont: 72/52 EFejl: 14
Eddig összesen 680 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 338 TP-t kaptál. Jelenleg 1 018 791 TP-d van. A következő szinthez még 181 209 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, Vérmes Amazon, mocsárivérc. A 85. fordulódban 11302 arany került a bankszámládra. 11358 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/9 (+109%) ökölvívás: 22/79 (+36%) szúrófegyverek: 12/12 (+21%)
vágófegyverek: 6/74 (+36%) lőfegyverek: 23/36 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) max. 1 db (1 -15.); nyílvessző (#108) (16 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
116,82 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 75,85
Kedvenc táborhely: 116,82
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 137 időszaki: 91

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/48 (+16%) 2. nyomkövetés: 7/80 (+92%) 3. mászás: 7/41 (+9%)
4. csapdakészítés: 14/65 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/31 6. gyógyítás: 13/56
7. felderítés: 7/55 8. szörnyidomítás: 8/54 9. teológia: 18/49 (+44%)
10. taumaturgia: 26/45 (+14%) 11. versengés: 7/17 (+18%) 12. harcművészetek: 22/71
13. zene: 1/60 14. szörnyismeret: 9/57 (+20%) 15. pszi: 12/86 (+7%)
16. zárnyitás: 1/6 17. vadászat: 5/79 (+9%) 18. bányászat: 8/21
19. úszás: 5/11 (+411%) 20. főzés: 2/8 21. csapatmunka: 2/35

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
trikornis (#104), Zinthurg (#180)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 128 (limit: 140), a megölt vezérek száma: 2, a pontszámod: 15 810.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 54 TU. szükséges még: 16 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 722 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 borostyán függő (#162) 23 nyílvessző (#108) 2 orgyilkos tőr (#225)
2 rézsisak (#72) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 4 csontszablya (#64) 3 gernim balzsam (#1894)
1 gólem talizmán (#811) 4 gyöngymangó (#135) 1 halcsont (#390)
1 inváziós trófea (#2166) 1 kaja (#2) 3 polip szívóka (#391)
1 rézkulcs (#75) 1 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166)
2 varkaudar csont (#1113) 17 víz (#27)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ungosuliathar hibásan adta a BA parancsokat a lhinami fagyszellemre és az alasthai kísértetre. Javítottuk.
* - Ezentúl az inváziós ellenfelek mindig a lehetséges maximális életponttal rendelkeznek, így a kicsi (5-15%-os) erősítés mindig érezhető lesz rajtuk.
* - Az isteni kelyhet nem használja a karakter, ha a parancs kiadásakor nem hiányzik neki legalább 50 ÉP-je. A használatakor megadható egy 2. paraméter is. Ha van ilyen megadva, akkor csak abban az esetben használja el, ha hiányzik legalább paraméternyi ÉP-je.

Üzenet küldése a karakternek