Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 4. 11h:36' EZ A 134. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 135. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4968 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
* 1. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 2. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
tv 38 | támadó/véd. varázslat a 38. varázslatot |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
bb 2 112 1618 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (112 darabot) |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálos morf fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel többször eltalálod a halálos morf bal oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. Kritikus ütés! (3 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a halálos morf fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Varkaudar lándzsával eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod az élőholt quwarg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a lomha morf farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [101,101] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő varkaudar behemót nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel többször eltalálod a halálos morf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a halálos morf jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 76, gyógyulás: 0, összesen: -76 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a varkaudar bajnok testét. Kritikus ütés! (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal vállát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf jobb karját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a brutális morf bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a brutális morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A brutális morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra támadsz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf bal oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a halálos morf bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a halálos morf nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [104,103] Az erdő után alacsonyhegység következik. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézkulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lomha morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lomha morf jobb vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a lomha morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lomha morf ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A lomha morf farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. Csápjaival a lomha morf lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védett meg.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a védelmező morf fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Elszántan a másikra támadsz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf farkát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a védelmező morf jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A védelmező morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [105,103] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mosolygó rettenet ragyás testét. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
im | imádkozol |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [104,105] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. Kritikus ütés! (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a mágiamorfáló bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mágiamorfáló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 811 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a harcias morf bal hátsó lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A harcias morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A harcias morf belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [104,106] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 24 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 24 pontért |
VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY) A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. |
VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY) Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak. |
VARKAUDAR FALU (1109. TEREPTÁRGY) Amint megpillantod a sátrakat a távolban, a hatodik érzéked veszélyt jelez. Aztán ezt nyomatékosítandó, megpillantod a sátrak csúcsára tűzött koponyákat, melyek akár valamelyik fajtársadtól is származhatnak. Jobb lesz óvatosnak lenni! Aztán hangos vitatkozás zaja üti meg a füledet, hangszínükből ítélve cseppet sem békés varkaudarok ülik körbe a vidám füstfellegeket eregető tűzhelyet a falu közepén. Most még dönthetsz, hogy nagy ívben elkerülöd ezeket a vérszomjas teremtményeket, vagy kivont fegyverrel rohansz közéjük. Ha utóbbi cselekedet mellett döntesz, a KUT 45 parancsot használd, ekkor dacolva a félelemmel 45 TVP-nyi időt a varkaudar falu sátrai közti kutakodással töltesz. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
MÉRGEZETT UBUK DOBÓNYÍL (188. TÁRGY) Kézenfekvő a megoldás, hogyha van ubuk dobónyilad, akkor be is mérgezheted. Ehhez a KT 188 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és az ubuk dobónyílon kívül szükséges egy csepp gyenge méreg is. Az így kapott dobófegyver sebzése d8+10. Kisebb eséllyel szerezheted vissza, mint a sima dobónyilat, mert a szörnyek az égető fájdalomtól a földön fetrengve könnyen összetörik. |
VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY) Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani. |
SZÁRAZSÁG (48. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT) Ellenfeledre szárazságot bocsátva, elpárologtatod a szervezetében levő vizet. Azonkívül, hogy a másik veszít némi életpontot, rettenetesen szomjazni fog. Ez különösen akkor hasznos, ha rálépsz egy másik kalandozóra, és a harc folyamán a szárazságot használod: következő fordulója elején a szomjazás miatt alig fog gyógyulni. Az anyagi komponens egy csepp víz, és persze el kell költened 6 VP-t. |
Erő: | 19 (30) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 260 cm |
IQ: | 18 (41) | Támadás: | 36 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 476 kg |
Ügyesség: | 11 (19) | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 17 (29) | Életpont: | 436/198 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (31) | Varázspont: | 476/82 | Pénz: | 125698 arany | Kép. pont: | 23 |
Tudatpont: | 48/3 | Pszi pont: | 85/56 | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 23/43 (+12%) | vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | 26/74 (+9%) |
lőfegyverek: | 25/52 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
104,106 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114 |
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 136 időszaki: 136 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 69 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/2 | 2. nyomkövetés: | 14/96 (+37%) | 3. mászás: | 8/97 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 23/13 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 2/98 | 6. gyógyítás: | 4/23 |
7. titkosírás: | 2/72 | 8. felderítés: | 2/61 (+33%) | 9. szörnyidomítás: | 9/3 |
10. teológia: | 4/6 (+40%) | 11. taumaturgia: | 20/6 (+55%) | 12. szerencsejáték: | 1/87 |
13. versengés: | 3/49 | 14. zene: | 3/71 | 15. szörnyismeret: | 14/18 (+27%) |
16. pszi: | 9/86 (+9%) | 17. vadászat: | 5/18 | 18. bányászat: | 10/73 |
19. főzés: | 7/28 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 120 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 582, az összesen kapott pontszám: 59090. (összesen ölhető: 1302 ) Eddig 7 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 13 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5984 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | fenőkő (#1618) | 5 | gyógykenőcs (#313) | 90 | kaja (#2) | |||
7 | madártoll (#112) | 2 | spiritusz (#170) | 10 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
102 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
1 | fabontó (#106) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
2 | magszim bél (#103) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | 12 | nyílvessző (#108) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | rézsisak (#72) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 7 | ugh méreg (#166) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vasérc (#152) | 2 | vörös morfplazma (#2443) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|