87. forduló, 89. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 28. 12h:45'
EZ A 370. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
371. játékheted kezdete: febr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 252 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [173,58] koordinátán.
Leia Organa átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 3. napján. Leia Organa átutalt a bankszámládra 20000 aranyat a táborozásod 3. napján.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+10 tvp ).
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
Varázserőd regenerálódik. (+105 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 230.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
P 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]
[A parancs tárolásra került.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 237 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

ek 7 5 3 t. energia kisütése: 7 5 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 csapdakészítés.) [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 222.]

ek 273 6 409 t. energia kisütése: 273 6 409
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 9 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz nyílcsapdát. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

fog 78 220 elfogod a 78. szörnyet a 220. tárggyal
Sajnos még nem ismered azt a csapdafajtát. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

tv 97 31 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 31. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

kb 189 10 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

t 156 támadod a 156. szörnyet
FT 156 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tüskés harci gromak! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}


v 96 186 105 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[172,57] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[8 pontot használtál fel, van még 204.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 4 1 7 mozogsz délre, északkeletre, északnyugatra
[172,58] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Babsaláta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [173,57] Továbbra is magashegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy kihívás tornya van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy proteinsólyom közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinsólyom bal vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a proteinsólyom testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a proteinsólyom testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A proteinsólyom többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}


(Továbbmész...) [172,56] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar felderítő. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 58, gyógyulás: 21, összesen: -37 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tud Ákos előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy kihívás tornya van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Találsz valamit: 1 kőkalapács. Elteszed. [24 pontot használtál fel, van még 180.]

m 6 5 4 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre
[171,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Látsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Leon Silver I.. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 234 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a ryuku csapásvezető jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 1597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 241, gyógyulás: 27, összesen: -214 ÉP}


(Továbbmész...) [170,57] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Warrax hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [170,58] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy ongóliant. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel egy borkonyó cserjét. Találsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Látsz egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Affine Fall Merong vigyorog kajánul. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 156.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[170,59] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [169,60] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Felfedeztél egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető jobb lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a ryuku csapásvezető támadó karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku csapásvezető megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 1597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 140.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 140.]

fog 117 219 elfogod a 117. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

szk 117 keresed a 117. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 137.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 137.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 97.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 57.]

tf 1 27 fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 15 TVP-t kell elköltened.] [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 30, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. 2 kaját fal föl a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY)
Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni.

SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY)
Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek.

VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 18 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 27 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 78 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 302/190 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 31 (38) Varázspont: 531/222 Pénz: 375 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 164/88 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 472 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7364 TP-t kaptál. Jelenleg 284130 TP-d van. A következő szinthez még 55870 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 88. fordulódban 50173 arany került a bankszámládra. 50173 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 23/90 (+8%)
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: 21/50 (+10%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/98 (+11%) 2. nyomkövetés: 25/40 (+4%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/58 (-100%) 5. csapdakészítés: 14/48 (+306%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/71 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 4/26
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 29/33 (+26%) 12. taumaturgia: 29/23 (+10%)
13. versengés: 2/15 14. szörnyismeret: 10/46 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 1/38 18. bányászat: 2/56 (+29%)
19. úszás: 2/52 20. főzés: 8/74 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!

HŐSTETTEID

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
kasztrp.fejlesztés (113)
gyógyító totem (116)
illúziók világa I. (160)
kaszt.kiteljesedés (166)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
fantomharc (234)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
teljes illúzió (309)
a bolondok mágiája (384)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 drótszőr (#37) 5 kaja (#2)
3 vámpírfog (#1221) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranygyűrű (#193) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gromak bőr (#268)
1 kőkalapács (#13) 1 sólyomcsőr (#1223) 10 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(169,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, Raia szent lovagja (#239), ryuku csapásvezető (#778)
(170,57) Fairlight rúnaköve, Leah oltár, művészi porolit (#720)
(170,58) ongóliant (#159), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484)
(170,59) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(171,56) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(172,56) varkaudar felderítő (#7133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 48. jellempróba
(172,57) kihívás tornya (#502), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(172,58) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(173,57) törpe bánya (#435), proteinsólyom (#771)
(173,58) tüskés harci gromakok (#156)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2012.02.27 09:05 Változások a számládon! 250 zseton átutalása a(z) 7035. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek