85. forduló, 88. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. szept. 10. 15h:09'
EZ A 396. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
397. játékheted kezdete: szept. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,54] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+34 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 188.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 178.]

ba 989 nem támadod a semleges jelleműeket
BA 989 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

ba 990 nem támadod a jó jelleműeket
BA 990 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

ft 104 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[94,55] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Sűrű szárnycsattogtatással egy quwarg felderítő távolodik. {támadása: 16.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy tűzfőnix. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [95,56] Még mindig bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.


(Továbbmész...) [95,57] A bozótost ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 4 8 mozogsz délre, délre, északra
[95,58] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a trikornis fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trikornis testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált bibircsók-óriás trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,59] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Troll vagy? Erőt akarsz? Lépj be a Kvazársziklákhoz! Keresd a véres csatabárdot! Bunkós Baxi " Észreveszel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy quwarg felderítő közeledik feléd! {max. életpontja: 85-94.} Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Találkozol Széleshát Geon nal . Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy láncinget, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea és egy gyilkos tetű trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. {ereje: 16.} Mentális auráját felismered, ő is semleges. Azt mondod: " " Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+1 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [95,58] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 118.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[94,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az uzbány fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány nyakát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hófehér, göndör hajú, teljesen vak kobudera férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[20 pontot használtál fel, van még 98.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 58.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 18.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 82 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 21, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 14 Merészség: 5/7 Magasság: 140 cm
IQ: 26 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 170/170 év
Egészség: 15 Életpont: 199/168 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 176/161 Pénz: 865 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/1 Pszi pont: 43/17 EFejl: 2
Eddig összesen 274 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1500 TP-t kaptál. Jelenleg 52090 TP-d van. A következő szinthez még 22910 TP szükséges. Trófeáid: quwarg szabotőr, rőtmanó berzerker, trikornis. A 78. fordulódban 3051 arany került a bankszámládra. 3051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/98 szúrófegyverek: 15/56 (+9%) vágófegyverek: 6/48 (+6%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 18/6 (+6%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); mérg. ubuk tüske (#137) (8 -11.); rézgolyó (#343) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
Eltaposott quwargok: össz.: 42 időszaki: 42

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/19 (+10%) 2. nyomkövetés: 16/97 (+30%) 3. lopás: 2/47
4. mászás: 3/19 5. csapdakészítés: 5/58 (+11%) 6. csapdaészlelés: 1/66
7. gyógyítás: 23/82 (+40%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 6/26
10. teológia: 2/30 11. taumaturgia: 13/58 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 1/63 14. zene: 1/20 15. szörnyismeret: 3/54 (+18%)
16. pszi: 8/24 (+19%) 17. zárnyitás: 2/10 18. vadászat: 12/77
19. bányászat: 9/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), quwarg felderítő (#299)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Építs számomra újabb oltárt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 925.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kaja (#2) 2 kerek kő (#19) 2 mérg. ubuk tüske (#137)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 trikornis szarv (#198) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(93,56) uzbányok (#102), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), vérszomjas csüldő (#114), egy kobudera férfi
(94,55) quwarg felderítő (#299), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720)
(94,57) márványtorony (#175), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(95,56) Elenios oltár, 31. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(95,57) Chara-din rúnaköve
(95,58) trikornis (#104), Leah rúnaköve
(95,59) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534), elf kósza háza (#681), quwarg felderítő (#299), Széleshát Geon (2713. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek