86. forduló, 88. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 4. 11h:10'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BEPA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 100 varázskövet (10000 arany).
Vicsorgó Eksztázis, amikor összefutottatok, adott neked 4 fokhagymát (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+162 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy óriás patkány nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával teljesen átdöföd az óriás patkány fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 270.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 250.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 301 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

kf 403 3 kézbeveszed/felveszed a 403. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a fokhagymát. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. 37 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-8 támadás). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a massza jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a massza fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a massza pöffedt fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával többször eltalálod a massza pöffedt fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a massza jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. 1 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Noha kincs az nincs, különös feliratok vannak mindenfelé. Az egyiket képes vagy kibetűzni: A varkaudar birodalmának fővárosának neve Healfall, és mélyen a föld alatt található. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 227.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[103,93] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [102,94] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Látsz egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight templomot. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy proteinfecske közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a proteinfecske testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a proteinfecske fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Továbbmész...) [102,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a ragyás burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 vassisakot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight templomot. Délkeletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Nyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel súrolod a törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 147.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[102,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy királyi őrsáncot. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy harcias morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcias morf testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy éltető morf.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éltető morf karmával. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre támadsz. Krogan buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf jobb első lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az éltető morf karmával. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az éltető morf. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 2 grifftojást.

(Továbbmész...) [102,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trappoló dinymák bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a trappoló dinymák bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a trappoló dinymák bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy harcias morf.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a harcias morf többször is megmar! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a harcias morf nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a harcias morf csáprágójával. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A harcias morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 manakristályt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy királyi őrsáncot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,98] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty testét. Kritikus ütés! (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy éltető morf.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az éltető morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod az éltető morf testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd az éltető morf jobb középső lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod az éltető morf testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod az éltető morf karmával. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálos morf fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a halálos morf fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 3 ragasztót. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [40 pontot használtál fel, van még 107.]

ek 40 17 t. energia kisütése: 40 17
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 85 TVP-t. [-17 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 192.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 8 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 162.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éber kakukk. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. [30 pontot használtál fel, van még 132.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a manifeszt.nyúlványt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +15 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve védelem tűz ellen. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! [30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[101,98] A dombság átmegy hegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy asztrális vortex van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy domináns morf volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [100,98] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával teljesen átszúrod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-10 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy halálos morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a halálos morf bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a halálos morf jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a halálos morf bal karját. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod a halálos morf jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a halálos morf jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálos morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 841 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harcias morf testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a harcias morf többször is megmar! (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Találsz nála 2 varányszemet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy asztrális vortexet. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [16 pontot használtál fel, van még 86.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. [20 pontot használtál fel, van még 66.]

h 2452 2320 használod a 2452. tárgyat
Egy morf esszenciát szétkensz az arcodon, közben révetegen forgatod a Végzet Kulcsát. Az összes morfod új alakot ölt! Ezt a mókát eddig 7 alkalommal játszoddal el, legközelebb 20 morf leölése után teheted meg megint. [5 pontot használtál fel, van még 61.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[99,99] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet! (ld. enc.)

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mosolygó rettenet, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 452 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 ubuk dobónyílat. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +105 életerő.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Elenios oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah templom van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [98,100] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 27 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy védelmező morf.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf bal karját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyengén megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A védelmező morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a harcias morf testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a harcias morf fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a harcias morf bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 jóság.) A harcias morf belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ha igaz barátokat akarsz magad mellett tudni, állj az Éjharcosok közé. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Had'lámmidvan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Emlékül kedvesemnek, Aranának a felejthetetlen órákért. Arisztotelész " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, piros szemű kobudera férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy bronz éjmedált, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy mind. tűzopálját, egy q. demoralizátort, egy q. irtó medált, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy ongóliant trófea és egy halálos morf trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 5 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [56 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 1894 3 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 3 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [3 pontot használtál fel, van még 2.]

ef 3 503 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 30 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 4, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

HADISZERENCSE I. (13. VARÁZSLAT)
Hiába a nagy erő, a tiszta, logikusan gondolkodó agy, még a legnagyobb harcost is odaveszhet, ha nem ugrik időben félre egy szörny mérges köpetétől vagy nem kerüli el a halált hozó pillantást. Ezzel a varázslattal némiképp megjavíthatod az esélyeidet az ilyen kellemetlenségekkel szemben: elmondva, a következő táborozás végéig fog tartani, amelyben végig a szerencséd eggyel magasabb lesz. Bár sokan megvetik e varázslat jelentőségét, nem árt nem megfeledkezni arról, hogy néha ilyen apróságokon múlhat egy csata kimenetele. Megidézése 4 VP-be kerül.

ÉBER KAKUKK (3. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat egy fantommadarat idéz meg, amely táborozás alatt a holmidat őrzi. Ezért a varázslatot célszerű a forduló vége felé, az utolsó mozgás parancs után kiadni. A nagyon ügyes tolvajok még persze egy fantommadár éberségét is kijátszhatják, de az ő esélyük is kisebb. Ha ezzel a varázslattal véded magadat, akkor a tolvajoknak -5 lopás szakértelmük van, amikor tőled próbálnak csenni. A papi erőd növekedésével ez a büntetés egészen -10-ig nő. Elmondása 6 VP-be kerül, és egy táborozás idejéig tart.

VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon.

MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY)
Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel.

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 19 (30) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 18 (41) Támadás: 36 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 17 (29) Életpont: 434/214 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (31) Varázspont: 456/132 Pénz: 125596 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 48/3 Pszi pont: 85/57 EFejl: 7
Eddig összesen 1276 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 793 TP-t kaptál. Jelenleg 702 638 TP-d van. A következő szinthez még 97 362 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, óriás szőröspók, vadász quwarg. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/31 (+13%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 26/65 (+9%)
lőfegyverek: 25/40 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
98,100 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 135 időszaki: 135

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/2 (+12%) 2. nyomkövetés: 14/59 (+20%) 3. mászás: 8/92 (+26%)
4. csapdakészítés: 23/3 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/72 (+12%) 8. felderítés: 2/28 9. szörnyidomítás: 9/3
10. teológia: 3/66 11. taumaturgia: 19/51 (+60%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 3/49 14. zene: 3/71 15. szörnyismeret: 13/91 (+37%)
16. pszi: 9/77 (+9%) 17. vadászat: 5/18 18. bányászat: 10/73 (+36%)
19. főzés: 7/15 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve)
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 577, az összesen kapott pontszám: 58590. (összesen ölhető: 1302 ) Eddig 7 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 18 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5984 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 fehér morfplazma (#2445)
3 gernim balzsam (#1894) 3 gyógykenőcs (#313) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
8 víz (#27) 1 vörös morfplazma (#2443) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 2 elkarog szőr (#665) 1 fabontó (#106)
1 fekete morfplazma (#2446) 2 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
55 isteni könnycsepp (#260) 25 kaja (#2) 1 lila morfplazma (#2448)
4 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540)
1 narancs morfplazma (#2449) 1 óndarab (#85) 3 ragasztó (#83)
4 rákfatty váladék (#333) 2 rézdarab (#70) 1 sárga morfplazma (#2447)
5 tinta (#101) 2 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138)
7 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 2 varányszem (#30)
1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104 105
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
(98,100) ragyás burástyák (#111), védelmező morf (#7622), harcias morf (#7619), nekrofun (#173), Fairlight oltár, 24. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy kobudera férfi
(99,99) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, mosolygó rettenet (#97)
(100,98) vadtrollok (#70), halálos morf (#7618), harcias morf (#7619), asztrális vortex (#2324)
(101,98) világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(102,94) márványtorony (#175), 25. jellempróba, Fairlight oltár, proteinfecske (#139), vadász quwarg (#241)
(102,95) márványtorony (#175), 27. jellempróba, ragyás burástya (#111), törpemammut (#115)
(102,96) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, uzbányok (#102), harcias morf (#7619), éltető morf (#7625)
(102,97) trappoló dinymák (#118), harcias morf (#7619), 48. jellempróba, érclelőhely
(102,98) szeppent rákfatty (#186), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(103,93) erszényes elkarog (#354), phua-kúp (#372), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534)
(104,92) óriás patkány (#42), massza (#217)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.09.04 10:55 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek