86. forduló, 88. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 15. 12h:18'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy óriás patkány nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 176.]

ek 6 2563 t. energia kisütése: 6 2563
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 23 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 176.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 174.]

tv 48 támadó/véd. varázslat a 48. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: szárazság. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

hu 49 57 hulladék: 49 57
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy topránypolip!

Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a topránypolip testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A topránypolip csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy százfogú!

Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rohansz. Bronzpengével párszor kilyukasztod a százfogú testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 6 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 160.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[95,22] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy mélységi grittang van - állapítod meg a nyomokból. Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. A háló a mélységi grittang köré tekeredik, hiába próbál szabadulni. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,23] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal súrolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő lánckesztyű felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Harci kalapáccsal megpöccinted a fémbontó szójer bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzsisak felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [33 pontot használtál fel, van még 127.]

id 103 30 idomítod a 103. szörnyet 30 pontért
Megkezded a mélységi grittang idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Jól haladt a mai tanulás. (Még 15 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [30 pontot használtál fel, van még 97.]

sze 102 elengeded a 102. szörnyet
Elengeded az uzbányt: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 97.]

fog 34 220 elfogod a 34. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 8 6 mozogsz délnyugatra, északra, nyugatra
[94,24] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Utad során felfedezel egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Találsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. Ráébredsz, hogy hibát követtél el, amikor egy lakott fészekbe másztál be. Egy fekete griff! (ld. enc.)

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a fekete griff jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a fekete griff jobb oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fekete griff bal oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a fekete griff a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a fekete griff testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a fekete griff testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a fekete griff. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 441 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy kőszáli disznó jelenlétét jelzi. Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a kőszáli disznó köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (558. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [94,23] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Meglengetve a harci kalapácsot a másikra rohansz. Harci kalapáccsal meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézpáncél felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzsisak felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,23] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy pattanóböde. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kicsit megvágod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Bronzpengével kicsit megvágod a pattanóböde testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Látsz egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 31.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[92,23] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kardszárnyú pocok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzpengével kicsit megvágod a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a kardszárnyú pocok komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronzpengével párszor súrolva eltalálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 116, gyógyulás: 0, összesen: -116 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+22 életerő.) Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [28 pontot használtál fel, van még 3.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

id 34 20 idomítod a 34. szörnyet 3 pontért
Megkezded a kőszáli disznó idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 17 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [3 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 68 keresed a 68. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy móleont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-8 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kőszáli disznó. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

KARDSZÁRNYÚ POCOK (152. SZÖRNY)
A kardszárnyú pocok nagytestű ragadozó, hosszú, rövid távú siklásra alkalmas kardszárnyakkal. Az alanori bölcsek szerint sötét, fekete mágikus rituális során hozták létre ezt az ölésre kiképzett, folyton a más élőlények vérére szomjazó szörnyet. A kardszárnyú pocok hihetetlenül fürge, ezért bármilyen fegyverrel is igen nehéz eltalálni. Emellett - talán mágikus örökségének köszönhetően - regenerálja a kapott sebeket. Általában fojtogató nyelvével szokott támadni, majd különlegesen éles kardszárnyaival közelebb tornászva magát, a szárnyak alatt rejtőző óriási, kitines borítású ollókkal próbálja ellenfelét felszabdalni.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 (15) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 6 (9) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 219/73 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 119/3 Pénz: 336 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/5
Eddig összesen 481 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 695 TP-t kaptál. Jelenleg 94 096 TP-d van. A következő szinthez még 25 904 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, erszényes elkarog, pordémon.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/27 (+2%) vágófegyverek: 5/98 (+30%) ütőfegyverek: 2/98 (+20%)
lőfegyverek: 9/2 (+5%) dobófegyverek: 5/53

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (100%) << harci kalapács (#174) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
92,23 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/42 2. nyomkövetés: 12/100 (+17%) 3. mászás: 9/33 (+7%)
4. csapdakészítés: 8/77 (+36%) 5. csapdaészlelés: 2/17 6. gyógyítás: 22/71 (+28%)
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/86 9. szörnyidomítás: 4/29 (+26%)
10. teológia: 7/82 (+3%) 11. taumaturgia: 2/48 12. versengés: 2/33
13. zene: 2/105 14. szörnyismeret: 7/79 (+20%) 15. zárnyitás: 4/70
16. vadászat: 4/37 17. bányászat: 11/106 (+34%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (idomítás alatt) státusz: OK
kőszáli disznó (#34) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 51.36 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 lánckesztyű (#230) 2 nyílvessző (#108) 1 rézpáncél (#71)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 kaja (#2) 2 rézdarab (#70) 6 sünmedve tüske (#14)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96
20
21
22
23
24
25
(92,23) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), kardszárnyú pocok (#152)
(93,23) pattanóböde (#145), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely
(94,21) topránypolip (#86), százfogú (#53)
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150)
(94,24) kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), fekete griff (#107), kőszáli disznók (#34)
(95,22) vaskohó (#155), 48. jellempróba, Raia oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(95,23) Sheran oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), fémbontó szójer (#150), uzbány (#102)

Üzenet küldése a karakternek