86. forduló, 88. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 13. 15h:07'
EZ A 1152. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
1153. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 18. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Bizsergető érzés fut szét a tagjaidban. Alig mered hinni az eszeddel, hogy a mágia mesteri tudójává váltál, de a szíved mást súg! Felemeled a kezedet, és kántálni kezdesz a titkos nyelven. Szivárvány szökken elő a földből, kapaszkodót nyújtva az égbe! Boldogan indulsz felfelé. A világosság egyre nagyobb, egyre kevésbé kibírható. Kinyitod a szemedet... Igen, már világos van, itt a reggel! Halványan emlékszel csak a kellemes és ígéretes álomra. A táborozás alatt meglátogatott A FÉNY hordozóinak hírnöke! De mintha most sokkal katonásabb lenne, mint amilyennek ismered. "Szedd magad rendbe, azt lépj be a REND-be!" - hadarja. "Mi van...?!" - akarod kérdezni, de amaz már tova is viharzott. Még ilyet...!
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 239. Kapsz 2 VP-t.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 239.]

v 185 elmormolod a 185. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 239.]

lm 4 mozogsz 4
Egy oldaljáratban tempózol tovább. [17. PONT.]
Folytatod a vízilabirintus felderítését. [16. PONT]
A szűk folyosón végigtempózva, beúszol egy nagyobb barlangba. [3. PONT]
Lassan, mindenfelé figyelve úszol végig a barlangfolyosón. [4. PONT]
[28 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 11 VP-t.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
A folyosó hirtelen kiszélesedik, a vízben szürke árnyak kavarognak. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vércápa az. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 16]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A folyosó hirtelen kiszélesedik, a vízben szürke árnyak kavarognak. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. {támadása: 14.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 16]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbtempózol. Újabb terem, furcsa vízinövényekkel. [6. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vércápa lakik itt. {max. életpontja: 59-88.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 16]

Elszántan ellenfeledre rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A sziklafaltól ellökve magad, könnyebben megy az úszás. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[28 pontot használtál fel, van még 183. Kapsz 11 VP-t.]

lm 8 22 23 mozogsz 8 22 23
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 16]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal megdöfködöd az étkezési homár farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy étkezési homár. {támadása: 16.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 16]

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár jobb hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 16]

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 8 VP-t.]

lm 24 25 26 mozogsz 24 25 26
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy étkezési homár az. Itt csata lesz. [védettséged: 16]

Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal többször eltalálod az étkezési homár nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a bal karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hamarosan egy étkezési homárt pillantasz meg. Itt csata lesz. [védettséged: 16]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod az étkezési homár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hirtelen egy étkezési homárt veszel észre magad előtt. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 16]

Meglengetve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 141. Kapsz 8 VP-t.]

lm 27 30 28 mozogsz 27 30 28
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hamarosan egy étkezési homárt pillantasz meg. {max. életpontja: 41-46.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 16]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a jobb karodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár ollóját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hamarosan egy étkezési homárt pillantasz meg. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 16]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal többször eltalálod az étkezési homár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár ollóját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 16]

Elszántan a másikra ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár ollóját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az étkezési homár ollója a jobb karodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod az étkezési homár farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 120. Kapsz 8 VP-t.]

lm 29 9 10 mozogsz 29 9 10
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy étkezési homár az. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 16]

Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az étkezési homár ollója. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szigonnyal megdöfködöd az étkezési homár jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy hatalmas barlangterembe értél. Vaksi barlangi halak raja spriccel szét előtted. [8. PONT.] Hirtelen egy étkezési homárt veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 16]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az étkezési homár ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[14 pontot használtál fel, van még 106. Kapsz 5 VP-t.]

f 391 kísérletezel a 391. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mászó-karperecet. (ld. enc.) 446 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 96. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 76. Kapsz 7 VP-t.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 73.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 14, 28.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

ÉTKEZÉSI HOMÁR (197. SZÖRNY)
Ezt az óriási méretű rákot azért hívják étkezésinek, mert gyakran megétkezi a területén lubickolókat. Mintegy másfél méter hosszú, testét pedig hatalmas páncél borítja, amelyet igen nehéz áttörni. Mindehhez hozzájárulnak az óriási ollók, amik szinte mindent szét tudnak roppantani. Szerencsére az étkezési homár nagyon lassú, így könnyű előle elmenekülni.

MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY)
Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 87. fordulód.

Erő: 16 (23) Szint: 19 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (47) Védekezés: 52 Menekülés: 30 % Életkor: 69/69 év
Egészség: 16 (23) Életpont: 465/397 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 27 (39) Varázspont: 362/362 Pénz: 1812 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 57/18 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 490 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 900 TP-t kaptál. Jelenleg 357 043 TP-d van. A következő szinthez még 92 957 TP szükséges. Trófeáid: őrült varázsló, Ciang Csí, Barnega. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 21
dobófegyverek: 18

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
144,63 mezőn táborozol, a 83. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton
JLKzott minoszkúpok: 83

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 5 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 31 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 7
13. harcművészetek: 8 14. zene: 11 (+1) 15. szörnyismeret: 6
16. pszi: 9 (+1) 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 6
19. bányászat: 2 20. úszás: 7 21. főzés: 8

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Zinthurg (#180), gnóm szolgáló (#181)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vízlélegzés (#185) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 halcsont (#390)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
41 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 vasérc (#152) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

143 144 145
62
63
64
(144,63) vércápa (#193), étkezési homár (#197)

Üzenet küldése a karakternek