Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 24. 10h:24' EZ A 370. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD 371. játékheted kezdete: febr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal súrolod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | használod a 70. pszi képességet |
dd 96 107 129 | eldobod a 96. tárgyat a 107. tárgyat a 129. tárgyat |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 7 4 1 | t. energia kisütése: 7 4 1 |
ek 273 11 206 | t. energia kisütése: 273 11 206 |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az élőholt sullár testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (8 életpontot sebezve). Az élőholt sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az élőholt sullár feléd rúg, de nem talál el. Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor súrolod az epokitféreg testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (10 életpontot sebezve). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (11 életpontot sebezve). Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [172,63] Továbbra is alacsonyhegység. Észreveszel egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Rhiannon Daddy, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 bronzkulcsot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy elhagyott bánya van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 12 életpontot sebeztél. Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion bal karját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal súrolod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2002 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [171,63] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet jobb lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal egy irtózatos ütéssel felvágod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
dd 65 123 268 | eldobod a 65. tárgyat a 123. tárgyat a 268. tárgyat |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [170,61] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy homokvarány. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet.
im | imádkozol |
m 8 | mozogsz északra |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a kétfejű troll jobb fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kétfejű troll bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A kétfejű troll karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-21 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Zinthurg pallossal kissé megkarcolgatod a woorgard testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. Kritikus ütés! (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 23, gyógyulás: 44, összesen: +21 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (10 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [172,59] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
(Továbbmész...) [173,58] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy tűzfőnix lábát masszírozza. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés harci gromak lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor meglegyinted a tüskés harci gromak bal vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal súrolod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (9 életpontot sebezve). A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 2, összesen: -1 ÉP}
im | imádkozol |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
ÉLŐHOLT SULLÁR (216. SZÖRNY) Micsoda bizarr mágia képes egy ilyen ártatlan növényevőt örökös élet nélküli élőhalottságra kárhoztatni? Nos az biztos, hogy az élőholt sullár már nem az a szerencsétlen kis növényevő, aki volt. Tüzesen izzó szemeivel, törött, és ezért éles fogaival, rothasztó leheletével méltó pokolparipája a Thargodanoknak is. Nem csoda, hogy jobb hátas minden földi lénynél. |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY) Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT) Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens. |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 18 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 21 (32) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 19 (28) | Életpont: | 301/450 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 31 (38) | Varázspont: | 531/300 | Pénz: | 375 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 164/58 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/56 | szúrófegyverek: | 1/35 | vágófegyverek: | 23/82 (+12%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | dobófegyverek: | 21/40 (+18%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/87 | 2. nyomkövetés: | 25/36 (+18%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 5/58 (+118%) | 5. csapdakészítés: | 11/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 1/52 |
7. gyógyítás: | 1/71 (+8%) | 8. titkosírás: | 1/0 | 9. felderítés: | 4/26 |
10. szörnyidomítás: | 5/26 | 11. teológia: | 29/7 (+46%) | 12. taumaturgia: | 29/13 |
13. versengés: | 2/15 | 14. szörnyismeret: | 10/46 (+40%) | 15. pszi: | *19/100 (+25%) |
16. zárnyitás: | 1/9 | 17. vadászat: | 1/38 | 18. bányászat: | 2/27 |
19. úszás: | 2/52 | 20. főzés: | 8/63 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
3.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: kasztrp.fejlesztés (113) gyógyító totem (116) illúziók világa I. (160) kaszt.kiteljesedés (166) beszéd állatokkal (171) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) mágikus kisülés (218) fantomharc (234) önismeret (236) kritikus ütés (240) a butaság ára (273) teljes illúzió (309) a bolondok mágiája (384) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 144 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2924. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | bakkura csizma (#96) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 7 | kaja (#2) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szöges páncél (#65) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
18 | arany (#50) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | ragasztó (#83) |