86. forduló, 88. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 24. 8h:58'
EZ A 108. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
109. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,50] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+43 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 189.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+10 varázspont.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ragyás burástya.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Eláraszt a sav. (23 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ragyás burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 159.]

ef 7 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] A befejezéshez még 1303 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 99.]

m 6 6 8 mozogsz nyugatra, nyugatra, északra
[91,50] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [90,50] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt templomot. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Trystana Sheen.


(Továbbmész...) [90,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [33 pontot használtál fel, van még 66.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[91,48] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [92,47] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy süvítő rája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [93,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász tatu nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A vadász tatu szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Dornodon tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy purifikátor trófea és egy köpködő bruhatag trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Odébbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [33 pontot használtál fel, van még 33.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,48] Még mindig bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nektoraf. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a nektoraf testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 36 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 21 életpontot vesztettél. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [93,49] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy sünmedve. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Találsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy pszi elementál. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 10.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 7.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hűséges követője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 17 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 13 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 198/42 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 71/2 Pénz: 238 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 10/0 EFejl: 6
Eddig összesen 297 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1700 TP-t kaptál. Jelenleg 47164 TP-d van. A következő szinthez még 836 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, kérődző etra, ryuku gárdista. A 78. fordulódban 100 arany került a bankszámládra. 109 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7/71 (+1%) vágófegyverek: 1/1 ütőfegyverek: 16/97 (+9%)
lőfegyverek: 15/54 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/89 (+20%) 2. nyomkövetés: 15/22 (+24%) 3. mászás: 3/98
4. csapdakészítés: 7/22 (+7%) 5. gyógyítás: 43/52 (+22%) 6. titkosírás: 1/20
7. felderítés: 2/72 8. teológia: 2/40 (+4%) 9. taumaturgia: 3/91 (+12%)
10. szörnyismeret: 7/22 11. vadászat: 10/85 12. bányászat: 1/65

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

Összsúly: 40.18 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,49) Elenios oltár
(90,50) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(91,50) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(92,47) süvítő rája (#113), Raia oltár
(92,50) ragyás burástya (#111)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 41. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), egy alakváltó férfi
(93,48) nektoraf (#355), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(93,49) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), pszi elementál (#221)

Üzenet küldése a karakternek