85. forduló, 87. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 10. 12h:07'
EZ A 110. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
111. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

ZYON KALANDJAI


126 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,106] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az acélkolosszus (ld. enc.), a fekete griff (ld. enc.), az elit palotaőr (ld. enc.), a tüskés harci gromak (ld. enc.), a hadroszaurusz (ld. enc.), az óriásféreg (ld. enc.), az ongóliant hadúr (ld. enc.), a részeg kalandozó (ld. enc.), a quwarg harcos (ld. enc.) és a gnóm boltos (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) jellempróbát (ld. enc.), két kard szimbólumot (ld. enc.), villám szimbólumot (ld. enc.), szent jogart (ld. enc.), vasvértet (ld. enc.), karbin plazmát (ld. enc.), xirnox szivet (ld. enc.) és purifikátor hájat (ld. enc.). A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 243.]

fkt 29 10 felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

fkt 249 3 felt. készítesz a 249. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[77,106] Tovább barangolsz a fák között. Ez az óriási, misztikus rengeteg a Szürke Erdő. Sokak szerint direkt kapcsolata van az itt élő lényeknek az innét keletre magasodó, rejtélyes és hatalmas Szürke hegyekkel.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő sérült lebegő gomba mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó egyik csápját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 318 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [78,106] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy vízionár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte előtt mondja fel a szolgálatot. Talán az iszonyatos sokknak köszönhető, hogy egy pillanatra még magadhoz térsz a "halálból", és ráébredsz, hogy milyen csúnya illúzióvarázsnak estél áldozatul. [6 életpontod maradt.] Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+63 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+67 életerő.) Látsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 aranyló ugarhéjat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 249 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [79,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [100 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[80,106] A bozótost sűrű erdő váltja fel.


(Továbbmész...) [81,106] A terep továbbra is sűrű erdő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,106] Fák, mindenütt csak fák.

[24 pontot használtál fel, van még 119.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[83,106] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Métely került az utadba. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (29 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Métely bal karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Métely ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Métely farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a Métely testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a Métely megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A Métely farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 773 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 84, gyógyulás: 13, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+71 életerő.)

(Továbbmész...) [84,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 326 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mérges nyukmár csáprágóját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmaival a mérges nyukmár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
108 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 9 aranyat. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 mozogsz keletre
[86,106] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [20 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 4. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 19.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Valami mozgolódik a hasadban. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

ACÉLKOLOSSZUS (35. SZÖRNY)
Az acélkolosszusokat a Fairlight-ot követő főmágusok kreálták, különféle őrző, felderítő és egyéb feladatok ellátására. Te legfeljebb, mint bankokat vigyázó biztonsági őröket láthatod őket. Az acélkolosszus mintegy négy méter magas, pusztításra és rombolásra tökéletesen alkalmas, varázslatokkal animált szörny. Anyaga, és az őt védő varázslatok miatt közel elpusztíthatatlan. Pusztító ereje felülmúlja szinte minden, a természetben élő szörnyetegét. Ha harcba keveredsz egy ilyennel, halottnak tekintheted magadat már a csata kezdetén.

FEKETE GRIFF (107. SZÖRNY)
Ez egy igen ritka, félig madár, félig hüllő szörnyeteg. Pikkelyes teste, szárnyai tökéletesen feketék, csak szemei világítanak vörösen. Sokak szerint összeköttetésben áll a holtak birodalmával. Az biztos, hogy csípése gyakran bénító mérget hordoz. Néha beszélnek egy speciális, obszidián bőrű fajtáról is, amely képes életenergiát elszívni áldozatából, de ilyennel szerencsére még senki sem találkozott. Legyőzéséhez legalkalmasabb talán valamilyen éles fegyver.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

HADROSZAURUSZ (162. SZÖRNY)
Hát igen, ezeket a békés növényevő kacsacsőrű dinókat kissé túlzás szörnynek nevezni. Tehén módra legelésznek, és birka módra tűrik, hogy a tyrexek és raptorok nap, mint nap irtsák őket. Ha megtámadsz egyet, persze védi magát - ne felejtsd el azért, hogy a hadroszaurusz több tonnát nyom! - de valószínűleg így is könnyű dolgod lesz. Feltéve, ha elég türelmes vagy a hústorony hosszadalmas lemészárlásához. És feltéve, hogy nem egy mutáns hadroszauruszra bukkantál, amelynek diónyi agyát néhány pajkos kedvű mágus - felfoghatatlan technológiával - varázstudással ruházta fel! Persze az ilyen elég ritka, valószínűleg eggyel sem fogsz találkozni.

ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY)
A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet.

ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY)
Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni.

RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL)
A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

JELLEMPRÓBA

KÉT KARD SZIMBÓLUM (144. TÁRGY)
A két apró, keresztbe rakott acélkard egy ezüstláncra van felerősítve - ez Tharr, a háború istenének szent szimbóluma. Megmarkolva, máris erősebbnek érzed magad - amíg viseled, kettővel magasabb az erőd. A két kard szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

VILLÁM SZIMBÓLUM (145. TÁRGY)
A sárgarézből csiszolt villám alakú lemez Fairlight, a mágia istenének szimbóluma. Még arra az időszakra emlékeztet, amikor a főmágus még halandóként, a villámok varázslójaként járta a földet. Amíg viseled, kettővel magasabb az ügyességed. A villám szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.

VASVÉRT (164. TÁRGY)
Igen, előbb-utóbb meg kellett, hogy ismerd az egyik legnehezebb, de egyben fantasztikus védelmet nyújtó páncélt! Az elkészítése igen munkás, egyenként kell a vaslemezeket kikalapálnod és azután felszögelned egy előre elkészített bőrpáncélra. Összesen 20 darab vasércre van szükséged, amelyet egy vaskohónál, 30 pirkit elégetésével tudsz megolvasztani. A lemezeket kőkalapáccsal kalapálod ki, és mindehhez legalább 6-os bányászat szakértelem szükséges. Bár a vasvért 10-es védettséget nyújt, nem árt, ha azt is tudod, hogy igencsak súlyos, jócskán megnöveli a megterheltségedet! Elkészítése 60 TVP-be kerül.

KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY)
A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG SMARAGDJA (1115. TÁRGY)
Hihetetlen, ahogy a mesés Örökkévalóság Gyémántja egyik reggelre Smaragddá változik! Ez az ősi relikvia mindig tud meglepetésekkel szolgálni. A gyémánt ezernyi apró csiszolt lapkáját is gyönyörködve csodáltad, de ez a mindent magába fogadó, a fű selymes zöldjét, a tengermély haragos zöldjét és még ki tudja hányféle élményt egyesítő csoda mindent felülmúl. Ahogy megtapintod, azonnal érzed a tüzet a smaragdban - nyilvánvalóan, a smaragd ereje nőtt. Izgatottan reméled, hogy még korántsem érte el végső fejlettségét. A mágikus drágakő evolúcióját sajnos nem lehet siettetni, kizárólag az idő az egyetlen tényező.
A smaragd speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +30 max ép-t, +20 max vp-t, +1 szerencsét és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 25 Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 230/115 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 98/57 Pénz: 116 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/3 EFejl: 2
Eddig összesen 353 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2453 TP-t kaptál. Jelenleg 74345 TP-d van. A következő szinthez még 655 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, ork bérgyilász, varkaudar bajnok. A 10. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 4 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/21 szúrófegyverek: 19/46 (+12%) ütőfegyverek: 4/60 (+7%)
lőfegyverek: 14/76 (+9%) dobófegyverek: 2/45

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/109 (+10%) 2. nyomkövetés: 3/70 3. mászás: 6/45 (+8%)
4. csapdakészítés: 9/1 (-5%) 5. csapdaészlelés: 1/71 6. gyógyítás: 45/87 (+87%)
7. titkosírás: 3/65 8. felderítés: 2/79 9. teológia: 5/72 (+20%)
10. versengés: 1/47 11. zene: 5/108 (+20%) 12. szörnyismeret: 4/80
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 7/103 15. bányászat: 9/105
16. főzés: 4/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
manifesztátor (#124), szeppent rákfatty (#186), fémbontó szójer (#150), vérfürdető magszim (#148), epokitféreg (#147), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 17 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552.

Összsúly: 73.47 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 8 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 huhogó bibe (#332)
10 madártoll (#112) 1 Métely páncélja (#1562) 8 ugh méreg (#166)
60 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(77,106) lebegő gomba (#39), karmazsin huhogó (#185)
(78,106) vízionárok (#66), grok-képződmény (#149), Raia oltár, 42. jellempróba, drasmólyom (#60), púpos burástya (#92)
(83,106) tetemember (#123), Métely (#7000)
(84,106) 27. jellempróba
(85,106) proteinfecske (#139), mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(86,106) vérszomjas csüldő (#114), Sheran rúnaköve

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009. nov. 28-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Szamuráj bemutató, nyolcszemélyes csocsóverseny! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés! Emellett a vadonatúj HKK kiegészítő, a Végzetúr is először itt lesz kapható, 8-fős mini villámversenyeken indulhatsz és nyerhetsz! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az TF olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24. kedd. Várunk szeretettel nov. 28-án! A Beholder Kft. munkatársai.
2009.10.09 16:40 Változások a számládon! Zseton hozzáadása: 20 If. hozzáadása : 0 Oka:
2009.10.09 16:41 Változások a számládon! Zseton levonás: 20 If. levonás: 0 Oka:
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csillagapród képesség beszúrásakor a kőbőr (507) kiírása, és az új képességek enciklopédiája elcsúszott, ezeket javítottam.
- Bekerült a játékba átmenetileg egy kiíratás, amely a csaták végén kiírja a lőfegyver fejlődés esélyét ill. annak mértékét.
* Bekerült a 449,19-es mezőre egy új küldetésadó épület. A küldetéssorozat végrehajtása a császárvárosba való bejutáshoz szükséges.
* A hósárkány pajzs és a szerencse gyűrűje átadható lett, de a pajzs használatához minimum 45. szint kell, a gyűrű használatához min. 30. szint.
* A "Látogasd meg az istenek csarnokát!" küldetést lecseréltük egy olyan küldetésre minden istennél, amit az új fejlesztésben lehet teljesíteni.
* Ryuku császárváros: most már nem csak gyalog, hanem teleporttal is be lehet menni, ha valaki teljesítette a megfelelő küldetéseket.
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.
* Alanor környékére bekerült a hiányolt 38-as TK.

Üzenet küldése a karakternek