85. forduló, 87. forduló, Bazalt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 26. 9h:12'
EZ A 106. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
107. játékheted kezdete: márc. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5858
SZÁMLA : XXXX

BAZALT KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.)

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+35 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 193.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 193.]

fkt 114 30 1 felt. készítesz a 114. tárgyat (30 darabot)
fkt 114 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

fkt 36 2 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (2 darabot)
fkt 36 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+12 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 183.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 178.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+35 varázspont.) IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [30 pontot használtál fel, van még 138.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+34 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 108.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 103.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 98.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 93.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 88.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 83.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+30 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 53.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[92,11] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy halálhozó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó jobb szárnyát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 10 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel megcsapod a halálhozó jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 168 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy megsebesített nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,13] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sérült törpemammut. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy mély kutat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 227 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bazalt , egy fekete, hosszú hajú, barna szemű troll férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd sárga. Sheran ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 12 Merészség: 10/1 Magasság: 254 cm
IQ: 27 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 484 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 (18) Életpont: 185/51 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 124/92 Pénz: 169 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/7 EFejl: 4
Eddig összesen 210 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 928 TP-t kaptál. Jelenleg 32079 TP-d van. A következő szinthez még 921 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, bibircsók-óriás, kérődző etra. A 77. fordulódban 495 arany került a bankszámládra. 561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 15 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 27
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. taumaturgia: 9 11. versengés: 1 12. harcművészetek: 13
13. zene: 12 (+1) 14. szörnyismeret: 3 15. zárnyitás: 10
16. vadászat: 11 17. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.

Összsúly: 56.75 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 98 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 arany (#50) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
59 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,11) Fairlight oltár, 48. jellempróba, halálhozó (#419)
(92,12) patak, 32. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(92,13) törpemammut (#115), mély kút (#93)

Üzenet küldése a karakternek