85. forduló, 87. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 14. 9h:04'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,25] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 183.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 181.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[96,26] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manifesztátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [96,27] Még mindig bozótos. Észreveszel egy móricserjét. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely keletről folyik nyugatra. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sullár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a sullár jobb első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével épp hogy eltalálod a sullár testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Szarvaival a sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzpengével kicsit megvágod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. [36 pontot használtál fel, van még 145.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szárazság. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt. 2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! 3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 115.]

szm 92 megölöd a 92. szörnyet
Unod már, hogy ez a púpos burástya állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzpengével néhányszor megcsapod a púpos burástya farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 115.]

fog 34 221 elfogod a 34. szörnyet a 221. tárggyal
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[95,26] A bozótost dombság váltja fel. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzpengével kicsit megvagdalod a pattanóböde tüskés bőrét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzpengével néhányszor súrolod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a pattanóböde kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.

(Továbbmész...) [94,25] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (4 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzpengével néhányszor megcsapod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [94,24] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kőszáli disznó. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. (ld. enc.) Felfedeztél egy csillezsályát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Lehet, hogy a fészek tartalmaz kincset is, de úgy látszik, először más veszéllyel kell szembenézned. Egy griffőniksz! (ld. enc.)

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a griffőniksz tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzpengével végigvagdosod a griffőniksz farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Belecsipked a griffőniksz a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a griffőniksz fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a griffőniksz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A griffőniksz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 pirkitet. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 szent jogart (ld. enc.). Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (558. épület.)
[70 pontot használtál fel, van még 45.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,23] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy fémbontó szójer került az utadba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Meglengetve a harci kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Harci kalapáccsal súrolod a fémbontó szójer jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő nagy bronzkulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Harci kalapáccsal súrolod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [94,22] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [94,21] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 21.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Megmarkolva a bronzpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével párszor kilyukasztod a százfogú testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy topránypolip!

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a topránypolip puha testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 7.]

id 34 20 idomítod a 34. szörnyet 7 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [7 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁRAZSÁG (48. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ellenfeledre szárazságot bocsátva, elpárologtatod a szervezetében levő vizet. Azonkívül, hogy a másik veszít némi életpontot, rettenetesen szomjazni fog. Ez különösen akkor hasznos, ha rálépsz egy másik kalandozóra, és a harc folyamán a szárazságot használod: következő fordulója elején a szomjazás miatt alig fog gyógyulni. Az anyagi komponens egy csepp víz, és persze el kell költened 6 VP-t.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

SZIKLAFÉSZEK (167. TEREPTÁRGY)
A magashegység elhagyatott sziklái között, a szédítően magas sziklafalon megpillantasz egy fészket. Milyen óriási madár képes ilyen magasra repülni, ilyen hidegben megélni? És vajon mi lehet a fészekben? Tojás? Vagy valamilyen kincs? Érdemes lenne megpróbálni... Csakhogy mindez hegymászóhoz illő feladat - egy mászókampó nélkül vagy 6-osnál kisebb mászás szakértelemmel akár meg se próbáld. Ha nagyon kíváncsi vagy, és van mászókampód, használd, és lásd, mi történik! Ez a tevékenység 24 pontba kerül.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

GRIFFŐNIKSZ (106. SZÖRNY)
Ez a sas méretű grifflény magas sziklák között épít fészket. Vállalkozó kedvű kalandozók gyakran másznak meg meredek falakat azért, hogy megszerezhessék mágikus erejű tojását. Azonban a griffőniksz minden elégető lehelete még a legtapasztaltabbakat is könnyedén a magasból aláhulló széndarabbá változtathatja. Sokak szerint a tűzköpet a madár által lenyelt és pirkitté átalakított kődarabok eredménye.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. Nem használod el jogart akkor, ha nem hiányzik legalább 50 ÉP-d. Ha akarod, meg adhatsz a használatnál egy 2. paramétert. Ebben az esetben a jogart akkor használod el, ha legalább ennyi életpontod hiányzik, mint amennyit a 2. paraméterben megadtál.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 (15) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 14 (17) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 219/166 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 119/0 Pénz: 336 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/9
Eddig összesen 478 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 156 TP-t kaptál. Jelenleg 93 401 TP-d van. A következő szinthez még 26 599 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, erszényes elkarog, pordémon.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/25 (+1%) vágófegyverek: 5/68 (+54%) ütőfegyverek: 2/78 (+10%)
lőfegyverek: 8/97 (+10%) dobófegyverek: 5/53

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (100%) << harci kalapács (#174) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,21 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/42 (+11%) 2. nyomkövetés: 12/83 (+8%) 3. mászás: 9/26 (+7%)
4. csapdakészítés: 8/41 (+10%) 5. csapdaészlelés: 2/17 6. gyógyítás: 22/43
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/86 9. szörnyidomítás: 3/103
10. teológia: 7/79 (+6%) 11. taumaturgia: 2/48 (+17%) 12. versengés: 2/33
13. zene: 2/105 (+8%) 14. szörnyismeret: 7/59 15. zárnyitás: 4/70
16. vadászat: 4/37 17. bányászat: 11/72 (+32%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 484 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 54.38 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 70 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 9 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108)
3 pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 1 szent jogar (#150) 2 vasérc (#152)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97
20
21
22
23
24
25
26
27
28
(94,21) mély kút (#93), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, százfogú (#53), topránypolip (#86)
(94,22) mélységi grittangok (#103), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), Tharr oltár, 29. jellempróba
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), nyuhaj karbin (#110)
(94,25) bibircsók-óriás (#120), Raia oltár, világítótorony (#156), érclelőhely
(95,26) pattanóböde (#145), a 48. labirintus bejárata, érclelőhely
(96,26) oltár, manifesztátor (#124)
(96,27) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), patak, Sheran oltár, sullár (#101), púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek