85. forduló, 87. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 24. 9h:05'
EZ A 115. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
116. játékheted kezdete: máj. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,56] koordinátán.
Alig szenderedsz el, máris arra eszmélsz, hogy csaholó bolhakutyák vesznek körül. Megpróbálsz lesújtani fegyvereddel, de mindig épp ütőtávolságon kívül maradnak - úgy látszik, terelgetnek valamerre. Követed őket. Hamarosan egy kőkupachoz értek. Valaha egy oltár lehetett, de hogy melyik istené, nem igazán tudod megmondani. Ahogy vizsgálódsz, hirtelen egy ködszerű kép jelenik meg az oltár felett. Egy apró, erdei tündérkére emlékeztető lény képe. Magas, izgatott hangon kezd csivitelni. Arról beszél, hogy ő Sheran, a természet istenének küldötte, és szeretné, ha az oltárt újjáépítenéd. Már épp hozzálátna, hogy elmondja, milyen áldozatot mutass be Sherannak, hogy kapcsolatba tudj vele lépni, amikor magadhoz térsz, és kiderül, hogy mindez csak álom volt. Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy vadász tatu nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 221.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

tno 2 3 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

vi 5 3 30 viselkedésed: 5 3 30
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 33 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 216.]

kf 278 287 kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat a 287. tárggyal
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 216.]
A nyakadba akasztod a Tharr Keresztjét. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2369 mozogsz
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 8 között kell lennie.

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[80,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy süvítő rája. {max. életpontja: 52-55.} Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [81,56] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty bal oldalát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 851 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy zombi áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a bal oldaladon. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 402 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41045.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [24 pontot használtál fel, van még 192.]

kt 17 10 elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 szögletes követ. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[82,57] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmos tankány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmos tankány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy csontváz áll veled szemben. {védettsége: 13 szúró, 13 vágó, 4 ütő ellen.}

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt mágus.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod az élőholt mágus testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 404 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41255.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy sullár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sullár meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mágus.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 406 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41465.

(Továbbmész...) [84,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy sörényes ubuk. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-9 életpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 56 életpontot! Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 408 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41675.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 3 mozogsz délkeletre
[85,60] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő emberevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő jobb oldalát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus jobb vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mágus testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 73 életpontot! Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 25 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 410 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41885.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM " [10 pontot használtál fel, van még 122.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Semmi fényt nem látsz odabent. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 6 6 1 mozogsz 6 6 1
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [6. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tetemember. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tetemember rotható húsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tetemember bal oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A tetemember leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 30 arany, 1 ezüst gyűrű és 1 fűszertartó. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 97.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,60] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Látsz egy tűzbokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt mágus.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 412 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42095.
Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 87.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 77.]

kt 1215 8 elkészíted az 1215. tárgyat (8 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[83,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Shanon Dhar Wermon egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc bal karját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A láplidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy óriás csontváz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz sárga bordáit. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az óriás csontváz testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 414 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42305.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [82,59] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy sírlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy autentikus vámpír.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 927 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 416 (limit: 640), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42515.
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
Összeakadsz Sebeskéz Terithiellel. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bőrpáncélt, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy saválló fülbevalót, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ragyás burástya trófea, egy Quirov trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[20 pontot használtál fel, van még 57.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: h 234 1 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [1 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 23 fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 17 Merészség: 5/1 Magasság: 151 cm
IQ: 24 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 18 Életpont: 229/137 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (23) Varázspont: 206/9 Pénz: 2568 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 925 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 282 TP-t kaptál. Jelenleg 237 987 TP-d van. A következő szinthez még 22 013 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, élőholt mágus, óriás csontváz. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/100 (+2%) szúrófegyverek: 17/80 (+9%) vágófegyverek: 6/74
ütőfegyverek: 8/20 (+32%) lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 21/98 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (250%) << mandibulakasza (#127) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
82,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 86

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/26 (+30%) 2. nyomkövetés: 24/67 (+19%) 3. mászás: 3/98
4. csapdakészítés: 10/19 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/2 6. gyógyítás: 14/6
7. titkosírás: 2/10 8. felderítés: 2/22 9. szörnyidomítás: 4/40
10. teológia: 5/43 (+9%) 11. taumaturgia: 11/44 (+15%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 1/35 14. harcművészetek: 15/15 15. zene: 1/63 (+1%)
16. szörnyismeret: 8/70 (+20%) 17. pszi: 1/29 (+5%) 18. zárnyitás: 2/44 (+6%)
19. vadászat: 4/42 20. bányászat: 14/98 (+22%) 21. főzés: 4/50 (+20%)
22. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
manifesztátor (#124), vízionár (#66), süvítő rája (#113), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) energiatüskék (#29) >> massza (#217)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176) tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 892 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 82.56 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 kaja (#2) 1 vas dobónyíl (#189) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 16 bomló esszencia (#2367) 1 deus ex machina (#1)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 keg gomba (#1615)
7 kerek kő (#19) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
4 rákfatty váladék (#333) 1 rókafarok (#124) 1 sullár hólyag (#168)
9 szögletes kő (#17) 2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
2 trikornis szarv (#198) 5 ubuk tüske (#131) 2 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

78 79 80 81 82 83 84 85 86
55
56
57
58
59
60
61
(80,56) mély kút (#93), Raia oltár, 34. jellempróba, süvítő rája (#113)
(81,56) olvasztókemence (#86), Raia oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), zombi (#49), óriás csontváz (#176)
(82,57) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), karmos tankány (#137), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(82,59) Dornodon oltár, 37. jellempróba, barátság szent tüze (#484), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), Sebeskéz Terithiel (2667. kalandozó)
(83,58) oltár, 41. jellempróba, sullár (#101), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(83,60) Dornodon rúnaköve, 43. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), manaelementál (#290), láplidérc (#352), óriás csontváz (#176), manifesztátor (#124)
(84,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, sörényes ubuk (#89), óriás csontváz (#176), csontváz (#48)
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, 29. jellempróba, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), manaelementál (#290), csontlepke (#746), élőholt mágus (#175)
(85,60) emberevő (#119), élőholt mágus (#175), csontváz (#48), a 35. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek