85. forduló, 87. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 11. 9h:07'
EZ A 100. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
101. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-17] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 251.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[44,-18] Füves síkságra érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy törpemammut. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a törpemammut testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a törpemammut bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [43,-19] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy evaporőr. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Mohón iszol belőle. Feltöltöd a vizestömlőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy sörsátor van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [42,-20] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Észreveszel egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Van itt egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elf testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf párszor épp hogy megérintgeti a jobb karodat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elf bal oldalát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf kicsit megbökdösi a testedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. {Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


Összefutsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű törpe férfival. Kurta szakálla és rövid bajsza van. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a törpe bal karját. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Bronzhegyű lándzsával a törpe megdöfködi a bal lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a törpe megböki a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpe nyakát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Bronzhegyű lándzsával a törpe néhányszor megkarcolja a testedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a törpe megböki a testedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


Összefutsz Fullánkkal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [39 pontot használtál fel, van még 212.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. [60 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 15 arany.] Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 45 eladod a 45. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 87 eladod a 87. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 100 5 eladod a 100. tárgyat 5
Eladtál 5 aranyló ugarhéjat. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ea 44 eladod a 44. tárgyat
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

be 537 bemész az 537. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Acélfejű Duirgan vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db,
szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
rövid íj (#107) 16 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
kvazár sisak (#266) 140 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db, méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, bronzpajzs (#89) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 12 ap /db,
bronzsisak (#88) 9 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 20 ap /db,
vasvért (#164) 82 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 202.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlbrakgárhhum, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
darázsfarok (#654) 28 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
jegygyűrű (#736) 100 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, hattyútoll (#1222) 2 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 3 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
darázsfarok (#654) 14 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db,
fabontó (#106) 5 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, lapkorong (#80) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db, mérleg (#81) 8 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db,
mutáns csont (#331) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sámán erszény (#650) 10 ap /db,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szuperkötél (#209) 2 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, téfea-agy (#172) 8 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 197.]

ea 1113 2 eladod az 1113. tárgyat 2
Eladtál 2 varkaudar csontot. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[43,-20] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Pusztuljon az összes Dornodon hívő és Dornodon! Shadowfighter " Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt erődítményt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Barátság Szelleme Benned alszik. Ébreszd fel őt! - Igaz Barátok " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

(Továbbmész...) [44,-20] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy patak van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy süvítő rája közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tintacsiga. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe világosról normálisra változott. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 szögletes kő. Elrakod.

(Továbbmész...) [45,-19] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy agglomerátor került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 161.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[46,-19] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy grákó denevér nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod a grákó denevér testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A grákó denevér állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-18] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy bombagoly. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Elszántan a másikra rontasz. Bronzpengével egy hatalmas csapással felmetszed a bombagoly puha fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bombagoly csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 137.]

f 213 kísérletezel a 213. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

gyk 126 50 gyakorolsz a 126. tárggyal 50 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[50 pontot használtál fel, van még 77.]

f 83 kísérletezel a 83. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 67.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 57.]

f 49 kísérletezel a 49. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 44.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 14 fejleszted a 3. tulajdonságodat 14 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 30.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOMBAGOLY (79. SZÖRNY)
Bár ez a lény a bagolyra hasonlít leginkább, annál jóval nagyobb és veszedelmesebb. A harcban nem annyira a gyorsaságra, hanem félelmetes súlyfölényére alapoz: Egy faágról leveti magát, egyenesen az ellenfelére, és megpróbálja a földre teríteni. Éles csőrével ezután szétszaggatja áldozatát. A húsdarabokat, amelyeket nem bír elfogyasztani, magával hurcolja a fészkébe. Bombaglyot csak erdőben találhatsz.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 86. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 14 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 55/55 év
Egészség: 19 Életpont: 211/194 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 52/24 Pénz: 154 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 539 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 239 TP-t kaptál. Jelenleg 62 943 TP-d van. A következő szinthez még 12 057 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, karmos tankány, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 8 (+1)
ütőfegyverek: 18 dobófegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,30 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 16
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. zene: 3 11. szörnyismeret: 4 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 3 14. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Risara (#1529)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 78.64 kg Megterheltség: 135%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aranyló ugarhéj (#100) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bumeráng (#249)
1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45) 2 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
61 arany (#50) 1 evaporőr háj (#105) 1 fáklya (#36)
1 grákóbőr (#41) 1 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
1 szögletes kő (#17) 4 tinta (#101) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45 46 47 48
-21
-20
-19
-18
-17
-16
(42,-20) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130), egy elf nő, egy törpe férfi, Fullánk (6113. kalandozó)
(43,-20) útonálló (#130), tavacska, erődítmény (#488)
(43,-19) evaporőr (#69), patak, Raia oltár, 22. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve
(44,-20) Tharr oltár, 9. jellempróba, süvítő rája (#113), tintacsiga (#74)
(44,-18) Elenios oltár, 24. jellempróba, törpemammut (#115)
(45,-19) agglomerátor (#138)
(46,-19) grákó denevér (#25)
(47,-18) bombagoly (#79)

Üzenet küldése a karakternek