84. forduló, 86. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 20. 12h:41'
EZ A 119. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
120. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 2

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 250.]

* 3. KP: h 234 15 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [15 pontot használtál fel, van még 235.]

tps 3 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 232.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
H 234 15 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

fkt 116 7 felt. készítesz a 116. tárgyat (7 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ff 123 9 2084 felt. fegyverváltás: 123 9 2084
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << bunkósbot << vaskard. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

vi 3 viselkedésed: 3
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb szörnyeket támadod meg. Merészségi szinted ettől kezdve 3. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 mozogsz nyugatra
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre rontasz. Bunkósbottal párszor keményen megütöd az orgyilkos bal karját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Bunkósbottal párszor keményen megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 224.]

ea 396 20 eladod a 396. tárgyat 20
Eladtál 20 álomport. 20 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 mozogsz keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot ellenfeledre ugrasz. Bunkósbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Bunkósbottal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 216.]

be 685 bemész a 685. épületbe
Közeledtedre egy világos tunikába öltözött, nyakában vastag láncon míves pecsétnyomót viselő gnóm fordul feléd. - Á, újra itt! Látom, otthonosan érzed magad. Na mesélj, mi történt veled mostanában? Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. - Büszke vagyok rád! Csak így tovább! Esetleg van kedved további feladatokhoz? - Ahogy bólintasz, a másik elvigyorodik. Elrakja a kért tárgyat. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 pszi kő. (ld. enc.)] - Elbúcsúzol a gnómtól és belevegyülsz a város nyüzsgő forgatagába. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-70 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Aztán rádöbbensz, hogy megismerted testednek egy új erőforrását. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (pszi: 1. szint). (ld. enc.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 206.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 64 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 201.]
[A parancs tárolásra került.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 350 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [75,57] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny hideget lehel! Csontodig hatol a hideg. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 177.]

ep 155 150 építed a 155. tárgyat 150 pontért
A munkában a gorombilla segít. Elkezdesz építeni egy vaskohót. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a vaskohó. 55 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [95 pontot használtál fel, van még 82.]

kt 182 1 elkészíted a 182. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vashegyű lándzsát. Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 52.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[76,56] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [78,54] A sík vidéket bozótos váltja fel. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 móri gyümölcsöt. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: tpf 13 0 0 TVP elővétele: 13 pontért
Felszabadítottunk neked 3 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 9.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt fal föl a gorombilla. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

PSZI
A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak.

PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.]

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 85. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 15 Merészség: 3/4 Magasság: 180 cm
IQ: 24 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 22 Életpont: 218/125 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 148/19 Pénz: 5 arany Kép. pont: 3
Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 450 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 858 TP-t kaptál. Jelenleg 87 585 TP-d van. A következő szinthez még 32 415 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ryuku gárdista. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 18 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 5 (+1) lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bunkósbot (#9) << vaskard (#2084)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
78,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 11
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 2 11. taumaturgia: 9 12. versengés: 1
13. zene: 6 14. szörnyismeret: 6 15. pszi: 1 (+1)
16. zárnyitás: 2 17. vadászat: 8 18. bányászat: 14 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 33, 37, 41.

Összsúly: 58.71 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
980 arany (#50) 20 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 fémrúd (#104) 3 kaja (#2) 6 pirkit (#153)
3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hebrencs állkapocs (#130) 4 móri gyümölcs (#116) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 rézdarab (#70) 2 sullár hólyag (#168) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79
53
54
55
56
57
58
59
60
(72,59) orgyilkos (#131), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), útonálló (#130), főutca (#399), városi kút
(74,58) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), ház (#400), főutca (#399), orgyilkos (#131)
(75,57) pattanóböde (#145), 22. jellempróba, érclelőhely
(76,56) sullár (#101)
(77,55) 45. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88)
(78,54) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), sullár (#101)

Üzenet küldése a karakternek