84. forduló, 86. forduló, Bepa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 3. 15h:18'
EZ A 134. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
135. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4968
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

BEPA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,76] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 28 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+151 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy földsárkány nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 208.]

bb 211 135 112 beraksz a bankba a 211. tárgyat (135 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 1 gyöngymangót. Beraksz a bank széfjébe 21 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 mozogsz nyugatra
[112,76] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy fémbontó szójer. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. [16 pontot használtál fel, van még 192.]

jlk 1611 jelszó kimondása 1611
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. 31 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a massza jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a massza zelt lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (7 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mérgezett vasnyíl és egy nagy bronzkulcs. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 177.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[113,77] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Sheran templom van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy asztrális vortex van. Elrakod a távcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dort Amessix. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel párszor keményen megütöd a földsárkány fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy éltető morf áll veled szemben.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az éltető morf karmával. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éltető morf testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod az éltető morf testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az éltető morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varkaudar lándzsával jól megszurkálod az éltető morf testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az éltető morf testét. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az éltető morf többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a változatos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar lándzsát ellenfeledre rontasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a változatos morf bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a változatos morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 gyöngymangót. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [113,78] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rőtmanó berzerker. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 30 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a brutális morf fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a brutális morf egyik lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel meghorzsolod a brutális morf egyik lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A brutális morf nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A brutális morf farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A brutális morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Csápjaival a brutális morf csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy domináns morf. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [113,79] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a ragyás burástya farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy ragyás burástya!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya bal csápját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [80 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[113,80] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Varkaudar lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Meglengetve a varkaudar lándzsát a másikra rohansz. Varkaudar lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a védelmező morf jobb oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megcsapod a védelmező morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A védelmező morf többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy halálos morf.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Krogan buzogányát a másikra ugrasz. Krogan buzogányával többször kegyetlenül megütöd a halálos morf jobb vállát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf leken néhány pofont. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel többször eltalálod a halálos morf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +100 életerő.)

(Továbbmész...) [113,81] A terep továbbra is sűrű erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriáspók. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát ellenfeledre támadsz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel eltalálod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 787 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy védelmező morf.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Marokra fogva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a védelmező morf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +83 életerő.) Második ellenfeled egy lomha morf.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a Krogan buzogányát a másikra rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A lomha morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A lomha morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Krogan buzogányával iszonyatosan megcsapod a lomha morf bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lomha morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 14 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A lomha morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 1 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 5 ork csodaszert. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [114,82] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg felderítő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar lándzsát. Megmarkolva a varkaudar lándzsát a másikra ugrasz. Varkaudar lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd a quwarg felderítő jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy éltető morf.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az éltető morf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Krogan buzogányát ellenfeledre ugrasz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb hátsó lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Koponyalékelővel megütöd az éltető morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a halálos morf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Krogan buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a halálos morf jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A halálos morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálos morf testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel néhányszor megcsapod a halálos morf testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, a halálos morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +102 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[114,83] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Találsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 252 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-13 támadás és védekezés a harc végéig.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 242 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 207 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 701, gyógyulás: 0, összesen: -701 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [8 pontot használtál fel, van még 65.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+664 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

111 112 113 114 115
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
(112,76) fémbontó szójer (#150), phua-kúp (#372), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, massza (#217)
(113,77) törpe bánya (#435), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, földsárkány (#359), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)
(113,78) oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369), brutális morf (#7620)
(113,79) ragyás burástya (#111), márványtorony (#175), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 50. jellempróba
(113,80) Elenios rúnaköve, quwarg harcos (#201), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618)
(113,81) Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), óriáspók (#303), védelmező morf (#7622), lomha morf (#7621)
(114,82) quwarg felderítő (#299), éltető morf (#7625), halálos morf (#7618), oltár, 37. jellempróba
(114,83) quwarg boly (#359), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba, oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), zafír sárkányok (#329)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[113,84] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Moloch lábát masszírozza. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy lomha morf áll veled szemben.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a lomha morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Krogan buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A lomha morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A lomha morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Krogan buzogányával iszonyatosan megcsapod a lomha morf fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Koponyalékelővel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. A lomha morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +115 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [5 pontot használtál fel, van még 60.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

ek 302 2 t. energia kisütése: 302 2
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 37 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját nyel le a quwarg harcos. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)
A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek...

ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY)
Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra...

KARAKTERLAP

Bepa, egy fekete, tüsi hajú, csillogó szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 21 Merészség: 10/5 Magasság: 260 cm
IQ: 18 (41) Támadás: 37 Agresszió: 5 Testsúly: 476 kg
Ügyesség: 11 (19) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 17 (27) Életpont: 429/241 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (31) Varázspont: 406/40 Pénz: 135457 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 48/11 Pszi pont: 85/57 EFejl: 5
Eddig összesen 1230 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 914 TP-t kaptál. Jelenleg 646 040 TP-d van. A következő szinthez még 153 960 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, óriás szőröspók, vadász quwarg. A 40. fordulódban 50000 arany került a bankszámládra. 50360 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/0 (+22%) vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 26/48 (+10%)
lőfegyverek: 25/8 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar lándzsa (#224) << Krogan buzogánya (#1561)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -18.); ezüsttollú nyíl (#363) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
113,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 128 időszaki: 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 69 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/78 (+12%) 2. nyomkövetés: 14/19 (+30%) 3. mászás: 8/46 (+10%)
4. csapdakészítés: 22/75 (+14%) 5. csapdaészlelés: 2/98 6. gyógyítás: 4/23
7. titkosírás: 2/60 (+12%) 8. felderítés: 2/21 (+7%) 9. szörnyidomítás: 9/3
10. teológia: 3/66 11. taumaturgia: 18/67 (+80%) 12. szerencsejáték: 1/87
13. versengés: 3/29 14. zene: 3/71 15. szörnyismeret: 12/98 (+22%)
16. pszi: 9/59 (+9%) 17. vadászat: 5/18 18. bányászat: 10/19 (+50%)
19. főzés: 6/87

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 120 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
trikornis (#104), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 819. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 556, az összesen kapott pontszám: 56490. (összesen ölhető: 1296 ) Eddig 6 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 13 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6061 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 5 gyógykenőcs (#313) 21 madártoll (#112)
9 sáfránypor (#211) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
65 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 fehér morfplazma (#2445)
1 fekete morfplazma (#2446) 4 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2)
2 lila morfplazma (#2448) 2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nyílvessző (#108) 3 óndarab (#85) 5 ork csodaszer (#1228)
1 rézdarab (#70) 1 sárga morfplazma (#2447) 10 tüske (#22)
12 ugh méreg (#166) 2 vasérc (#152) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

112 113 114
83
84
85
(113,84) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), lomha morf (#7621)

Üzenet küldése a karakternek