84. forduló, 86. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 20. 9h:04'
EZ A 141. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
142. játékheted kezdete: ápr. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,49] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1281. hetének nyerőszámai: 29, 27, 8. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy halálmadár nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 250.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 245.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 237.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

kt 138 2 elkészíted a 138. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 217.]

fkt 2371 50 felt. készítesz a 2371. tárgyat (50 darabot)
fkt 2371 50 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 2 mozogsz keletre
[72,49] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 Tharr Keresztjét 100 aranyért.
Találkozol egy szőke, tüsi hajú, kék szemű gnóm férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy bíbor szulfagor trófea, egy Quirov trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Csülök. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy fémbontó szójer (ld. enc.)} Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [5 pontot használtál fel, van még 212.]

bb 434 350 176 beraksz a bankba a 434. tárgyat (350 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 bányászcsákányt. Beraksz a bank széfjébe 4 esszenciakristályt. Beraksz a bank széfjébe 2 vashegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

bb 74 661 331 beraksz a bankba a 74. tárgyat (661 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 csontkulcsot. Beraksz a bank széfjébe 1 alligátorbőrt. Beraksz a bank széfjébe 2 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ve 153 10 megveszed a 153. tárgyat 10
Vásároltál 10 pirkitet. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,49] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Találsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,49] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét gnóm lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a sötét gnóm testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű, körszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Leah követője. Egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy koponya szimbólumot, egy szöges páncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy trikornis trófea, egy xirnox trófea és egy Jerome trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Elvisel. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy tüske (ld. enc.)} Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 202.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 167.]

vtn 75 varázslat tanulás: a 75. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágiafeloldás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 132.]

vtn 33 varázslat tanulás: a 33. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: izomernyesztés. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 97.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[74,50] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő fémbontó szójer nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvagdalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst karkötő felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer bal középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvagdalod a fémbontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mágus bal oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 302 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 80, gyógyulás: 0, összesen: -80 ÉP}

Találsz nála 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 189 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22015.
Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, rövid hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy élőholt mágus trófea és egy autentikus vámpír trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Harbringer. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [74,51] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy főutca van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvagdalod az autentikus vámpír jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vaskarddal felnyitod az autentikus vámpír nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Találsz nála 5 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 191 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22285.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,52] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sírlidérc bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 vashegyű nyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 193 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22555.
Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 73.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[74,53] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a láplidérc sáros testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkéssel kilukasztod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 fekete gyöngyöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 195 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 22825.
Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [75,54] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontlepke bordás testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel alaposan megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontlepke fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 197 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23095.

(Továbbmész...) [76,55] Még mindig füves síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontlepke száll szembe veled.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke bordás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a csontváz bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 199 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23365.
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 58.]

m 3 mozogsz délkeletre
[77,56] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a csontváz fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb karját. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvagdosod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz nála 1 Eldaran karkötőjét. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 201 (limit: 470), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 23640.
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

ef 5 504 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 18.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 18.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 17.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 22, 16.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekező varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekező varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes őrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

SÖTÉT GNÓM (132. ELLENFÉL)
Nem sok szó esik a gnómok titkolt rokonságáról, a fekete bárányokról, a sötét gnómokról. Ezek a fekete bőrű, piros szemű, nappal árnyékokban meghúzódó apró teremtmények különösen gonosz lények. Bár fizikailag nem erősek, sötét praktikáikkal gyakran sarokba szorítják a náluk jóval erősebb ellenfelet. Gyakran találkozhatsz velük a városokban, az elhagyatottabb helyeken, vagy sötét, földalatti fészkeik mélyén. Ha legyőzöl egyet, van rá esély, hogy találsz nála a varázskomponenseinek tartósításához féltve őrizgetett spirituszból néhány cseppet.

TÜSKE (22. TÁRGY)
Ez a legegyszerűbb lövedék, amelyet fúvócsőhöz használhatsz.

VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

MÁGIAFELOLDÁS (75. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal rajtad érvényben levő varázslatokat szüntethetsz meg (pl. láthatatlanság). Kiadása 5 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. Az általad felrakott varázslatoknál mindig biztos a siker, a mások által rád mondott, ártó szándékú varázslatoknál a siker az ellenfél teológiájának/taumaturgiájának (a rád rakott varázslat típusától függően) és a te taumaturgiádnak a különbségétől függ. Van néhány varázslat, amelyet mágiafeloldással nem lehet eltávolítani. A mágiafeloldáshoz a V 75 <varázslatszám> <varázslatszám> parancsot kell kiadnod. Ilyenkor ha a két megadott sorszámú varázslatból bármelyik, vagy mindkettő rajtad van, a mágiafeloldás megszünetit őket. Ha egyszerre több azonos sorszámú (de más paraméterű) varázslat is van rajtad, a mágiafeloldás mindig az elsőt fogja megszüntetni.

IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 24 Támadás: 18 (19) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 226/219 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 4
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 137/5 Pénz: 989 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 61/19
Eddig összesen 763 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 331 TP-t kaptál. Jelenleg 137 089 TP-d van. A következő szinthez még 42 911 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, élőholt mágus, autentikus vámpír. A 84. fordulódban 1100 arany került a bankszámládra. 1111 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/90 (+33%) vágófegyverek: 21/89 (+19%) dobófegyverek: *19/101 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
77,66 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 85

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/93 2. nyomkövetés: 7/50 (+68%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 3/68 5. csapdakészítés: 7/58 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/47
7. gyógyítás: 23/19 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 3/74
10. teológia: 4/1 (+16%) 11. taumaturgia: 8/17 (+6%) 12. versengés: 2/13
13. zene: 1/78 14. szörnyismeret: 8/35 (+22%) 15. pszi: 11/5 (+15%)
16. zárnyitás: 9/14 17. vadászat: 3/34 18. bányászat: 9/28 (+40%)
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 1/90 (+30%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
manifesztátor (#124), óriás csontváz (#176)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 2)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 53, 170.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2019 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
116 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 bányászcsákány (#434)
1 csontkulcs (#74) 4 esszenciakristály (#350) 1 ezüst karkötő (#158)
1 kaja (#2) 2 mutáns csont (#331) 2 sötét tekercs (#535)
2 sünmedve tüske (#14) 1 Tharr Keresztje (#287) 2 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 csillezsályalevél (#1253) 1 éjkő (#2369) 1 Eldaran karkötője (#373)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fenőkő (#1618) 1 gernim balzsam (#1894)
2 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 10 pirkit (#153)
3 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152)
48 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77 78
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
(72,49) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Csülök (1670. kalandozó)
(73,49) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,49) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), sötét gnóm (#132), Elvisel (3778. kalandozó)
(74,50) fémbontó szójer (#150), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Harbringer (4545. kalandozó)
(74,51) törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), emberevő (#119), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154)
(74,52) vadtroll (#70), sírlidérc (#172), világítótorony (#156)
(74,53) láplidérc (#352), szintszívó (#96), vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), törpe bánya (#435), érclelőhely
(75,54) Raia oltár, autentikus vámpír (#154), csontlepke (#746)
(76,55) 28. jellempróba, Elenios oltár, csontlepke (#746), csontváz (#48)
(77,56) csontváz (#48), sírlidérc (#172), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek