84. forduló, 86. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. ápr. 13. 9h:18'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: ápr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,21] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy óriás patkány nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 214.]

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a kígyóbőr kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 174.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin! Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 146.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[92,22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

Meglengetve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével kegyetlenül összevagdalod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mérges nyukmár bal karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy százfogú!

Megmarkolva a bronzpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a százfogú testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy uzbány. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével párszor kilyukasztod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [93,23] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét a másikra rontasz. Bronzpengével épp hogy megvágod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a szeppent rákfatty bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Felfedeztél egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [40 pontot használtál fel, van még 106.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 104.]

kt 174 1 elkészíted a 174. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 harci kalapácsot. [35 pontot használtál fel, van még 69.]

ff 126 174 87 felt. fegyverváltás: 126 174 87
Felt. fegyverváltás: << bronzpenge << harci kalapács << bronzhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ffk 100 120 270 felt.fv.kozkázata: 100 120 270
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 120 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 270 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,24] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drasmólyom közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a drasmólyom jobb szárnyát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantroxi hívők összefogásával épült fel Raia Északi Fény nevű temploma. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Raia hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [93,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [93,26] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy bibircsók-óriás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronzpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzpengével végigvagdosod a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Bronzpengével végigvagdosod a bibircsók-óriás bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a bibircsók-óriás ragyás testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [41 pontot használtál fel, van még 28.]

m 4 mozogsz délre
[93,27] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Látsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [9 pontot használtál fel, van még 19.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 19.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[94,26] Továbbra is dombság. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.


(Továbbmész...) [95,25] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült bibircsók-óriás lehet. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzpengével megvagdalod a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A borzalmas ütés ripityára törte a bal kezedben levő tárgyat. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy fémbontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a harci kalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a harci kalapácsot a másikra rohansz. Harci kalapáccsal megpöccinted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű lándzsa felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Harci kalapáccsal meghorzsolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a fémbontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. [18 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Érzed, hogy fejlődtél valamit, de ez szinte észrevehetetlen: A hangok néha még mindig hamisak. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 223 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 16 (18) Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 (15) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 14 (17) Menekülés: 40 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 217/153 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 114/30 Pénz: 330 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/11
Eddig összesen 470 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 549 TP-t kaptál. Jelenleg 91 245 TP-d van. A következő szinthez még 28 755 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, erszényes elkarog, pordémon.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/24 (+6%) vágófegyverek: 5/14 (+47%) ütőfegyverek: 2/68 (+10%)
lőfegyverek: 8/87 dobófegyverek: 5/53

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (100%) << harci kalapács (#174) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (270%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -9.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/31 (+11%) 2. nyomkövetés: 12/75 (+5%) 3. mászás: 9/19 (+10%)
4. csapdakészítés: 8/31 (+10%) 5. csapdaészlelés: 2/17 6. gyógyítás: 22/43
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/86 9. szörnyidomítás: 3/103
10. teológia: 7/73 (+3%) 11. taumaturgia: 2/31 (+26%) 12. versengés: 2/33
13. zene: 2/97 (+1%) 14. szörnyismeret: 7/59 (+20%) 15. zárnyitás: 4/70
16. vadászat: 4/37 17. bányászat: 11/40 (+50%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 3 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve)
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0)
3.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 487 TU szükséges.)
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 50.21 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytű (#272) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 orgyilkos tőr (#225)
14 pirkit (#153) 6 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 4 gyenge méreg (#26) 1 harci kalapács (#174)
1 kaja (#2) 5 madártoll (#112) 2 óndarab (#85)
3 rézdarab (#70) 1 uzbány csőr (#169) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96
20
21
22
23
24
25
26
27
28
(92,22) mély kút (#93), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95), százfogú (#53), uzbányok (#102)
(93,23) szeppent rákfatty (#186), Fairlight oltár, törpe bánya (#435), vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelőhely
(93,24) drasmólyom (#60), Raia rúnaköve, Raia oltár, világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely
(93,25) nyuhaj karbin (#110)
(93,26) bibircsók-óriás (#120), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(93,27) vaskohó (#155), rőtmanó berzerker (#369)
(94,26) 47. jellempróba, érclelőhely
(95,25) bibircsók-óriás (#120), oltár, vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek