84. forduló, 86. forduló, Antilla összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 10. 15h:30'
EZ A 106. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
107. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1844
SZÁMLA : XXXX

ANTILLA KALANDJAI


16 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [113,10] koordinátán.
A táborozás 6. napján összefutsz Vérvörösalkonyfénnyel. Egy dorony duda van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Leah hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy Földrengető trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, teljesen vak elf férfival. Fekete a bőre. Kíséretét alkotja egy élőholt trikornis, egy tyrannoszaurusz rex csontváz. Leah eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku karvédőt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy nómenklatúra trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Árnyéktáncos. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Tűz átadott neked a 12. napon 6 TU-t.
A 15. napon újból találkozol Vérvörösalkonyfénnyel. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 liumbe hajtást. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.) A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy törpemammut nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 257.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 7 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 161 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 250.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
57 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 250.]

m 1 6 mozogsz északkeletre, nyugatra
[114,9] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a trikornis jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trikornis testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a trikornis bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Találsz 2 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [113,9] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a trikornis fehér hátát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 240.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[114,8] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérfürdető magszim. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [114,7] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a trikornis testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 230.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[114,6] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Gaya Arvensis vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Sheran tanítványa. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Matula. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol Trollinával. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [114,5] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. [15 pontot használtál fel, van még 215.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[115,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Triston Mortel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy purifikátor. Itt csata lesz.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,5] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 200.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[117,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku légiós közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Felszerelésében egy furulya található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Raia tanítványa. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nap szimbólumot, egy ryuku mellvértet és egy vassisakot visel. Ruházatát egy quwarg királynő trófea, egy ezoterikus mardel trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Nem látszik valami barátságosnak. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [118,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos sallank. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+75 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 185.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 2505 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 165.]

ef 9 energia fejlesztése 9
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] A befejezéshez még 2496 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 75.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

h 337 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 63.]

a 124 3808 7 átadod a 124. tárgyat a 3808. kalandozónak (7 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 4 rókafarkat Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 58.]

kb 124 9 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 58.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 28 fejleszted a 3. tulajdonságodat 28 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 71 TVP-t kell elköltened.] [28 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 2, 22.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 256 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Antilla, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 183 cm
IQ: 25 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 245/191 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (19) Varázspont: 266/0 Pénz: 42 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 99/38 EFejl: 10
Eddig összesen 556 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7520 TP-t kaptál. Jelenleg 219853 TP-d van. A következő szinthez még 40147 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, ryuku ostromteknős. A 76. fordulódban 6487 arany került a bankszámládra. 6778 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/101 (+4%) ütőfegyverek: 2/8 lőfegyverek: 4/72
dobófegyverek: 19/40 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/77 2. nyomkövetés: 22/107 (+48%) 3. mászás: 5/24
4. csapdakészítés: 5/108 (+15%) 5. csapdaészlelés: 1/4 6. gyógyítás: 5/6
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 2/27 9. szörnyidomítás: 5/11
10. teológia: 13/44 (+28%) 11. taumaturgia: 16/3 (+14%) 12. versengés: 3/15
13. zene: 1/71 14. szörnyismeret: 10/80 (+30%) 15. pszi: 14/33 (+23%)
16. zárnyitás: 1/0 17. vadászat: 2/34 18. bányászat: 6/54
19. főzés: 7/21 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
vízionár (#66), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +4 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyöngymangó (#135) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
14 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 borkonyó bibe (#312)
9 kaja (#2) 1 liumbe hajtás (#655) 1 magszim bél (#103)
1 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 4 rókafarok (#124)
5 sallank karom (#128) 3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,9) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(113,10) törpemammut (#115)
(114,6) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, barátság szent tüze (#484), 43. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ryuku gárdisták (#360), manaelementál (#290), Matula (1601. kalandozó), Trollina (2455. kalandozó)
(114,7) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(114,8) 24. jellempróba, oltár, manaelementál (#290), vérfürdető magszim (#148)
(114,9) trikornisok (#104)
(115,4) ryuku légiósok (#361), művészi porolit (#720), purifikátor (#157)
(116,5) Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 21. jellempróba, oltár, ryuku légiósok (#361), manaelementál (#290)
(117,4) ryuku légiósok (#361), manaelementál (#290), egy elf férfi
(118,5) egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, 24. jellempróba, gyilkos sallankok (#85), manaelementál (#290)

Üzenet küldése a karakternek