Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. márc. 12. 17h:27' EZ A 875. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD 876. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1727 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá (-9 védelem) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 rézdarab annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Elhajítod a vacak ryuku gárdista trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg szabotőr trófeát. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [66,-26] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy tűzbokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [65,-26] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Eláraszt a tűz. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [63,-26] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Sokak szerint azért hívják ezt Ogár-hegyeknek, mert régen létezett egy, az orkoknál jóval nagyobb és brutálisabb faj, az ogár, és ez a hegy volt az egyik legnagyobb fészkük. Ha voltak is hajdanában ilyen lények, mostanra már nyomuk sincs. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy megsebzett északi aurach. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 aurach fogat. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
fas | felt. ásás |
fas 64 | felt. ásás 64 pontért |
kt 94 5 | elkészíted a 94. tárgyat (5 darabot) |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A homokvarány karma a fejed mellett suhan el! A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-24] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Találsz egy púdersziklát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy királygyík nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a spagulár testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,-23] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [62,-21] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Észreveszel egy púdersziklát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy gitonga. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a gitonga testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 4 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
szk 350 | keresed a 350. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY) A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort. |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
Erő: | 20 (22) | Szint: | 14 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 194/194 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 14 (16) | Varázspont: | 211/76 | Pénz: | 458 arany | Kép. pont: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 2 | ütőfegyverek: | 18 |
lőfegyverek: | 16 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -7.); mérgezett tüske (#23) (8 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
62,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 178 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 8 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 20 |
7. titkosírás: | 2 | 8. felderítés: | 2 | 9. teológia: | 4 |
10. zene: | 2 | 11. szörnyismeret: | 4 | 12. vadászat: | 6 |
13. bányászat: | 11 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 64 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), orgyilkos (#131), nektoraf (#355), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): 36. labirintus (71,18). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | rövid íj (#107) | ||
Lövedékek | ||||||||
11 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 24 | * | tüske (#22) | ||
52 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | * | bronzpajzs (#89) | ||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzsisak (#88) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | tankány karom (#237) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
2 | borostyán függő (#162) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | két kard szimbólum (#144) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
3 | * | ezüst karkötő (#158) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 110] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 8] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 32 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 9] | ||||||
9 | uzbány csőr (#169) | [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 95] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 28] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 48] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
4 | csontkulcs (#74) | 1 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 20 | kaja (#2) | ||
1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | 7 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | rézkulcs (#75) | |||
1 | vaskulcs (#183) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 5 | antilopbőr (#48) | 21 | aurach fog (#657) | |||
3 | bakkura bőr (#95) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | dözmöng szív (#122) | 14 | drótszőr (#37) | |||
5 | evaporőr háj (#105) | 3 | fabontó (#106) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 2 | grákóbőr (#41) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
5 | királygyík bőr (#44) | 1 | lajhár csont (#236) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
45 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | 10 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 21 | óndarab (#85) | |||
4 | pirkit (#153) | 12 | rézdarab (#70) | 2 | rókafarok (#124) | |||
22 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | 7 | smirglilevél (#29) | |||
63 | sünmedve tüske (#14) | 23 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
4 | szulfagor agyar (#677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
3 | vadász tatu bőr (#15) | 12 | varányszem (#30) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
6 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 120.30 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 5 | óndarab (#85) | |||
9 | rézdarab (#70) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tankány karom (#237) | |||
11 | tüske (#22) | 2 | varányszem (#30) |
61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | |
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|