84. forduló, 86. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 27. 9h:17'
EZ A 92. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
93. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


42 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,57] koordinátán.
A táborozás 4. napján összeakadsz Shadowfighterrel. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku függőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy királyi őrjáratos trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ryuku gólem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 31. napon ismét összefutsz Shadowfighterrel. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a goldugar (ld. enc.), a móleon (ld. enc.), az óriás skorpió (ld. enc.) és az óriás griff (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) szem szimbólumot (ld. enc.), szent jogart (ld. enc.), harci kalapácsot (ld. enc.) és vasalt bunkót (ld. enc.). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 254.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 5. KP: használod a 70. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 242.]

a 1133 3808 1 átadod az 1133. tárgyat a 3808. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Tűz részére. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-13 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 237.]

ef 8 energia fejlesztése 8
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-8 TU.] A befejezéshez még 1351 TU szükséges. [80 pontot használtál fel, van még 157.]

ep 256 150 építed a 256. tárgyat 150 pontért
Folytatod a templom berendezését. Sok a munka: oltár építése a belső szentélyben, ülő- és imakövek faragása, primitív szobrok készítése. Istened erőt ad a hosszas munkához. 150 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [150 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3808 229 411 leírod a 3808. kalandozónak a 229. szörnyet a 411. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy orbitális mackósajt. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) királyi emlékművet. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3808 240 716 leírod a 3808. kalandozónak a 240. szörnyet a 716. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sivatagi doareg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Zinthurg pallost. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3808 242 1622 leírod a 3808. kalandozónak a 242. szörnyet az 1622. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy qwarg rohamosztagos. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3808 286 1099 leírod a 3808. kalandozónak a 286. szörnyet az 1099. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronotapír. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3808 282 1221 leírod a 3808. kalandozónak a 282. szörnyet az 1221. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősdentor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírfogat. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3808 274 1553 leírod a 3808. kalandozónak a 274. szörnyet az 1553. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy őrjáratozó katona. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) méregfogat. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 29, 18.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GOLDUGAR (65. SZÖRNY)
Ezt a csillogó testű, óriási bogarat sokan vadásszák még ma is, mert azt hiszik, hogy a páncélja aranyat tartalmaz. Erről persze szó sincs, állítják az alkimisták, de azért szép summát fizetnek egy-egy goldugar-héjért. A goldugarok leggyakrabban a meleg, homokos helyeket (tengerpart, sivatag) kedvelik, ahol jobban beolvadhatnak a háttérbe, és páncéljuk csillogását kihasználhatják az ellenfél megvakítására. Többen megfigyelték azonban, hogy a goldugarnak egy hideget jobban tűrő, magányt szerető alfaja megtalálható a magashegységekben.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)
Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.

HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY)
A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz.

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 19 (29) Szint: 17 Merészség: 9/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (41) Védekezés: 69 Menekülés: 15 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 (28) Életpont: 270/270 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 31 (39) Varázspont: 503/90 Pénz: 13 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/1 Pszi pont: 164/100 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 448 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 150 TP-t kaptál. Jelenleg 254919 TP-d van. A következő szinthez még 5081 TP szükséges. Trófeáid: hegyi góliát, qwarg rohamosztagos, woorgard. A 83. fordulódban 6604 arany került a bankszámládra. 6670 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 szúrófegyverek: 1/35 vágófegyverek: 23/57
ütőfegyverek: 1/52 dobófegyverek: *20/102

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) (6 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/87 2. nyomkövetés: 25/5 3. lopás: 1/7
4. mászás: 4/40 5. csapdakészítés: 11/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/52
7. gyógyítás: 1/63 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 4/9
10. szörnyidomítás: 5/26 11. teológia: 28/42 (+43%) 12. taumaturgia: 29/9 (+1%)
13. versengés: 2/15 14. szörnyismeret: 10/6 15. pszi: 19/44 (+15%)
16. zárnyitás: 1/9 17. vadászat: 1/38 18. bányászat: 1/98
19. úszás: 2/52 20. főzés: 8/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)
hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361) hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 varázskő (#305)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.09.19 09:17 Változások a számládon! 20 zsetont átutaltak a(z) 2252. számláról!
2006.10.04 09:31 Változások a számládon! 10 zseton átutalása a(z) 4529. számlára!
2006.10.12 09:10 Változások a számládon! 17 zseton átutalása a(z) 4529. számlára!
2006.10.17 12:07 Változások a számládon! 100 zsetont átutaltak a(z) 5095. számláról!
2006.10.17 15:10 Változások a számládon! 10 zsetont átutaltak a(z) 4529. számláról!
2006.10.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.10.26 09:12 Változások a számládon! 100 zseton átutalása a(z) 5095. számlára!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.

Üzenet küldése a karakternek