Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 4. 9h:09' EZ A 518. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD 519. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
p 112 | használod a 112. pszi képességet |
fker 4842 4446 | K.T. fel. kérése a 4842. kalandozót |
ek 7 9 9 | t. energia kisütése: 7 9 9 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 57 | bemész az 57. titkos labirintusba |
lm 2 4 905 | mozogsz 2 4 905 |
lm 22 900 21 | mozogsz 22 900 21 |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
412 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 7 905 24 | mozogsz 7 905 24 |
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A kőkorszaki szaki mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 710 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
430 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
lm 900 23 10 | mozogsz 900 23 10 |
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a topránypolip testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 25 15 905 | mozogsz 25 15 905 |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a nyuhaj karbin lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
lm 28 900 27 | mozogsz 28 900 27 |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a manifesztátor bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mancsával a manifesztátor végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 383 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
lm 18 905 30 | mozogsz 18 905 30 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranygyűrű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő díszes rézpajzs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
lm 900 29 20 | mozogsz 900 29 20 |
lm 20 20 1 | mozogsz 20 20 1 |
m 7 | mozogsz a 7. ponthoz |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
MEGJEGYZÉSEK A LABIRINTUSOKKAL KAPCSOLATBAN Szeretnénk, ha minél kevesebb problémát okozna a labirintusok bejárása. Ezért engedd meg, hogy néhány további információt/segítséget adjunk. Először is a labirintusok bejárásával kapcsolatban tudnod kell, hogy a számítógép a legrövidebb utat két pont között a valós távolság, nem pedig a referenciapontok száma alapján keresi! Ezért kérlek, hogy a labirintusban való mozgást, ha lehetséges, próbáld meg mindig pontról pontra meghatározni. Pl. ha az 1-es pontból a 6-osba a 2-es és 3-as, valamint a 4-es és 5-ös érintésével is el lehet jutni, ne LM 6-ot írjál hanem LM 2 3 6-ot ill. LM 4 5 6-ot mert így biztos, hogy azon az útvonalon fogsz mozogni, amelyiken akartál! Ha el akarod hagyni a labirintust, nem biztos, hogy elég egy LM 1: lehet, hogy a gép ilyenkor a rövidebb (de általad zárt ajtók és legyőzhetetlen szörnyek által lezárt) úton próbál kimozgatni! Ezért a labirintus elhagyásakor is add meg az útvonalat. A labirintusokkal kapcsolatban nem árt, ha tudod: 1.) egy láda kinyitásával egy körben csak egyszer próbálkozhatsz. De: egy ajtó ill. szörny leküzdésével többször is! Ez egyben azt is jelenti, ha nem vagy benne biztos, hogy mondjuk a 4. ponton álló szörnyet elsőre le tudod küzdeni az 5. pontra való átjutás reményében, érdemes többször megpróbálni a mozgást: LM 5 5 5. Ne felejtsd el azonban, hogy a labirintusok szörnyei egy harc után minden életpontjukat visszakapják, ha nem tudtad őket leölni! 2.) Vannak labirintusok, amelyek több helyen is megtalálhatóak. Ha egy adott sorszámú labirintust valahol már megpucoltál, és meglátogatsz egy ugyanolyan sorszámút egy másik helyen, akkor ott is üres lesz! (Tehát nem gyűjtheted ki az összes 1-es labirintusból a deus ex machinát.) 3.) A labirintusokban a szörnyekre kiadott BA parancs nem működik (de az FT igen). 4.) Labirintusban nem lehet gyógyítani, élelmet szerezni, kutatni. 5.) Bizonyos labirintusokban (a helyszűke miatt) nem használhatsz lő/dobófegyvereket, ugyanúgy, mint a sűrű erdőben és bizonyos be/megmászható sötét helyeken. 6.) Ha az előző körben egy labirintusban maradtál, ezt ne felejtsd a következő fordulódra! Tönkreteheti a fordulódat, ha a kör elején elfelejtesz kijönni a labirintusból, és a parancsaiddal a szabadban akarsz tevékenykedni. 7.) SOHA ne felejtsd el, hogy a labirintus bejárásához fáklya vagy egyéb világító alkalmatosság szükségeltetik! Hány, de hány játékos (még a legtapasztaltabbak is) járt pórul, pedig tökéletesen megtervezte a fordulóját, csak fáklyája nem volt a BE parancs kiadásakor... |
Erő: | 23 (35) | Szint: | 16 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 236/179 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 262/71 | Pénz: | 1315 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/18 | Pszi pont: | 125/22 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/16 (+20%) | szúrófegyverek: | 17/27 (+12%) | vágófegyverek: | 9/32 (+4%) |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 8/35 (+10%) | dobófegyverek: | 15/61 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); sallank nyíl (#129) (5 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) (11 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/14 | 2. nyomkövetés: | 22/102 (+4%) | 3. lopás: | 1/3 |
4. mászás: | 3/28 | 5. csapdakészítés: | 11/78 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/46 (+40%) |
7. gyógyítás: | 12/99 | 8. titkosírás: | 1/52 | 9. felderítés: | 11/42 (+940%) |
10. szörnyidomítás: | 1/1 | 11. teológia: | 19/76 (+31%) | 12. taumaturgia: | 12/25 (+4%) |
13. versengés: | 4/44 | 14. harcművészetek: | 4/78 | 15. zene: | 6/31 |
16. szörnyismeret: | 14/100 (+18%) | 17. pszi: | 20/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 1/68 | 20. bányászat: | 5/5 | 21. főzés: | 2/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunkó (#5) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vaskulcs (#183) |